Kérd az éves bónuszodat a Brigádtól
Kreatív videó pályázatot indított a Bónusz Brigád. Egyperces szelfi-videó beküldésével bárki kérheti Éves Bónuszát az okos vásárlásról ismert Brigádtól.
A pályázóknak azt kell elmondaniuk, hogy miért érdemlik meg az éves bónuszukat és melyik Brigádos bónuszt kérik cserébe.
„Az évvégi rohanás, ajándékvásárlás, favásárlás, sütés, főzés, takarítás, leszívja az energiáinkat. Aztán amikor december 31-én éjfélkor a himnusz után kifújjuk magunkat, elfelejtjük megveregetni a saját vállunkat és kimondani az igazat: ebben az évben is sokat tettem a szeretteimért, jól dolgoztam, megcsináltam, de legalábbis levittem a szemetet!“ - mondta el Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.
Sokan azt gondolják, hogy csak a nagyvállalatok dolgozóinak jár az éves bónusz.
A Bónusz Brigád úgy döntött, segít szembenézni a ténnyel, ugyanis nem csak a nagyvállalatok dolgozói, a Brigád vásárlók is megérdemelik az éves bónuszukat.
Jár az éves bónusz a gyereknevelésért, a háztartásban elvégzett munkákért, a kis bété felfuttatásáért, a finom vacsoráért, a megjavított porszívóért. Az egész éves jófejségért, a szerethető feleségnek, férjnek levésért is ugyanúgy kell, hogy járjon az éves bónusz!
Az Éves Bónuszra pályázó egypreces szelfi-videónak tartalmaznia kell:
- A pályázó miért érdemli meg a bónuszt (a Brigád tudja, hogy megérdemli);
- Melyik ajánlatban szereplő szolgáltatást, utazást, terméket kéri éves bónuszként.
Ezek után már csak fel kell tölteni a videót a YouTube-ra és benevezni azt a www.evesbonusz.hu oldalon.
Nyertesek
A 10 legnépszerűbb videó készítője megkapja a kiválasztott éves bónuszát és a Brigád meghívja az irodába is a nyerteseket, hogy együtt örülhessenek. Az Éves Bónuszukat azok kapják meg a Brigádtól, aki
- a három legtöbb Facebook megosztást kapó videó feltöltője (de legalább 250 Facebook megosztással rendelkező videó),
- a három legtöbb YouTube lájkot kapó videó feltöltője (de legalább 500 YouTube lájkkal rendelkező videó),
- a három YouTube-on legtöbbször megnézett videó feltöltője (de legalább 1.000 YouTube megnézéssel rendelkező videó),
- egy, a Brigád dolgozói által kiválasztott videó.
Határidő
Nevezni, benevezett videót lájkolni, megosztani, megnézni 2017. január 6. 12:00-ig lehet. Eredményhirdetés 2017. január 13.
Kapcsolódó cikkek
- A szakmai zsűri a beérkezett pályázatok 70%-át továbbjutásra javasolta
- Jelentős fejlesztések a digitális gazdaságban
- Szolgáltatásokkal erősít a Vatera
- Ha kérik a PIN-kódját, kezdjen el gyanakodni
- Vigyázzon az online tolvajokkal!
- Black Friday: közel 2,1 millió vásárló hazánkban
- A magyarok ingyen akarják visszaküldeni az online vásárolt árucikkeket
- Most kiderül, ki mit vesz karácsonyra!
- NetIQ tippek
- Átadták az idei díjakat az informatikai oktatásban élen járó egyetemi oktatóknak és középiskolai tanárcsapatoknak
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.