Most te jössz! Fiatalokat inspirál a Vodafone You pályázatának győztese

forrás: Prím Online, 2017. január 23. 12:07

Az Y generációs sikertörténeteket vlog formájában bemutató ötletével a döntő napján éppen a 24. születésnapját ünneplő Tusnádi Roland nyerte a Vodafone You pályázatát, a ProjectPitchet.

A Vodafone a novemberi TEDxYouth@Budapest rendezvényen bekamerázta a MOM Kulturális Központ egyik liftjét, ahol vállalkozó kedvű fiatalok úgynevezett elevatorpitchként, egy liftút alatt, 40 másodpercben adhatták elő projekt ötleteiket. 

 

A TEDxYouth@Budapest résztvevői közül bárki kipróbálhatta magát, de volt olyan is, aki csak ezért az akcióért ment el a rendezvényre, ahol összesen 24-en léptek be a liftbe és vágtak bele a kihívásba. Az elkészült videókra a Vodafone You Facebook oldalán lehetett szavazni és így alakult ki a ProjectPitch döntője.  

 

 

A döntőről készült videó itt tekinthető meg.

 

Az 5 legnépszerűbb ötlet gazdája lehetőséget kapott, hogy részt vegyen egy kommunikációs tréningen, majd újból elő kellett adniuk ötleteiket, immár a szakértői zsűri - Baráth Péter a Vodafone márkaigazgatója, Révész Balázs a Vodafone szegmens marketing igazgatója, Tóth Gábor a Tudatos Fiatalok Közösségének alapítója és a Vodafone You kampányarca, valamint Tolnai Ákos és Horváth Irma a Morea consulting trénerei – előtt. 

 

„Tusnádi Roland fejlődött a legtöbbet a tréningen, magabiztosan és hitelesen tudta átadni a projektötletét, amely megvalósítható és pozitív hatásal lehet” – mondta Baráth Péter a győztesről, akinek a célja egy vlog létrehozása, ahol a saját történetei mellett az Y generáció képviselőivel készített videó-interjúkkal mutatja be a sikerhez vezető utat, egyben a nézőket is inspirálva, hogy valósítsák meg saját álmaikat. Mindehhez, mint a pályázat nyertesének, a projekt támogatása mellett egy személyre szabott konzultáció-sorozatot is biztosít a Vodafone, mely a napokban kezdődött el.

 

A 24 éves, budapesti Tusnádi Roland 19 évesen otthagyta az egyetemet, hogy profi online pókerjátékos legyen, majd 22 évesen fél évet Thaiföldön élt digitális nomádként, miközben pókerezett. „Ezt a hivatást tavaly nyáron fejeztem be, mert be szerettem volna teljesíteni a gyermekkori álmom, hogy interjúkat és filmeket készíthessek. Jelenleg egy online pókerjátékosokat szponzoráló cégnek vagyok a menedzsere, mellette pedig videógyártással kapcsolatos vállalkozásom van. A projektet azért szeretném létrehozni, mert azt gondolom nagyon sokat lehet tanulni önmagunkról is mások történetei révén. Szeretném, ha a beszélgetések által több fiatal lenne bátrabb és választana magának olyan hivatást, amelyben valóban kiteljesedhet."

 

A Vodafone 2016 szeptemberében vezette be a Vodafone You platformot, hogy eszközt, inspirációt adjon a fiataloknak álmaik eléréséhez, és ennek sikeréhez támogatást nyújtson a fiatalok körében kiemelkedő fontosságú mobiladat-használat terén.

 

A Vodafone You az előfizető 25. születésnapjáig igényelhető és azt követően a szolgáltatás még két évig aktív marad. A You használók az előfizetéses csomagjukban foglalt adatmennyiségen felül havi 2GB adatot kapnak, a Vodafone You közösség tagjai egymással ingyen beszélhetnek és élvezhetik az egyedi, kizárólag a You tagoknak kialakított készülékár-kedvezményeket. A speciális, fiataloknak elérhető készülék promóciók folyamatosan megtalálhatók a Vodafone honlapján.

 

Mi is az a pitch?

A pitch egy ötlet, termék, szolgáltatás vagy stratégia nagyon rövid, összefoglaló, mégis figyelemfelkeltő prezentálása. Ennek még kompaktabb válfaja az úgynevezett elevatorpitch, ami olyan rövid idő alatt történik, mintha csak épp beszálltál volna egy liftbe egy döntéshozó mellé, és annyi időd van felkelteni az érdeklődését, amíg fel nem értek a földszintről a legfelső emeletre.

 

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!

Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.

2024. december 17. 09:39

Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.

2024. december 12. 10:05

Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat

Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.

2024. december 11. 16:31

Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!

A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!

2024. december 11. 11:43

Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára

A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.

2024. december 10. 10:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32