Értékelték az LG webOS 3.5 platform személyes adatvédelemben nyújtott kiemelkedő képességeit
Az LG webOS 3.5 okostévé platformja továbbfejlesztett Application Security Solution Version 1.0 biztonsági szoftveréért elnyerte a Common Criteria (CC) tanúsítványt.
Ez idén már a második, nemzetközileg elismert biztonsági tanúsítvány, amely egy újabb bizonyíték arra, hogy a gyártó okostelevíziói továbbra is a legjobbak közé tartoznak, ha adatbiztonságról van szó. A fogyasztókat egyre többet foglalkoztatja az internetre csatlakoztatott eszközeik adatvédelmi sebezhetősége, így a tanúsítvány kifejezetten aktuális kérdésekre ad megnyugtató választ.
A Security Manager nevű, webOS 3.5 alapú biztonsági szoftvermodult a Common Criteria szabvány szigorú előírásai szerint tesztelték. A CC nemzetközileg elismert ISO / IEC 15408 szabványait kormányok, bankok és szervezetek 27 tagországban — köztük Ausztráliában, Franciaországban, Japánban, Koreában és az Egyesült Államokban — használják termékeik biztonsági lehetőségeinek feltérképezésére. A teszt a webos 3.5 operációs rendszer biztonságát három területen vizsgálta: ellenőrizték az alkalmazások telepítésének, és az alkalmazások futtatásának biztonságát, valamint a digitális tartalmak védelmét, a digitális jogok kezelésével együtt (DRM).
Az LG webOS 3.5 kiváló alkalmazás-telepítési védelmet nyújt, és egy szigorú digitális aláírás-ellenőrzési folyamat lefuttatásával megakadályozza a jogosulatlan alkalmazások installálását. Az LG App Store kiszolgáló a digitális aláírás generálását felügyelve biztosítja, hogy a webOS 3.5 csak az LG App Store-ból letöltött alkalmazásokat telepíthesse. A platform szintén védelmet biztosít az egyes alkalmazások típusától függően, például platform vagy natív appok, illetve webalkalmazások esetében. A natív alkalmazásokhoz a webOS 3.5 sandboxing technológiát alkalmaz azok biztonsági tulajdonságainak megfelelően, megtagadva az illetéktelen hozzáférést a rendszerfájlokhoz és más adatokhoz. A platform a webalkalmazások esetében szintén csak a jóváhagyott programozási felületeket engedi használni, így megakadályozza, hogy azok közvetlenül hozzáférjenek a fájlrendszerben lévő érzékeny információkhoz. Ezen túl egy erős DRM licenszellenőrzési folyamatot is képes lefuttatni, amely a gyorsmemóriában (RAM) végzi a titkosított tartalom visszafejtését és flash memóriában készít biztonsági mentéseket a titkosított adatokról.
„A webOS 3.5 platformot kiváló alkalmazásvédelemmel vérteztük fel, hogy a legmagasabb szintű személyes adatbiztonságot nyújthassuk felhasználóinknak.” — mondta J.H. Hwang, az LG Home Entertainment részlegének alelnöke és vezetője. „Okostévé-platformunk biztonságát a fogyasztók aggodalmait és termékbiztonsági kérdéseit alaposan körüljárva fejlesztettük – az így elnyert CC tanúsítvány számunkra is fontos visszajelzés, hogy a személyes adatvédelem megerősítésében jó úton járunk.”
Kapcsolódó cikkek
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- Rekordszámú díjjal lett az LG az iF Design 2016 verseny nagy nyertese
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Évekre visszamenőleg Netflix-kompatibilissé válnak az LG okostelevíziók
- A Netflix az LG HDR-képes UHD TV készülékeit ajánlja mindazoknak, akik a tévézés igazi élményére vágynak
- Európában is bemutatkoztak az LG 2017-es OLED és nanocellás SUPER UHD tévéi
- Legjobb a legjobbak között
- A tévé-formatervezés új dimenzióját hozza el az LG SIGNATU-RE OLED W modell
- Az LG 2017-ben új irányt szab az LCD televíziózásnak nanocellás SUPER UHD tévéivel
- Tévét venne karácsonyra? Így válasszon készüléket!
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.