Öt egyetemmel kötött partnerségi megállapodást a Wizz Air
A Wizz Air, Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága ma új partnerségi megállapodást jelentett be a régió öt egyetemével.
A Wizz Air budapesti sajtótájékoztatóján Diederik Pen, a légitársaság ügyvezető alelnöke és üzemeltetési igazgatója, továbbá a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, a Nyíregyházi Egyetem, a lengyelországi Chelm Állami Egyetem, az Észt Repülési Akadémia és a litván Vilnius Gediminas Műszaki Egyetem képviselői írták alá az együttműködésről szóló szándéknyilatkozatot.
Európa egyik legdinamikusabban bővülő légitársaságaként egy gyorsan növekvő iparágban, a Wizz Air 2025-re megkétszerezi méretét, flottájához mintegy 100 új Airbus repülőgép csatlakozik. A vállalat folyamatosan toboroz légiközlekedési szakembereket, és a neves egyetemekkel kötött együttműködési megállapodás kölcsönösen előnyös platformot biztosít a feleknek: a WIZZ minőségi felsőoktatási háttérrel rendelkező fiatal tehetségeket tud felvenni, az egyetemek pedig kiváló karrierlehetőséget biztosíthatnak hallgatóiknak.
Az új partnerség egyedülálló lehetőséget nyújt az együttműködő egyetemek hallgatóinak, hogy betekintsenek az utasszállító pilóták mindennapjaiba. Ezen felül a WIZZ közvetlen hozzáférést biztosít a légitársaság felvételi folyamataihoz, segítve a legtehetségesebb kadétok első lépéseit karrierjük kezdetén.
A budapesti sajtótájékoztatón Diederik Pen, a Wizz Air ügyvezető alelnöke és üzemeltetési igazgatója elmondta: „Örömmel jelentjük be ezt a kölcsönösen előnyös partnerségi megállapodást Magyarország, Lengyelország, Észtország és Litvánia öt egyetemével. Az együttműködés megerősíti elkötelezettségünket az iránt, hogy a legjobb tehetségekkel bővítsük a Wizz Air folyamatosan növekvő, kiváló csapatát. A partnerség lehetővé teszi, hogy a legjobbak közül is a kiemelkedő jelentkezőket vonzzuk a Wizz Airhez, miközben a hallgatók számára lehetőség nyílik, hogy felfedezzék a WIZZ világát és megismerjék a vonzó karrierlehetőségeket és képzési programokat, amelyeket a légitársaság pilótáinak nyújt.”
Kapcsolódó cikkek
- Technológiai felfedezőútra érkeztek magyar hallgatók Kínába
- Megérzések és hiteles arcok alapján dönt jövőjéről a magyar Snapchat generáció
- Újfajta digitális mikroszkópok lesznek elérhetőek a magyar iskolások és amatőr kutatók számára
- Több mint ezer lány tanult programozni a Skool projektben
- Digitális Témahét: több mint ezer iskola nyit kaput a digitális világra
- Átfogó programot indít a kormány az informatikus utánpótlás biztosítására
- Több száz jelentkezőből kerülnek ki a legjobbak az új képzési modellben
- A robotok már köztünk vannak
- Digitális Témahét a GE Digitalnál
- Még képzettebb mérnökök kerülhetnek ki a BME-ről a thyssenkrupp Steering segítségével
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.