Töretlen a rozé karórák népszerűsége
Az öt-hat éve népszerű rose gold (rózsaarany), azaz rozé színű női karórák eleinte a 20-30 éves korosztályban voltak népszerűek, de a felső korhatár kitolódott egészen az 50 éves hölgyekig.
Így az üzletasszonyok is előszeretettel hordanak ilyen órákat és egyéb divatcikkek, táskák, cipők, övek, csatok és természetesen az ékszerek világában is meghatározóvá vált ez a szín. A Casio SHEEN karórák közül az SHB-100 modell már egy olyan rozé óra, amely okosóra funkciókkal is rendelkezik. Az üzleti körökben népszerű óramárka modellje így rendkívül pontos, mivel Bluetoothon keresztül csatlakozik az okostelefonhoz és azzal szinkronizálja az időbeállításait. Ha valaki összepakoláskor elkeverte a mobilját a szobában, akkor elég megnyomni egy gombot és az okostelefon még lenémított állapotban is ad egy hangjelzést, így megspórolhatók vele a telefonkeresés hosszú percei.
A „rose gold” (rózsaarany), azaz rozé színű karórák először a női órák piacán jelent meg és lett népszerű. A divathullám 2010-2011-ben indult, népszerűségük azóta is töretlen, sőt 2-3 éve a férfi karórák között is egyre több gyártó kezdte el használni ezt a színt. Megjelenésekor elsősorban a 20-30 éves korosztály kihagyhatatlan kelléke volt, azóta a felső korhatár kitolódott egészen az 50 éves hölgyekig. Így az üzletasszonyok is előszeretettel hordanak ilyen órákat és egyéb divatcikkek, táskák, cipők, övek, csatok és természetesen az ékszerek világában is meghatározóvá vált ez a szín.
A női órák csaknem felén valami rozé színű
A női divatórákat közt már nagyjából 35-40 százalékos a rozé színűek aránya, néhányak persze csak bizonyos részük rozé, például a tok, a lünetta vagy akár csak a csat egy része. A szegmens továbbra is növekszik, idén olyan élénk, kiegészítő színek jelentek meg, a rozéórákon, mint a türkiz, pink, lila. A tervezők ezeket szívesen kombinálják a rozéval.
Az okosórák és a minőségi ékszerórák ötvözetei
A 25 és 45 éves korosztályba tartozó magabiztos, céltudatos, divatos és elegáns nők órája a SHEEN. A Sheen Bluetooth Collection órák az okosórák és a minőségi ékszerórák ötvözetei. Az SHB-100 modell gyönyörűen kivitelezett és átgondoltan megtervezett karóráin két időzónát lehet megnézni egy pillantással, ennek előnyeit főleg a sokat utazó üzletasszonyok használhatják ki. Diszkréten növeli az óra eleganciáját, hogy a számlapra két Swarovski kristály is került.
A két gyűrűs, Twing Ring megoldással a nagyobb, 35 mm-es számlapon nyolc óránál van a kisebb egy külön gyűrűben. A kettő közti váltás az okostelefonról vagy az órán egy gomb megnyomásával indítható, ha megérkezett a viselője az úti céljához.
A két egyszerre megjelenített időzóna háromszáz városnévből választható ki. A Bluetooth rendszer segítségével egyszerű az óra kezelhetősége a csatlakoztatás pedig gyors és egyszerű.
Kényelmes és testre szabható alkalmazás
Egyik utazásnál sem kell beállítani az órát, az okostelefonra ingyenesen letölthető CASIO WATCH+ applikáció naponta négyszer ellenőrzi a beállítások helyességét. Ettől függetlenül az okostelefonról az alkalmazáson keresztül külön is beállítható a pontos idő.
Az alkalmazás egyébként testre is szabható, kinézetét mindenki a saját igényeinknek megfelelően alakíthatja, sőt saját fényképek is használhatók ehhez.
Nem csak elegáns, de bírja az igénybevételt
Az óra 5 bar nyomásig, azaz 50 méteres mélységig vízálló, tehát ezt viselve nyugodtan lehet úszni és fürdeni. Az óra fényenergiával működik, így egyéb elem nem szükséges hozzá. A Tough Solar technológia révén fényenergia segítségével teljesen környezetbarát módon tölti fel magát az óra. Egy teljes feltöltés után akár 7 hónapig is működőképes.
A nemesacélból készült tok rózsaarany és kétféle bicolor, a szíj rószaarany és ezüst színben érhető el.
Gombnyomásra megkerül az elkeveredet mobil
Ha sietni kell és kapkodva pakol valaki, akkor is segítségére lehet az elegáns SHEEN SHB-100 karóra, mert az telefonkereső funkcióval is rendelkezik. Semmi gond, ha valaki nem tudja, hova tette le telefonját. Elegendő a karórán elindítani a telefonkereső funkciót, egy gombnyomás az egész és az elveszett telefon hangjelzést ad, még lenémított állapotban is.
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefon applikáció a tudatos vásárlásért
- Magyar cég Bluetooth-os garázsnyitója elsőként nyerheti el az Apple tanúsítványát
- Az okostelefonokba költözteti a könyvvásárlást a Bookline és a Simple
- Nagy megrendelők tömeges kiszolgálására készül a mobiltelefonos távnyitásra szakosodott magyar NOLD Technologies
- Az álláspiacot készül felforgatni egy új magyar alkalmazás
- Több, mint 30 ezren töltötték le két hónap alatt az Erste MobilBank applikációját
- A Telekomnál holnaptól előrendelhető az iPhone 7 és az Apple Watch Series 1
- Egy mobil app, ami megoldja, hogy ne kelljen könyörögnöd a barátaidnak a közös fotókért
- Jön a MinDig VR App
- Minden harmadik álláskereső már mobilról nézi a hirdetéseket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.