Fujitsu World Tour 2017: középpontban a sikeres digitális átalakulás kulcsa, a „co-creation”
Az immár 10 éve útjára indított Fujitsu World Tour ezúttal azt mutatja be, hogyan formálja a Fujitsu ügyfeleivel együtt a digitális jövőt.
A 2017-es minden idők legnagyobb Fujitsu-világturnéja, amely idén először Ázsiába is ellátogat, és ezzel együtt 25 rendezvényt foglal majd magában 22 országban, hat kontinensen. A roadshow március 9-én, az Egyesült Államokból indult. A téma a digitális „co-creation”, amelynek jegyében bemutatják, hogyan dolgozik a Fujitsu ügyfeleivel a digitális technológiák összekapcsolásán és az üzleti növekedés ösztönzésén. A Fujitsu összesen több mint 14 ezer résztvevőt vár a Fujitsu World Tour rendezvényeire.
A digitális forradalom szédítő változásokat eredményez minden piaci szegmensben. A felmerülő kihívásokat minden szervezetnek digitális stratégia kidolgozásával kell kezelnie. A vállalatok és a kormányzati szervek is egyre inkább felismerik, hogy ehhez a mögöttes informatikai infrastruktúrának rendkívül alkalmazkodónak, mobilnak, biztonságosnak és skálázhatónak kell lennie.
A Fujitsu közvetlenül reagál a digitalizáció kihívásaira, és a Fujitsu World Tour keretében bemutatja a meglévő technológiákat és beruházásokat integráló és továbbfejlesztő, innovatív, holisztikus megoldásait. Ezek a megoldások a következő témák szerint csoportosítva mutatkoznak be a világturné állomásain: Workplace Anywhere, hipercsatlakoztatott vállalat, a digitális világ infrastruktúrája, kiberbiztonság, mesterséges intelligencia (AI) és a dolgok internetje (IoT).
Az idei World Tour résztvevői megtudhatják, milyen izgalmas lehetőségek várnak rájuk, ha úgy döntenek, hogy a Fujitsu oldalán bekapcsolódnak a jövő technológiai megoldásainak közös megalkotásába. A látogatók nemcsak a Fujitsu vezetőinek, ügyfeleinek és partnereinek előadásaiból nyerhetnek inspirációt, hanem maguk is csatlakozhatnak a „co-creation” folyamatához, és megismerkedhetnek a különböző üzleti forgatókönyveket kreatív szemlélettel támogató technológiákkal, köztük a különböző vertikumoknak (pl. egészségügy, gyártóipar, közlekedés, kiskereskedelem és banki szolgáltatások) szánt végponttól végpontig terjedő megoldásokkal.
„A folyamatos és megállíthatatlan digitális forradalomra készülve a szervezeteknek gyorsan kell tanulniuk és cselekedniük. A digitális világ erősödő komplexitásából eredően nehezen boldogulnak egyedül. Ezért döntöttünk úgy, hogy rávilágítunk az összefogáson, a ’co-creation’ elvén alapuló közös munka számos előnyére. Ehhez érdemes olyan technológiai szakértőt választani, mint a Fujitsu, amely a céggel közösen megtervezi, bevezeti és üzemelteti a digitális üzleti megoldásokat” – nyilatkozta Dr. Réger József, a Fujitsu EMEIA technológiai vezérigazgató-helyettese.
„A 2017-es Fujitsu World Tour minden állomásán ízelítőt adunk a látogatóknak abból, hogyan lehet életre kelteni az inspiráló digitális átalakulási projekteket. Bemutatjuk, miként lehet a különféle technológiák: a mesterséges intelligencia, a számítási felhő, a dolgok internetje és a kiberbiztonság összekapcsolásával meggyőző digitális üzleti eredményeket elérni” – tette hozzá Dr. Réger.
Helyszínek és dátumok
A résztvevők az (Apple Store-ból vagy a Google Play Áruházból) okostelefonra tölthető Fujitsu Events alkalmazással önállóan megtervezhetik programjukat, és feliratkozhatnak a világturné legfrissebb híreire. A Fujitsu World Tour 2017. március 9-én, a Kalifornia állambeli Santa Clarából indult. A dátumokkal és a helyszínekkel kapcsolatban turnénaptárunkban található bővebb tájékoztatás. Május 23-án, a turné berlini állomásán kerül sor a Fujitsu Laboratories Europe fejlesztéseit bemutató éves innovációs rendezvényre, a Fujitsu Innovation Gatheringre.
