A Fujitsu optimalizálja az SAP-környezeteket a digitális világ követelményei szerint
A Fujitsu segítségével a szervezetek teljes körűen optimalizált SAP-környezeteket alakíthatnak ki, felgyorsítva ezzel digitális átalakulásukat és megalapozva a jövőbeni megbízható kritikus számítástechnikai működést.
A Fujitsu alaposan ismeri az SAP-t és üzleti folyamatait – több mint 10 ezer közös ügyfele van az SAP-val, a két cég technológiai partnerkapcsolata pedig 40 éves múltra tekint vissza. A Fujitsu hardvereit és szolgáltatási szakértelmét bevetve ésszerűsíti, konszolidálja, és teljes körűen összehangolja az SAP-környezetek működését; bevált módszertannal egyszerűsíti az SAP-bevezetés folyamatát; és segítséget nyújt ügyfeleinek ahhoz, hogy kiaknázhassák az SAP memórialapú relációsadatbázis-kezelő rendszerének legújabb változata, az SAP S/4 HANA új képességeit.
A teljes SAP-környezetet a digitális gazdaság kívánalmai szerint lehet átalakítani és optimalizálni a Fujitsu XpressWay for SAP S/4HANA „all-in-one” rendszerbevezetési csomag segítségével. A Fujitsu Analytics Accelerator Platform for SAP Vora, élő demóiból pedig kiderül, hogyan lehet a nagyvállalati rendszerek és a Hadoop adatbázisok adatainak felhasználásával konszolidált, interaktív analitikát végezni az SAP-rendszerben.
A nagy teljesítményű infrastruktúra és alkalmazáskörnyezetek támogatják az SAP HANA és SAP S/4HANA technológiára épülő, új üzleti modellek kialakítását. Ezek a modellek valós időben kapcsolják össze egymással az embereket, az eszközöket és az üzleti hálózatokat. A rendezvényen bemutatott XpressWay megoldás az IT és az üzleti szervezet közötti szakadékot áthidalva, összehangolja egymással a technológiai és az üzleti folyamatokat, hogy az ügyfél sikeresen lebonyolíthassa a digitális átalakulást.
„Az S/4HANA technológia bevezetésével teljesen átalakítjuk folyamatainkat, amiben a Fujitsu valódi partnerként támogat minket. Világszerte 7x24 órában garantálja rendszereink elérhetőségét, és új ismereteket biztosít számunkra a legújabb S/4HANA technológia bevezetéséhez” – nyilatkozta Thomas Kriechbaum, a Fujitsu és az SAP közös ügyfele, a HOERBIGER vezérigazgató-helyettese.
A SAP S/4HANA piaci terjedésével a Fujitsu a szolgáltatások és a megoldások széles skáláját nyújtja az új technológiához – a PRIMEFLEX for SAP Landscapes integrált rendszertől annak használat alapján fizetendő (pay-as-you-go), felhőalapú változatáig. A Fujitsu Cloud Service K5 a felhőben futtatja nagy teljesítményű memórialapú számítási motoron a HANA-feladatokat. Ezen túlmenően a Fujitsu 16 dedikált adatközpontból nyújt menedzselt SAP-szolgáltatásokat szerte a világon, és több mint 2800 SAP-tanácsadót foglalkoztat. A felhőalapú szolgáltatási modellt követő nagyvállalatoknak kínált Cloud Foundry szolgáltatásokkal a Fujitsu ügyfelei a tágabb felhőkörnyezet központi részeként kezelik az SAP DevOps környezetet.
Az intelligens, jövőre felkészített „hálózati” nagyvállalat megteremtése
Napjaink IoT és Big Data által meghatározott környezetében a Fujitsu SAP-megoldásai támogatják az intelligens és jövőre felkészített „hálózati” nagyvállalat működését. A Fujitsu SAPPHIRE NOW standján megtalálható Virtual Factory egy ipari IoT-megoldást mutat be: a Fujitsu Connected Enterprise-t. A látogatók megtudhatják, hogyan teszi lehetővé az IT és az operatív technológia konvergenciája a proaktív felügyeletet, és hogyan egyszerűsíti az üzleti működést – gyakorlati felismeréseket biztosítva az eszközök és a gyártási folyamatok minden aspektusáról. A fejlett analitikával kiegészített intelligens automatizáció minimumra szorítja a kockázatokat, mérsékli a működési költséget, és bizonyítottan fokozza mind a hatékonyságot, mind pedig az ügyfélelégedettséget.
„Nem feltétlenül szükséges technológiaváltás ahhoz, hogy egy szervezet a maximumot hozza ki az SAP-architektúrából. Ennél sokkal fontosabb, hogy ésszerűsítse folyamatait, megszüntesse a szigetszerű működést, és újratervezze a környezetet az S/4HANA segítségével. Sokan felismerik a platform szükségességét, de tanácstalanok azzal kapcsolatban, hogyan tudnák bevezetni az SAP HANA és SAP S/4HANA rendszereket és maradéktalanul kiaknázni azok teljesítményét. Mi segítünk nekik teljes körűen, funkcióról-funkcióra haladva átgondolni az üzleti folyamatokat, és használatba venni az új megoldásokat többek között az ügyelek elköteleződése, az üzleti innováció és a nagyvállalati produktivitás terén” – mutatott rá Asif Poonja, a Fujitsu America Inc. alelnöke és SAP-praxisának vezetője.
Komplett megoldáskínálat SAP-környezetekhez
Az SAP-környezetekhez optimalizált, helyben telepített megoldást kereső ügyfeleknek a Fujitsu PRIMEQUEST szerverek új generációja biztosítja a szükséges üzletmenet-folytonosságot és kimagasló skálázhatóságot. A PRIMEQUEST skálázható és biztonságos, magas rendelkezésre állási szintű rendszer, amellyel egyszerűen bevezethetők az új szolgáltatások. Így az ügyfél mindig készen áll a jövőbeni növekedésre. Az elődefiniált és előtesztelt PRIMEFLEX for SAP integrált rendszerek robusztus és agilis infrastruktúrát kínálnak az SAP-alkalmazások gyors és biztonságos bevezetéséhez és működtetéséhez, és segítségükkel rövidebb idő alatt átalakítható az SAP-környezet.
Kapcsolódó cikkek
- A legújabb PRIMEFLEX a kulcs a jövőbiztos IT-infrastruktúra gyors bevezetéséhez
- SMART 2017: munkaerőhiány tombolhat a digitális iparágakban
- A Fujitsu új AI-alapú mélytanulási technológiája új megvilágításba helyezi a társadalom valós problémáit
- Kultúraváltást jelentő lépés a Bonafarm Csoportnál
- A Fujitsu ügyfeleit már robotok szolgálják ki
- A digitális átalakulás nyugtalanítja a pénzügyi szektor vezetőit
- Új Dell EMC felhőalapú platform a Microsoft Azure Stackhez
- A Fujitsu továbbfejlesztett belépő szintű tárolókkal támogatja a középvállalatok növekedését
- Elindulhat a jövő gyárának megvalósítása
- A digitális biztosítók kora jön
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.