Konténerek használata még egyszerűbben
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a SUSE CaaS (Container as a Service) Platform, a konténeralapú alkalmazásokhoz és szolgáltatásokhoz szánt fejlesztési és hosztingplatform.
A megoldás segítségével az IT-üzemeltetők és a fejlesztők egyszerűbben oszthatják ki, felügyelhetik és skálázhatják a konténeralapú alkalmazásokat és szolgáltatásokat. A platform egyszerűsíti a menedzsmentfeladatokra alkalmas Kubernetes technológia használatát és telepítését, továbbá magában foglalja a mikroszolgáltatásokhoz és konténerekhez készült SUSE MicroOS operációs rendszert és a konfiguráláshoz szükséges eszközöket is. Segítségével a szervezetek lerövidíthetik a piacra jutási időt, hatékonyabb működést érhetnek el, és eredményesen támogathatják a DevOps folyamatokat.
„A konténertechnológia révén a szervezetek hatékonyabban fejleszthetik és működtethetik alkalmazásaikat, ugyanakkor ők maguk nem szívesen vállalkoznak a nagyfokú biztonságot igénylő, komplex konténeres környezet önálló bevezetésére és karbantartására. Inkább a közvetlen hasznot hozó alkalmazások fejlesztésére összpontosítanak. Ezért hozott létre a SUSE egy könnyen kezelhető konténerinfrastruktúra-megoldást, amely támogatást nyújt a vállalatoknak a legújabb, a felhőben is egyszerűen használható, konténeralapú alkalmazások bevezetéséhez, hogy fokozatosan állhassanak át hagyományos, meglévő alkalmazásaikkal az új architektúrára” – foglalta össze Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője.
A SUSE CaaS Platformot bemutató videó:
A SUSE CaaS Platform egyszerűsíti a menedzsmentért felelős Kubernetes technológia üzembe helyezését és használatát. Ezenfelül konfigurációs eszközöket is tartalmaz, és magában foglal egy kifejezetten mikroszolgáltatásokhoz és konténerekhez készült operációs rendszert. A SUSE MicroOS rendkívül könnyen telepíthető, felügyelhető és frissíthető, ezért mindig naprakész. A minimális erőforrásigényű operációs rendszer gyorsan indítható, és nagy mennyiségű szolgáltatás kezeléséhez is ideális.
A SUSE CaaS platform az alábbi előnyöket kínálja az ügyfelek és a partnerek számára:
- Alkalmazások gyorsabb piaci bevezetése azonnal használatba vehető eszközöknek köszönhetően. Az ügyfelek így a nagy volumenű felhasználásra tervezett Kubernetes technológiával felügyelhetik a működést, hibatűrő konténerszolgáltatásokat vezethetnek be, maximális hordozhatóságot valósíthatnak meg, és megbízható számítástechnikai környezetben végezhetik a fejlesztést.
- Hatékonyabb működés olyan beépített konténereszközök révén, amelyek automatizálják a telepítési folyamatokat, és teljes alkalmazás-életciklusra kiterjedő támogatást kínálnak a konténerekben. A megoldás lehetővé teszi a helyszíni könyvtárkezelést, a konténeres szoftverképek létrehozását és biztonságos patchelését, a biztonságos együttműködést, valamint a SUSE Registry megbízható szoftverképeinek használatát.
- DevOps támogatás az alkalmazás-életciklus kezelésének továbbfejlesztéséhez. A megoldás ugyanazon az egységes konténerplatformon kapcsolja össze a fejlesztőket és az üzemeltetőket, így mind a fejlesztés, mind pedig az üzemeltetés terén segíti az időmegtakarítást. Emellett megkönnyíti a mikroszolgáltatások bevezetését, és támogatja a konfiguráció és a kód együttes kezelését.
Kapcsolódó cikkek
- Ne hagyja, hogy túszul essenek az adatai!
- Tanúsított szoftverek már a SUSE felhő- és tárolási megoldására is
- Nyom(tat)ós segítség a mobil felhasználók számára
- Kezesbárány-felhő: OpenStack megoldások bevezetése egyszerűbben
- A vállalatok 70 százaléka aggódik a tárolási kihívások miatt
- WannaCry: sírás helyett tartsuk frissen a rendszereket!
- Készülj fel a jövőre, csomagolj konténerbe!
- 2017 a nyílt forráskód éve – hódít a felhő és a tárolás
- SUSECon: fókuszban a jövő
- Új OES 2015: továbbfejlesztett hálózati, nyomtatási és fájlszolgáltatások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.