Tedd félre a mobilod! – erre bíztat a világ egyik legnagyobb a mobilgyártója
A Huawei karácsonyi jótékonysági kampányával a Pető Intézetet támogatja
Nagyszabású karácsonyi jótékonysági kampánya keretében arra bíztatja az embereket a világ egyik legnagyobb mobilgyártója, a Huawei, hogy tegyék félre a mobiljaikat, és töltsék az ünnepi pillanatokat szeretteikkel.
A vállalat hivatalos Facebook oldalán meghirdetett #BePresent kampányhoz már világszerte számos külföldi és hazai híresség is csatlakozott – köztük Szalai Ádám focista, Debreczeni Zita fotográfus és Berki Krisztián tornász. A Huawei magyarországi leányvállalata minden egyes felhasználói komment után 500 forinttal támogatja a Pető András Főiskolát, közismert nevén a Pető Intézetet.
„A mobilod megvár, a pillanat nem. Az Ünnepet Te teszed különlegessé.” – így szól a Huawei idei karácsonyi kampányának jelmondata, amely arra igyekszik ráirányítani a figyelmet, hogy szeretteinknek mi magunk vagyunk a legnagyobb ajándék, ezért tegyük félre a mobilunkat és töltsük együtt velük az ünnep pillanatait. A kampány középpontjában egy karácsonyi történetet elbeszélő kisfilm áll, amelyet a vállalat hivatalos Facebook oldalán tett közzé. A kampány támogatásához a felhasználóknak nincs más dolga, mint a Huawei Facebook oldalán kiposztolt kisfilm alá 2016. december 26-ig egy kommentben megírni: „Ígérem, hogy idén megélem a karácsonyi pillanatokat!”, és feltüntetni a kampány jelmondataként szolgáló #BePresent, valamint a #huawei hashtageket. Minden, a kisfilmre érkező felhasználói komment után a Huawei 500 forintot adományoz a Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézetének.
A kommenteket a mellékelt Facebook poszt alatt várja a Huawei: https://www.facebook.com/HuaweimobileHU/videos/1259194387459727/
Az összegyűlt adományt a Pető Intézet és a Huawei által közösen meghatározott fejlesztési célokra fordítják: a tervek szerint egy speciális fejlesztő eszközökkel felszerelt tornaszobát alakítanak ki az intézmény integrált óvodai csoportjai számára, továbbá új fejlesztésű – az intézmény növendékeinek mozgásfejlesztésében fontos szerepet játszó –, speciális Pető-bútorokat szereznek be az óvodai csoportok, valamint a jövő tavasszal megnyíló első, gyulai Pető Pont részére. A vállalat az összegből ezenkívül támogatja a régi Pető bútorok cseréjét, új ágyakat szerez be az Intézet bentlakó óvodásainak részére, valamint fejlesztő játékokkal ajándékozza meg a gyerekeket.
A Huawei #BePresent kampányához olyan hírességek csatlakoztak Magyarországról, mint Szalai Ádám focista, Berki Krisztián tornász, Debreczeni Zita, Rizsavi Tamás és Bársony Bence fotósok, illetve olyan népszerű bloggerek, mint Viszkok Fruzsi, a Fashionsoul, vagy a Chloe from the Woods bloggerei.
Kapcsolódó cikkek
- A Huawei bejelentette a világ első grafénnel továbbfejlesztett lítium-ionos akkumulátorát
- Huawei Ascend Windows Phone 8-cal
- Huawei Ascend G300 a Vodafone-nál
- Nem számít a távolság, ha van, ami összeköt
- Új életmentő eszközöket is kapott a SZTE Gyermekklinika Gyermekintenzív Osztálya
- Internet karácsonykor: összeköt és programot ad
- A hollywoodi filmes trükkök technológiája élőben a Telekom üzletében
- 2016 legjobb fogyasztói elektronikai márkájává választották a Huaweit Kínában
- Most kiderül, ki mit vesz karácsonyra!
- A Huawei Mate 9 december elejétől elérhető Magyarországon, 3-3-3 garanciával
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.