DXC Technology néven indul a CSC és a HPE szolgáltatási üzletágának összeolvadásából alakuló új vállalat

forrás: Prím Online, 2017. március 8. 11:22

A tranzakció lezárultával DXC Technology néven működik majd a CSC és a Hewlett Packard Enterprise vállalati szolgáltatási üzletágának (Enterprise Services - ES) összeolvadásából létrejövő szervezet. Az új arculat a vállalat elindulásakor debütál, amelynek várható időpontja 2017. április 3.

A két vállalat 2016 májusában bejelentett stratégiai egyesülése nyomán a világ vezető független, teljes körű informatikai szolgáltatásokat nyújtó vállalata jön létre. Az új szervezet több mint 70 országban közel 6 ezer ügyfelet fog kiszolgálni, és várhatóan 26 milliárd dolláros éves bevételt termel majd. A végső jóváhagyási folyamat után a DXC Technology a ’DXC’ azonosítón fog szerepelni a New York-i értéktőzsdén. 

 

„A DXC Technology küldetése, hogy átvezesse ügyfeleit a digitális átalakulás ösvényein, és olyan globális vállalatként jelenjen meg, amelynek szolgáltatásai segítenek kihasználni a napjaink gyorsan változó környezetéből adódó lehetőségeket” – mondta Mike Lawrie, a CSC elnök-vezérigazgatója, aki az összeolvadás lezárulta után DXC Technology elnök-vezérigazgatói posztját tölti majd be. „A DXC Technology márka alapja a bizalom valamint az a hajthatatlan törekvés, hogy ügyfeleinket segítsük az őket folyamatosan körülvevő változásban rejlő lehetőségek kiaknázásában. Arra összpontosítunk majd, hogy minél nagyobb értéket teremtsünk ügyfeleinknek, partnereinknek, részvényeseinknek, illetve növekvő lehetőségeket biztosítsunk munkatársainknak.”

 

Az egyesülés lezárulásáig a CSC és a HPE ES továbbra is a jelenlegi vezetési struktúra alatt működik, két külön szervezetként. Az összeolvadás véglegesítéséhez szükséges szabályozói jóváhagyások biztosítottak, a tőzsdei bejegyzés pedig folyamatban van.

 

Az új vállalat arculatának kialakítása a Siegel+Gale, nemzetközi márkastratégiai és design vállalat segítségével történik.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01