A Samsung és a Visa együttműködése forradalmasítja az online fizetést
A Samsung Electronics együttműködési megállapodást kötött a Visával, amelynek segítségével eljuttatja a Samsung Pay terméket az online kereskedőkhöz. A Samsung Pay felhasználói már ebben az évben több százezer olyan kereskedőnél vásárolhatnak majd világszerte, ahol elfogadják a Visa Checkout rendszert.
A Samsung elkötelezett, hogy az online fizetést egyszerűbbé, gyorsabbá és biztonságosabbá tegye. A Samsung Pay ujjlenyomat-olvasóval azonosítja a felhasználót, ezért a fizetés egyszerűbb és biztonságosabb, az online vásárlás pedig gördülékenyebb lesz, hiszen megszűnik a kártyaadatok, a számlázási adatok vagy a szállítási adatok megadásával járó hosszú folyamat. A Samsung ujjlenyomat-olvasóval ellátott készülékein a felhasználók rákattintanak a Visa Checkout/Samsung Pay közös gombjára, és az azonosítás után a fizetés azonnal megtörténik anélkül, hogy felhasználónevet és jelszót kellene megadni minden egyes vásárlásnál.
A Samsung elkötelezetten segíti a kereskedőket, hogy minél több vevő döntsön a vásárlás mellett annak ellenére, hogy az online fizetési folyamat ma még mindig nehézkesebb a szükségesnél. A Visával együttműködve a Samsung Pay ezt megváltoztatja, hiszen segítségével a fizetés ugyanolyan gördülékeny lesz az e-kereskedelemben is, mint amilyen a mobil eszközöknél.
„Örülünk, hogy közösen dolgozhatunk a Visával egy egyszerűbb, gyorsabb és biztonságosabb fizetési folyamat kialakításán, amely mobil eszközökről és asztali gépről is elérhető lesz. A Samsung Pay több millió felhasználójának nyújtunk ezzel hatalmas segítséget” – mondta Injong Rhee, a Samsung Electronics mobilkommunikációs üzletágának műszaki igazgatója. „Az együttműködésünk nemcsak a Samsung Pay felhasználóinak hasznos, hanem több százezer olyan online kereskedő számára is, akiknek célja, hogy minél több vevő zárja le fizetéssel a vásárlási folyamatot.”
„Többé már nem kell hosszú űrlapokat kitölteni vagy felhasználónevekre emlékezni az online vásárlásnál, hiszen a Visa Checkout nyílt platformjához hasonló lehetőségek több százezer kereskedő oldalán elérhetővé váltak. A Samsung és a hozzá hasonló vállalatok felismerték, hogy a pénzügyi tranzakciók leegyszerűsítésében óriási lehetőségek rejlenek a fogyasztók és kereskedők szempontjából is” – tette hozzá Jim McCarthy, a Visa Inc. innovációs és stratégiai együttműködésekért felelős ügyvezető alelnöke. „A Samsung Pay előnyeit az okostelefon tulajdonosokon túl most már az online kereskedők is megismerhetik. Az új technológia lehetővé teszi, hogy a vevők bárhol fizethessenek, ahol a Visa Checkoutot elfogadják, legyen szó bármilyen készülékről és alkalmazásról.”
Kapcsolódó cikkek
- 2016-ban is lendületesen terjeszkedik a Samsung Pay
- A Samsung bemutatta a Samsung DeX dokkolót
- 360 fokos tartalmak 4K felbontásban
- Már mától online előrendelhető a Samsung Galaxy S8 és S8+ a Telekomnál!
- A Vodafone is bemutatta a Samsung új készülékét
- Megérkezett a Samsung Galaxy S8 és S8+ okostelefon
- A világ első, mozitermekbe szánt LED kijelzője a Samsungtól
- Megérkezett a Samsung és az eSilicon 14 nanométeres hálózati processzora
- Neves óragyártók között szerepel a Samsung a 2017-es Baselworld kiállításon
- Hátrányos helyzetűek integrációját segíti a Samsung
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.