A Telenor 60 napig visszaadja a hívószámot és az egyenleget azoknak, akik lekésik a feltöltőkártyás adategyeztetést
A feltöltőkártyás adategyeztetés június 30-i határideje előtti napokban rekordmennyiségű ügyfél keresi fel a Telenor honlapját és üzleteit, de biztosan állítható, hogy a fennmaradó idő már nem lesz elég mindenki számára, hogy elvégezze a törvényben előírt adminisztrációt.
A Telenor július 1-jén köteles a vonatkozó törvénynek megfelelően lekapcsolni azokat a feltöltő SIM kártyákat, amelyeknél nem történt meg az adategyeztetés. Mivel nem szeretnék elveszíteni az adategyeztetésről lemaradt ügyfeleket, élve a törvény adta lehetőséggel, biztosítani fogják, hogy a lekapcsolást követően 60 napig visszakaphassák korábbi hívószámukat és egyenlegüket.
„Feltöltőkártyás ügyfeleink nagyon fontosak a számunkra, ezért mindent elkövettünk, hogy minél több csatornán, a lehető legtöbb ügyfél adategyeztetését időre elvégezzük. Egyértelmű azonban, hogy több tízezren nem fogják tudni elvégezni az ügyintézést. Természetesen meg kell felelnünk a törvényi előírásoknak, de ez nem jelenti azt, hogy beletörődünk abba, hogy ügyfeleink elveszítsék hívószámunkat és egyenlegüket. Ezért a kötelező lekapcsolás után 60 napig lehetőséget biztosítunk az ügyfeleknek, hogy az üzleteinkben, új szerződéskötéssel visszakaphassák eredeti hívószámukat és egyenlegüket.” - mondta el Banovic Aleksandra, a Telenor lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.
A nem egyeztetett SIM kártyákat kötelesek lekapcsolni július 1-jén, ekkor az érintett ügyfeleknek nem lesz lehetősége bejövő, kimenő hívásra, SMS és adathasználatra (csak a 112-es segélyhívószám hívható). Ha azonban szeptember 1-ig felkeresik bármelyik Telenor üzletet és új szerződést kötnek, a korábbi telefonszámukat és egyenlegüket is visszakapják. Ez elsősorban azoknak az ügyfeleknek lehet hasznos megoldás, akik idősek, betegek, és nem tudták megoldani, hogy a június 30-i határidőig eljussanak egy Telenor üzletbe, illetve nem használják készség-szinten az online felületeket. Bíznak benne, hogy az elkövetkező két hónapban lesz alkalmuk felkeresni üzleteiket, ahol munkatársaik örömmel segítenek a telefonszámuk és egyenlegük visszaállításában.
A Telenornál az érintett ügyfelek egészen a jövő év elejéig - a 2017. szeptember 1. és 2018. február 28. közötti időszakban - is visszakaphatják korábbi hívószámukat új szerződéskötés esetén, ekkor azonban a korábbi egyenlegük már nem állítható vissza.
Június 30-ig még van egy kis idő az adategyeztetésre, ezért azt javasolják ügyfeleiknek, hogy akinek van rá lehetősége, használja a honlapjukon biztosított felületet. Mindenkinek ajándék 500 MB adatot és hálózaton belül lebeszélhető 20 percet adnak, aki a weboldalukon keresztül végzi el az adategyeztetést. Továbbra is lehet egyeztetni az adatokat üzleteikben, valamint 380 postahivatalban.
Kapcsolódó cikkek
- Így használják az emberek a korlátlan mobilinternetet Magyarországon
- Globális kampányt indít a Telenor Csoport az internetes zaklatás megfékezésére
- Több százezer adategyeztetésnél tart a Vodafone
- A legjobb magyar startupokat várja a Telenor Accelerate program
- A Vodafone-nál is online intézhetjük az adategyeztetést
- Három aktuális hatósági hír a hírközlési piacról
- A Dominos Telekom ügyfelek többsége online egyeztet
- Ajándékot kapnak az online adategyeztetők a Telenortól
- 99 postahivatalban lehet adatot egyeztetni a Domino feltöltőkártyás ügyfeleknek
- Átadták a Telenor NetBiztos pályázat díjait