Az Amazon.com készül a karácsonyra

Wollák Viktória, 2000. november 13. 11:22
Az Amazon.com és a Toysrus.com online áruházak, hogy a karácsonyi e-commerce háborúban versenyben maradjanak, ingyenes házhozszállítást kínálnak.
A Toysrus.com azt tervezi, hogy novemberben korlátozott ideig kínál ingyenes szállítást, hogy ezáltal a vásárlókat korábbi vásárlásra ösztönözze, mert így hozzájuthatnak az év legújabb termékeihez, amik később csak korlátozott számban lesznek megrendelhetőek. Az Amazon.com, aki augusztusban összeállt a Toysrus.com-mal, az összes játék és videojáték megrendelését a disztribuciós hálózatán keresztül szállítja. Amazon.com megkezdte a saját karácsonyi bevásárló szezonját is, elindítva új játékáruházát, mely november 22-ig ingyenes szállítást kínál 100 dollár feletti megrendelések esetén. A Toysrus.com ajánlata szintén november 22-ig a 100 dollár feletti megrendelésekre érvényes. Az Amazon.com segít az ajándék kiválasztásában is, a látogatóknak lehetősége van ár, életkor, érdeklődési kör alapján választani. A vásárlók így korábban megrendelik az ajándékokat, időben és szépen becsomagolva megkapják azokat és a szállítási költségeket is megspórolják.
Kulcsszavak: karácsony e-commerce

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59