Huawei stratégia a digitális okoskorszakra
A Huawei Fogyasztói Üzletága bemutatta a digitális okoskorszakra vonatkozó készülékstratégiáját a Sencsenben tartott 14. Huawei Global Analyst Summit elnevezésű rendezvényen.
A vállalat a felhasználói élmény átformálása érdekében okoseszközeinek fejlesztése során két technológia, az intelligencia és az interakció forradalmára összpontosít a jövőben. A Huawei szerint hamarosan a technológiai forradalom újabb időszakába, az „Intelligens Korba” lépünk, amelyben kifinomultabbá válik az emberek és készülékek közötti kapcsolat, a mesterséges intelligencia (MI) eljövetele még okosabb és hatékonyabb kapcsolattartási módokat tesz lehetővé a készülékekkel. A MI segítségével az okostelefonok valódi szupertelefonokká válnak majd, az emberi érzékelés pedig új magasságokat érhet el.
„Két technológia, az intelligencia és interakció forradalmai hajtják előre a felhasználói élményeket” – mondta Sao Yang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának stratégiai marketingért felelős igazgatóhelyettese. „A mesterséges intelligenciával kapcsolatos innovációk az intelligencia forradalmához vezetnek, amely a digitális és a fizikai világot is új, előre nem látható irányokba formálja majd át. Az ember és készülék közötti interakció folyamatosan fejlődik, a VR/AR-hoz hasonló technológiák pedig a még természetesebb interakción keresztül újfajta készülékélményt biztosítanak számunkra. A Huawei jelenleg is aktívan fejleszti a korszerű 5G, AI, VR/AR technológiákat, és elkötelezett az intelligens készülékélmény tömeges kifejlesztése mellett” – tette hozzá Yang.
A vállalat szerint a mesterséges intelligencia segítségével az okostelefonok valódi szupertelefonokká (Superphone) válnak majd, 2025-re a felhasználók 90 százaléka élvezi majd szupertelefonok személyre szabott és intelligens szolgáltatásait.
A Huawei már korábban kifejlesztett széleskörű észlelés-intelligenciával, kognitív-intelligenciával és számítási-intelligenciával rendelkező hardvereket, valamint nagy teljesítményű mesterséges intelligenciával bíró rendszert, amely mind a szoftver-hardver-, mind a készülék-felhő interfészek területén hasznosítani tudja az erősségeit. A vállalat továbbá a szenzoros algoritmusok, a számítógépes látás, a keresőmotoros technológiák és a szemantikus megértés területein is technológiai áttöréseket ért el, valamint kifejlesztette az Intelligens Asszisztenst, amely számos egyedi helyzetben képes intelligens szolgáltatásokat nyújtani a felhasználónak. A Huawei Honor 2016. decemberében indította el Huawei Magic okostelefonját, mely hasznosította a Huawei mesterséges intelligencia területén elért legfrissebb eredményeit is.
Előretörés a fogyasztói felhőszolgáltatások terén
A rendezvényen a vállalat ismertette a Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatás alapján épített ökoszisztémát is, amelynek középpontjában a felhasználói élmény áll. A vállalat célja, hogy szerte a világon magas minőségű felhő-alapú szolgáltatásokat biztosítson a felhasználók számára és fenntartható felhő-alapú szolgáltatási ökoszisztémát alakítson ki a Huawei készülékek számára. A Huawei jelenleg hét vezető felhő alapú szolgáltatást nyújt felhasználóinak, köztük a Huawei Theme Store-t, a Magazine Unlock-ot, a HiCloud-ot, a SkyTone-t, a Huawei Pay-t, a HiApp-ot és a Huawei Videos-t.
„A Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatása több mint 200 országban és régióban érhető el, felhasználóinak száma 2016-ban meghaladta a 210 milliót” – mondta Jervis Su, a Consumer Cloud Business Unit igazgatója. A Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatások 2016 végére már 220.000 regisztrált fejlesztővel rendelkezett, ami 70%-os növekedést jelent a 2015-ös évhez képest A Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatások partnereinek együttes bevétele elérte a 400 millió amerikai dollárt, a teljes theme fejlesztői bevétel 251 százalékkal, a teljes játékfejlesztői bevétel pedig 200 százalékkal növekedett.
Kapcsolódó cikkek
- Hosszú Katinka lett a Huawei új kampányának arca
- Szerdától előrendelhető a Huawei csúcstelefonja
- A Huawei-é a második legtöbb szabadalom Európában
- Előlapi Leica kamerával és 3D-s arcfelismeréssel érkezik a Huawei új zászlóshajója
- Itthon is elérhető a Huawei csúcskészüléke
- Huawei: Cél a felhő alapú szolgáltatások biztonságának növelése
- A Huawei fogyasztói üzletága 178 milliárd jüan éves bevételre számít 2016-ra
- Huawei: a jövő telefonja mesterséges intelligenciával fog működni, önmagunk kiterjesztése lesz
- Átlépte a 140 milliót a Huawei által értékesített okostelefonok száma 2016-ban
- A Huawei Mate 9 december elejétől elérhető Magyarországon, 3-3-3 garanciával
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.