Átfogó program: előadások, háttérszemináriumok, szakértői beszélgetések és kiállítás
A Fujitsu és partnerei a Fujitsu World Tour 2017 minden állomásán bemutatják, hogyan tudják az ügyfelek új alapokra helyezni az IKT szerepét vállalatuknál és a társadalomban. Minden rendezvény négy elemből épül fel:
- A Fujitsu vezetőinek, ügyfeleinek, partnereinek, jövőkutatóinak és iparági szakértőinek előadásai
- Iparági szakértők háttérszemináriumai
- Szakértői beszélgetések konkrét üzleti témákról és kihívásokról
- Kiállítótér a Fujitsu és partnerei legújabb termékeivel, megoldásaival és szolgáltatásaival
Kiállítótér
A kiállítótéren bemutatjuk, hogyan tudják a szervezetek érdemben megújítani teljes működésüket. A legfontosabb témák:
A digitalizáció ösztönzése
A modern digitális ökoszisztéma valódi üzleti értéket kínál. A Fujitsu a digitális modernizáció minden szakaszát támogatja, integrálva a back office-t az ügyfeleket kiszolgáló front office működésébe. Ezzel a szemlélettel a szervezetek magabiztosan, gyorsan és kisebb kockázattal, teljes körűen digitalizálhatják üzleti folyamataikat. A világturné látogatói megtudhatják, hogyan teremti meg a Fujitsu a robusztus IT és a gyors, digitális IT egyensúlyát a MetaArc platform – azaz a Fujitsu és partnerei megoldásainak, szolgáltatásainak és élvonalbeli technológiájának átfogó portfóliója – segítségével.
Digitális „co-creation”
A résztvevők maguk is csatlakozhatnak a „co-creation” folyamatához (#cocreationist). A co-creation standon átgondolhatják, hogyan befolyásolja a digitális átalakulás az ő jövőjüket. A co-creation lényege, hogy korábban egymástól független szakterületeket kapcsol egymással össze a digitális átalakulást ösztönző új ötletek és felismerések szerzéséhez, és nyitott hozzáállással keresi az elérhető legjobb eredményt. A látogatók részt vehetnek a jövő munkahelyének kialakításában, és csoportmunka keretében gyűjthetnek ötleteket a digitális átalakuláshoz.
A vállalat mobilizálása
A Fujitsu „digitális munkahely” koncepciója a következő generációs munkahely-szolgáltatások, a kliensszámítástechnikai eszközök, a Service Desk és a műszaki támogató szolgáltatások területét fogja össze. Az „Egy nap XY életéből” című forgatókönyv alapján a Fujitsu bemutatja, hogyan támogatja a szervezeteket a digitális munkahely megteremtésében.
A digitális világ infrastruktúrája
A digitális átalakulás nyomán jelentősen nőni fog a továbbításra, feldolgozásra és tárolásra váró adattömeg. A nagyvállalati IT-nek soha nem látott szintű alkalmazkodókészségre és skálázhatóságra kell szert tennie. A Fujitsu ezen a területen is az új technológiák és szemléletmódok gazdag választékát kínálja: pl. szoftveresen definiált, konvergens és hiperkonvergens IT-t. A megoldások szerverek, tárolók és integrált rendszerek, valamint piacvezető partnerektől beszerzett külső technológiák átfogó portfóliójára épülnek. A Fujitsu vezető szerepet játszik a digitális átalakulás támogatásában, és élen jár az innovatív adatközpont-megoldások fejlesztésében.
Kiberbiztonság
Egyre több vállalat kerül címlapra internetes támadás vagy adatlopás áldozataként. Hogyan lehet felkészülni és reagálni a biztonsági problémákra, és olyan megbízható biztonsági kontrollmechanizmusokat bevezetni, amelyek segítségével meg tudnak felelni az előírásoknak, és adataikat is védhetik? A Fujitsu World Tour az IT-biztonsági kihívások széles körével foglalkozik az élő demók során. Emellett a Fujitsu piacvezető biztonsági partnerei is jelen lesznek a rendezvényen.
Hipercsatlakoztatott üzlet
A hipercsatlakoztatott üzlet az emberek, az információk és a dolgok összekapcsolásával alapjaiban változtatja meg a szervezeti működést a minél gyorsabb reagálás és a pozitív változások előmozdítása érdekében. A kiállítás fő témája a magányos terepmunkás, aki bonyolult, ugyanakkor technikai eszközökkel hagyományosan gyengén támogatott feladatot végez. A jövőben sokféle IoT-megoldás teszi majd biztonságosabbá, produktívabbá a terepmunkát, és segít mostoha körülmények között is legyőzni a napi kihívásokat.
Kapcsolódó cikkek
- DXC Technology néven indul a CSC és a HPE szolgáltatási üzletágának összeolvadásából alakuló új vállalat
- A Fujitsu megoldása forradalmasítja a kommunikációt a kiskereskedelmi környezetben
- A Fujitsu elnyerte a Citrix-partnerek 2017-es innovációs díját
- Az elavult technológia a digitális átalakulás legfőbb akadálya
- A közép-kelet-európai régió vállalatai a digitális átalakulás útjára lépnek
- Németország és Franciaország kezében van Európa jövője
- A Fujitsu a DHL-lel közösen forradalmasítja a logisztikai piacot
- Fujitsu Fórum München 2016
- Nyerő páros: PRIMERGY szerverek Windows Server 2016 operációs rendszerrel
- A Fujitsu IoT-megoldásai a világ élvonalában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.