Az Oracle új adatközpont-régiót jelent be az EU-országok kiszolgálására
Az Oracle új adatközpontokat jelent be Németországban, az EU-felhőrégió részeként. Az új régió infrastruktúra- és platformszolgáltatásokat kínál, és várhatóan az év második felében kezdi meg működését.
A bővülés az ügyféligények jelentős növekedésére hivatott reagálni. Az Oralce felhőszolgáltatásokból származó bevételei az előző pénzügyi negyedévben (2017-es pénzügyi év 3. negyedév) 71%-kal növekedtek, elérve az 1,3 milliárd dollárt.
“Ügyfeleink és partnereink az Európai Unióban évek óta az Oracle Cloud-ra bízzák kritikus üzleti folyamataikat. Az európai felhőrégió kibővítése Németországban a legjobb felhő szolgáltatásokat teszi elérhetővé, beleértve piacvezető SaaS (Software as a Service - szoftverszolgáltatás) megoldásainkat, valamint új platform- és infrastruktúra szolgáltatásainkat is“ – mondta Thomas Kurian, az Oracle termékfejlesztési elnöke.
A németországi bővülés három nagy sávszélességű, alacsony késleltetésű telephelyet foglal magában Frankfurt környékén. Ez az architekturális elrendezés, valamint az Oracle felhőtechnológiái biztosítják a hibamentes működést és folyamatos rendelkezésre állást a legmagasabb elvárásokkal rendelkező, kritikus felhős alkalmazások számára is.
„Az Oracle felhőtechnológiái lehetővé teszik a cégek számára új szolgáltatások, digitális megoldások kidolgozását, valamint az új piacok meghódítását. A németországi beruházás jól mutatja elkötelezettségünket az iránt, hogy a legújabb technológiai infrastruktúrát biztosítsuk ügyfeleink számára, ahol, és amikor azt igénylik. Ez különösen fontos most, hogy az európai cégek szeretnék megbizonyosodni arról, hogy az általuk használt felhő szolgáltatások megfelelnek a küszöbön álló új Európai Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR)” – mondta el Frank Obermeier, az Oracle Németország vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A legújabb PRIMEFLEX a kulcs a jövőbiztos IT-infrastruktúra gyors bevezetéséhez
- Készülj fel a jövőre, csomagolj konténerbe!
- Schneider Electric-HPE mikroadatközponti együttműködés
- Innovatív marketing és értékesítési megoldások az Oracle-től
- Magyar cég segíti a bolgár gázpiaci liberalizációt
- Huawei stratégia a digitális okoskorszakra
- A jövő informatikai szakemberei a középpontban
- Az Oracle tanulmánya szerint a fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot
- Az Acronis megalapozta pozícióját az autóipar innovatív adatvédelmi szolgáltatójaként
- Az Acronis a CeBIT 2017-en mutatja be adatvédelmi megoldásait
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.