Anglia: kevesebben reklámoznak

Gyimesi Dávid, 2000. november 4. 11:00
Egy vezető médiapiac-kutató cég pénteken figyelmeztetett, hogy Angliában egyre kevesebb internetes cég hirdet, mert az internetes vállalkozások pénzt szeretnének megtakarítani. A reklámokon való spórolásnak köszönhetően az on-line piac hamar stagnálni kezdhet.
A reklámpiacon dolgozó cégek félnek attól, hogy az on-line vállalkozások egyszerűen kifogynak a pénzből. Az ACNielsen MMS figyelmeztetett arra, hogy ha ez bekövetkezik, azaz kiesnek az on-line és az informatikai hirdetők, 2000-ben csak 0,53 százalékos növekedést produkál majd a piac.

Az adatok szerint a "direct mail" üzletág azonnal stagnálni kezdett, miután a reklámozók 120 millió fonttal megrövidítették a költségvetést, és ennyivel kevesebb pénz költöttek el televíziós reklámokra, újsághirdetésekre.

"Megpróbálni követni a széttöredező angol médiapiacot irányító trendeket sohasem könnyű. Most először elemeztük a reklámbevételek alakulását, az elmúlt 12 hónap alapján, egészen 2000 szeptemberéig. A vizsgálatok érdekes, talán figyelmeztető eredményekkel szolgáltak mindenki számára" - mondta a Reutersnek Jeremy Ridgway, az ACNielsen MMS elemzője.

Kulcsszavak: reklám piackutatás trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01