Huawei stratégia a digitális okoskorszakra
A Huawei Fogyasztói Üzletága bemutatta a digitális okoskorszakra vonatkozó készülékstratégiáját a Sencsenben tartott 14. Huawei Global Analyst Summit elnevezésű rendezvényen.
A vállalat a felhasználói élmény átformálása érdekében okoseszközeinek fejlesztése során két technológia, az intelligencia és az interakció forradalmára összpontosít a jövőben. A Huawei szerint hamarosan a technológiai forradalom újabb időszakába, az „Intelligens Korba” lépünk, amelyben kifinomultabbá válik az emberek és készülékek közötti kapcsolat, a mesterséges intelligencia (MI) eljövetele még okosabb és hatékonyabb kapcsolattartási módokat tesz lehetővé a készülékekkel. A MI segítségével az okostelefonok valódi szupertelefonokká válnak majd, az emberi érzékelés pedig új magasságokat érhet el.
„Két technológia, az intelligencia és interakció forradalmai hajtják előre a felhasználói élményeket” – mondta Sao Yang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának stratégiai marketingért felelős igazgatóhelyettese. „A mesterséges intelligenciával kapcsolatos innovációk az intelligencia forradalmához vezetnek, amely a digitális és a fizikai világot is új, előre nem látható irányokba formálja majd át. Az ember és készülék közötti interakció folyamatosan fejlődik, a VR/AR-hoz hasonló technológiák pedig a még természetesebb interakción keresztül újfajta készülékélményt biztosítanak számunkra. A Huawei jelenleg is aktívan fejleszti a korszerű 5G, AI, VR/AR technológiákat, és elkötelezett az intelligens készülékélmény tömeges kifejlesztése mellett” – tette hozzá Yang.
A vállalat szerint a mesterséges intelligencia segítségével az okostelefonok valódi szupertelefonokká (Superphone) válnak majd, 2025-re a felhasználók 90 százaléka élvezi majd szupertelefonok személyre szabott és intelligens szolgáltatásait.
A Huawei már korábban kifejlesztett széleskörű észlelés-intelligenciával, kognitív-intelligenciával és számítási-intelligenciával rendelkező hardvereket, valamint nagy teljesítményű mesterséges intelligenciával bíró rendszert, amely mind a szoftver-hardver-, mind a készülék-felhő interfészek területén hasznosítani tudja az erősségeit. A vállalat továbbá a szenzoros algoritmusok, a számítógépes látás, a keresőmotoros technológiák és a szemantikus megértés területein is technológiai áttöréseket ért el, valamint kifejlesztette az Intelligens Asszisztenst, amely számos egyedi helyzetben képes intelligens szolgáltatásokat nyújtani a felhasználónak. A Huawei Honor 2016. decemberében indította el Huawei Magic okostelefonját, mely hasznosította a Huawei mesterséges intelligencia területén elért legfrissebb eredményeit is.
Előretörés a fogyasztói felhőszolgáltatások terén
A rendezvényen a vállalat ismertette a Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatás alapján épített ökoszisztémát is, amelynek középpontjában a felhasználói élmény áll. A vállalat célja, hogy szerte a világon magas minőségű felhő-alapú szolgáltatásokat biztosítson a felhasználók számára és fenntartható felhő-alapú szolgáltatási ökoszisztémát alakítson ki a Huawei készülékek számára. A Huawei jelenleg hét vezető felhő alapú szolgáltatást nyújt felhasználóinak, köztük a Huawei Theme Store-t, a Magazine Unlock-ot, a HiCloud-ot, a SkyTone-t, a Huawei Pay-t, a HiApp-ot és a Huawei Videos-t.
„A Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatása több mint 200 országban és régióban érhető el, felhasználóinak száma 2016-ban meghaladta a 210 milliót” – mondta Jervis Su, a Consumer Cloud Business Unit igazgatója. A Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatások 2016 végére már 220.000 regisztrált fejlesztővel rendelkezett, ami 70%-os növekedést jelent a 2015-ös évhez képest A Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatások partnereinek együttes bevétele elérte a 400 millió amerikai dollárt, a teljes theme fejlesztői bevétel 251 százalékkal, a teljes játékfejlesztői bevétel pedig 200 százalékkal növekedett.
Kapcsolódó cikkek
- Hosszú Katinka lett a Huawei új kampányának arca
- Szerdától előrendelhető a Huawei csúcstelefonja
- A Huawei-é a második legtöbb szabadalom Európában
- Előlapi Leica kamerával és 3D-s arcfelismeréssel érkezik a Huawei új zászlóshajója
- Itthon is elérhető a Huawei csúcskészüléke
- Huawei: Cél a felhő alapú szolgáltatások biztonságának növelése
- A Huawei fogyasztói üzletága 178 milliárd jüan éves bevételre számít 2016-ra
- Huawei: a jövő telefonja mesterséges intelligenciával fog működni, önmagunk kiterjesztése lesz
- Átlépte a 140 milliót a Huawei által értékesített okostelefonok száma 2016-ban
- A Huawei Mate 9 december elejétől elérhető Magyarországon, 3-3-3 garanciával
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.