A Criteo közzétette „State of Cross-Device Commerce” jelentését
A teljesítményalapú hirdetési technológiai piac egyik vezető vállalata, a Criteo közzétette 2016 második felére vonatkozó „State of Cross-Device Commerce” jelentését.
Az elemzés betekintést nyújt a fogyasztói vásárlási szokásokba, és előre jelzi a több eszközzel bonyolított (cross-device) kereskedelem várható alakulását a régióban és világszerte. A korábbi években a Criteo féléves jelentései a mobil kereskedelmet állították középpontba. A mostani elemzés elsősorban arra mutat rá, hogy a kiskereskedőknek alaposabban meg kell ismerniük a több eszközt érintő fogyasztói viselkedést, hogy marketingstratégiájuk kiigazításával jobb megtérülést érhessenek el.
A mobil továbbra is meghatározó, változatlanul az Android vezet
Továbbra is az okostelefon a legnépszerűbb mobil vásárlási eszköz, hiszen a tranzakciók többségét világszerte okostelefonon bonyolítják, a táblagépekkel szemben. A kelet-közép-európai térségben a mobil tranzakciók 60%-a okostelefonon, 40%-a táblagépen történik. Az androidos eszközök vezetnek az iOS-alapúakhoz képest – az összes régiós okostelefon-tranzakció 75%-ához Androidot használnak. A mobilügyletek átlagértéke az asztali gépekre jellemző átlag 86%-a.
A több eszközzel bonyolított vásárlásoknál az okostelefon vezet
Már nem érvényes a „böngéssz az okostelefonodon, vásárolj asztali gépről” szabály. A több eszközzel bonyolított tranzakciók egyharmada a világon mindenütt okostelefonon indul. Kelet-Közép-Európában a felhasználók egyötöde elsősorban a mobiltelefonján keres és vásárol, ami kellő figyelmeztetés a kiskereskedők számára, hogy mind az asztali, mind a mobilkörnyezetben nyújtott felhasználói élmény tervezése fontos. Az okostelefonon végrehajtott vásárlásoknál a vevők 39%-a okostelefonos böngészéssel indította a vásárláshoz vezető folyamatot. De a táblagépen és asztali gépen végzett vásárlások majdnem egyötöde (18%, illetve 17%) is okostelefonon kezdődött.
A Criteo új ügyvezető kinevezésével reagál a trendekre és az üzleti növekedésre
Erkan Soy 2011-ben került a Criteo-hoz, a vállalat orosz és lengyel piacra lépését támogatta, majd részt vett a vállalat törökországi működésének kiépítésében, és az isztambuli csapat felállításában. Széleskörű tapasztalattal rendelkezik a piacok továbbfejlesztése és a működés folyamatos támogatása terén, amely fontos elvárás Magyarországon is.
„Kelet-Közép-Európa piacai jóval az átlagot meghaladva növekednek. Erre a pozitív trendre építve ösztönözzük a további fejlődést. A régió egyes országaiban a cross-device tranzakciók aránya már eléri a 40%-ot, ami több, mint az USA-ban. Ez kihívásokkal jár, de egyben új lehetőséget is teremt a hirdetők számára, és mi szeretnénk fejlett megoldásokkal a lehető legjobb támogatást nyújtani számukra” – jelentette ki Erkan Soy, a kelet-közép-európai térségért felelős új ügyvezető igazgató.
A teljes „State of Cross-Device” jelentés innen letölthető.
Kapcsolódó cikkek
- Az IDC MarketScape jelentése a Lexmarkról
- Minden közösségi mutatóján javított a Xerox az elmúlt évben
- A Kaspersky Lab bemutatta a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalásról szóló jelentését
- Egyre kifinomultak a DDoS támadások a Kaspersky Lab jelentése szerint
- Forrester: aktuális kínálata alapján a Trend Micro piacvezető a végpontbiztonsági megoldások terén
- Hamarosan többet vásárolunk majd mobilról, mint PC-ről
- Előfizetői Lojalitás: kulcsszerepben Az élő VIDEÓ-STREAMING
- A spam levelek leggyakoribb témái a politika és a sport
- Ericsson Consumerlab: A viselhető eszközök piacán a személyes biztonság, a wellness és az egészségügyi alkalmazások hódítanak
- A Magyar Telekom 2016. első negyedéves eredményei