Ismét Business Superbrands díjat kapott az ABB Kft.
Az automatizálás és energetika területén vezető svéd-svájci ABB hazai leányvállalata, az ABB Kft. immár harmadszor nyerte el a tekintélyes Business Superbrands díjat.
Idén tizenharmadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands és Business Superbrands szakmai díjakat.
A bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a cégek eddigi sikerességét és hitelességét. A díj célja kettős: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása.
A bizottság döntése alapján az ABB Kft-t harmadjára is érdemesnek találták a Business Superbrands elismerésre.
A Business Superbrands díj a világ legjelentősebb B2B márkaértékelési rendszere, melynek szakértői bizottságai a világ közel 90 országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A bizottság elé kerülő lista a Bisnode adatbázisa alapján, és a legjelentősebb hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 4000 márkát/céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.
A Bisnode Rating mutatószám a hivatalos források (NAV, cégbíróság stb.) adatai mellett beépíti a vállalatra vonatkozó pénzügyi információkat (mérlegadatok, eredmény-kimutatás, trendek, továbbá a cég vagy szervezet fizetési fegyelmét, demográfiai adatait, tevékenységét, méretét, tulajdonosait). A módszertan olyan cégminősítést biztosít, ami egyedülálló előre jelző képességű a magyar piacon.
„Nagy megtiszteltetés cégünk számára, hogy idén immár harmadszorra nyertük el a Business Superbrands díjat. A díj hozzájárul az ABB márka hírnevéhez a hazai piacon: ügyfeleink felé jelzésértékű, hogy az ABB egy erős márka, amely innovatív megoldásaival segíti őket, hogy fenntartható eszközökkel növeljék termelékenységüket” - mondta el Taira-Julia Lammi, az ABB Kft. ügyvezetője a díj átvételének alkalmából.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB 30%-kal csökkentette az olasz vízmű üzemeltetési költségeit energia-gazdálkodási megoldásával
- Sakkjátszma kizárólag szemmozgással vezérelt ABB robot segítségével
- Az ABB villámtöltő-technológiát szállít az Egyesült Királyság első elektromos buszaihoz
- Értékelték az LG webOS 3.5 platform személyes adatvédelemben nyújtott kiemelkedő képességeit
- Dubaj fenntartható városa az ABB inverterein keresztül a napból nyeri a villamos energiát
- Az ABB és az IBM együttműködik a mesterséges intelligencia-alapú ipari megoldások fejlesztésében
- Az ABB bemutatta a digitális kor ügyfél-előnyeit a 2017-es Hannoveri Ipari Vásáron
- Az ABB innovatív transzformátorok szállításával támogatja a fenntartható közlekedést Ausztriában
- Az Epson készüléke nyerte a legjobb fotónyomtatóért járó TIPA-díjat
- Az ABB folytatja az átalakítást
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.