30 éves a Kingston
Immáron 30 éve van piacon a Kingston. A vállalat élen jár a memóriagyártásban, és évről évre egyre jobb minőséget képviselnek. Tekintsük át az elmúlt 30 évet, a cégalapítástól a gamer perifériák gyártásáig!
A Kingston-sztori
Mindenki szívesen hall sikersztorikról. Inspiráló arról olvasni, hogy emberek és üzletágak hogyan nőnek és fejlődnek – és változtatják meg maguk körül a világot. Ilyen történet a Kingstoné is. 30 évvel ezelőtt két mérnök, David Sun és John Tu megalkották az első sima, soros memóriamoduljukat, amellyel együtt életre hívták a Kingston Technologyt. A vállalat mostanra a világ vezető memóriagyártójává nőtte ki magát, és közel 3000 munkatársukkal azon dolgoznak, hogy az emlékeket biztonságosan és minél hosszabb ideig tudják tárolni.
Minden egy memóriamodullal indult
A számítógépek elterjedésével nagy igény mutatkozott a memóriachipek iránt, 1992-ben az Inc. Magazin a leggyorsabban növekvő vállalatként jellemezte a Kingstont. Nemsokára az Egyesült Államok 500 legnagyobb magánvállalata között találták magukat, 1995-ben pedig éves eladásaik meghaladták az 1,3 milliárd dollárt. A sikereken felbuzdulva a világ legnagyobb memóriagyártójaként az Egyesült Királyságban megnyitották európai központunkat.
A Kingstonnál minden mérföldkövet a munkatársakkal elért közös sikerként tartanak számon. Egyik legfontosabb értékük, hogy munkatársaikra befektetésként tekintenek, és folyamatos fejlődésre, új ötletekre ösztönözzék őket. A megbecsülésnek és a közös eredményeknek köszönhetően munkatársaik nagy része már 10-20 éve dolgozik a vállalatnál.
Kezdeti lendületükből semmit sem veszítettek, újabb és újabb mérföldköveket értek el ma is. 2006-ban az új DIMM-mel átlépték a 16 GB-os memóriatárolás korlátját, és elindították a vezeték nélküli tárolást. Ahogy a DRAM memória, úgy az SSD piac is erős területünknek számít, ahol a második third-party gyártóként szerepel vállalatuk, világszerte pedig a globális SSD csatorna 16%-át birtokolják. 2016-ban felvásárolták az IronKey USB technológiáját, és megalkották az első teljesen biztonságos, 100%-os adatvédelemmel ellátott USB-meghajtót 128 bites (később 256 bites) hardveres titkosítással.
Gamerek a célkeresztben
Miután megalapították az iparág egyik legfejlettebb memória tesztközpontját, és megnyitották a világ legnagyobb memóriamodul-gyártóközpontját Kínában, a Kingston új terület felé vette az irányt. Megszületett a HyperX almárka, és vele együtt az elsősorban játékosok és esport rajongók számára gyártott termékeik. A gamerek körében gyorsan népszerűvé váltak ezek az eszközök, hisz a fejlesztők maguk is játékosok, és saját tapasztalataik alapján alkotnak meg minden részletet. Ennek köszönhetően közel 5 évvel ezelőtt megérkezett az első gamer fejhallgatójuk, a HyperX Cloud. Mára a Cloud Stinger fejhallgató a hobbi gamerek, a Revolver és Revolver S a profi FPS játékosok kedvence lett.
A gamer perifériák gyártása mellett 2017 februárjában bemutatták a piac legnagyobb kapacitású USB-meghajtóját, a 2 TB tárhelyű DT ULTIMATE GT-t. Mérföldköveik tárházát a jövőben is nagyszerű elemekkel bővítik: az év hátralévő részében fontos bejelentések várhatók újdonságokról, amelyeknek az esport közösség tagjai is örülhetnek majd.
Kapcsolódó cikkek
- A HyperX az Intel Extreme Masters Világbajnokságán is támogatja az e-sportolókat
- Kingston HyperX memóriák Intel Core Ivy Bridge processzorokhoz
- Maximális adatbiztonság a Kingston új pendrive-jaival
- Kingston DC400: adatközpontokra szabott SSD
- Új ruhát öltenek a HyperX Predator termékcsaládok DRAM moduljai
- Itt az idő SSD-re váltani!
- HyperX Savage és Predator DDR4 memóriák megnövelt kapacitással
- Legújabb HyperX Savage DDR4 memóriák: gyorsak és energiahatékonyak
- HyperX FURY DDR3L és Impact DDR4 memóriakészletek kezdő és profi gamereknek
- A világ leggyorsabb 128 GB-os DDR4 memóriakészletét mutatta be a HyperX
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.