Növekedési pályán a magyar nyomdaipar és vele együtt a Xerox is bővíti a kínálatát
Fordulóponthoz ért a magyar nyomdaipar. Az öt évvel ezelőtti mélypont után a nyomdaipari gépek hazai piaca az elmúlt esztendőkben elkezdett éledezni és az eladások is emelkedésnek indultak.
Az IDC legfrissebb iparági felmérése is azt mutatja, hogy a két évvel ezelőtti kisebb megtorpanást leszámítva, a nyomdagépek értékesítése bővült 2012. és 2016. között. Tavaly a 2015-ös évhez képest 86 százalékot növekedett az eladott gépek darabszáma, míg értékben szintén kiemelkedő, 62 százalékos emelkedést tapasztaltak a szektor szereplői. Ennek megfelelően a Xerox Magyarország pozíciója is erősödött. 2016-ban a vállalat a vágottlapos, a Mid Production (középkategóriás), illetve a Production (termelési szintű berendezés) színes- és fekete-fehér nyomdagépeket felölelő szegmensben 54 százalékos részesedést ért el az eladott gépek darabszámát tekintve. Ezzel az eredménnyel pedig az a szektori tavalyi teljesítményét vizsgáló IDC elemzés szerint a vállalat megőrizte immáron 3 éve tartó piacvezető pozícióját.
2017-ben a Xerox az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt fektet a digitális nyomtatási technológia és szolgáltatásai fejlesztésére. A cél az, hogy ezek révén a vállalkozások olyan egyedi megoldások birtokába juthassanak, amelyekkel személyre szabott, magas hozzáadott értékkel rendelkező saját termékeket, szolgáltatásokat biztosíthatnak a vásárlóiknak.
Kapcsolódó cikkek
- Quocirca: hét éve folyamatosan vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Egy gombnyomással fordítanak a Xerox új multifunkciós berendezései
- A Xerox segít megragadni a kulcsfontosságú piaci lehetőségeket az idei drupa kiállításon
- A hazai nyomdaiparnak muszáj fejlesztenie, ha profitot akar
- Szoros partnerség a Xerox és az EFI közt
- A világ legjobb száz fejlesztője között a Xerox
- Az egyediségre törekvő vállalkozásokban lát fantáziát a Xerox
- Új alapokra helyezi a kis irodák dokumentumkezelési rendszerét a Xerox
- Az ár számít, a környezettudatosság csak másodlagos a hazai nyomdaipari megrendeléseknél
- A tintasugaras nyomdagépek új korszakába lép a Xerox Magyarországon is
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.