A legjobb magyar startupokat várja a Telenor Accelerate program
A tavalyi sikeres programot követően a Telenor Magyarország másodszor is meghirdeti startupokat támogató akcelerátor pályázatát. Szeptember 4-ig pályázhatnak a startupok.
A www.telenor.hu/accelerate oldalon szeptember 4-ig jelentkezhetnek a vállalkozások, amelyek közül három vehet részt az intenzív fejlesztőprogramban. A nyertes startupok szakértő mentorokhoz, tapasztalt felsővezetőkhöz, pénzügyi forrásokhoz, befektetőkhöz, valamint a Telenor Csoport nemzetközi ügyfélköréhez és partnerhálózatához hozzáférve nyerhetnek a fejlődésükhöz szükséges lendületet és befektetést.
A 2016-ban indított Telenor Accelerate volt az első vállalati akcelerátor program Magyarországon. Tavaly öt nyertes startupot választottak ki, amelyek részt vehettek a workshopokból és mentoring-foglalkozásokból álló fejlesztésen. A szolgáltató 5-10 millió forint azonnali befektetést is biztosított azeSports Horizon, a Musicating, a Moow (Zoi), a Tickething, valamint a Zyntern számára, amelyek a Telenor ügyfélkörében rejlő marketinglehetőségeket is kiaknázhatták.
Az idei programban három nyertes céget hirdetnek, amelyek öt hónapos intenzív képzésen vesznek részt a törökbálinti Telenor Házban, illetve a Kaptárban, ahol co-working irodát is biztosítanak számukra. A februárig tartó workshopokon service design, lean és agilis módszertan, UI/UX, digitális marketing, growth hacking, fund raising és pitching ismereteket sajátíthatnak el a vállalkozások. A 2017-ben ismét meghirdetett programban is vállalták a mentori szerepet a magyar befektetői társadalom legtapasztaltabb résztvevői: Pistyur Veronika (Bridge Budapest), Oszkó Péter (Oxo Group), Varga Zoltán (Central Invest), Várkonyi Balázs (Extreme Digital), Vinnai Balázs (Misys Digital Channels) és hatodik mentorként csatlakozott hozzájuk Simó György (Day One Capital). A Telenor mellett a program támogatója a Microsoft és a Samsung is. A résztvevő startupok tagjai a Telenor Hello Data tarifacsomag mellé, Samsung S8 készülékeket és Microsoft Bizspark felhőszolgáltatást is kapnak.
„Hiszek benne, hogy a magyar startupok innovatív ereje és kreativitása, valamint a Telenor globális tapasztalata valós nemzetközi sikert hozhat a legjobb pályázóknak. Az a célunk, hogy elősegítsük Magyarország digitális fejlődését. Ezért fogunk össze a legizgalmasabb startupokkal, hogy új fejlesztéseket, ötleteket vezethessenek be a piacra és szolgáltatásaik eljussanak ügyfeleink és partnereink széles köréhez.” – nyilatkozta Alexandra Reich, a Telenor Magyarország vezérigazgatója a Telenor Accelerate új pályázatának indulása kapcsán.
„Fantasztikus startupok és termékek vettek részt a tavalyi első Accelerate programban, és nagyon büszke vagyok rá, hogy az elmúlt hónapok közös munkája eredményeképp többen közülük sikeresen piacra léptek, befektetőkkel tárgyalnak. Nagyon remélem, hogy idén is legalább ilyen izgalmas cégeket segíthetünk a fejlődésben a tavalyi tapasztalatok alapján továbbfejlesztett programban. A Telenor a startup közösség fontos szereplője lett, és továbbra is azért dolgozunk, hogy beinduljon a nagyvállalatok és a startupok közötti aktív együttműködés.” – mondta el Takács Zoltán, a Telenor Magyarország innovációért felelős alelnöke a 2017-es program bejelentésekor, a Forbes Kilövésen.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét bemutatkoznak európa legjobb női startup csapatai
- Hazai győzelem a nemzetközi Blastoff startup versenyen!
- A befektetés a fő motiváció a Blastoff mezőnyében
- Ajándékot kapnak az online adategyeztetők a Telenortól
- Lehullott a lepel a Studio 1 sikeres magánbefektetőiről
- Blastoff startup verseny: itt vannak a shortlistesek!
- Startupoknak indít mentorprogramot a Nestlé
- Átadták a Telenor NetBiztos pályázat díjait
- Két hét, és megnyílnak a milliárdos képzéstámogató pályázatok
- Öt tipp a PayPal-től startupoknak
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.