A ZEISS beszáll a Nokia okostelefonok képalkotó megoldásainak fejlesztésébe
A HMD Global, a Nokia telefonok otthona és a ZEISS együttműködési megállapodást írt alá, melynek célja új képalkotási szabványok kialakítása az okostelefon-iparban. A hosszú távú megállapodás a ZEISS és a Nokia okostelefonok közös történetére és szakértelmére épül.
A két vállalat közös célja, hogy az egész ökoszisztémára kiterjedő minőségi változást érjenek el a képalkotás területén a szoftverektől és szolgáltatásoktól kezdve a kijelző minőségén át az optika kialakításáig. A partnerség jegyében a ZEISS és a HMD Global közösen fejleszt majd szabványteremtő képalkotási megoldásokat és az együttműködés újra összhangba hozza a ZEISS márkát és a Nokia okostelefonok világát. A felhasználók képalkotási élményének folyamatos fejlesztésére tett ígéret tükrözi a két vállalat közös értékeit: a minőség iránti elkötelezettséget, a megbízható kivitelezést és a törekvést a valós felhasználói élmény fejlesztésére.
A ZEISS márka és a Nokia telefonok kapcsolatának kezdete több mint egy évtizeddel ezelőttre nyúlik vissza, a kapcsolat pedig már a kezdetektől az innováció iránti szenvedélyen alapult annak érdekében, hogy a vállalatok a lehető legjobb megoldásokat biztosíthassák a felhasználóknak. A ZEISS és a Nokia telefonok eddigi együttműködésének eredménye számos kimagasló technológiai újítás, mint például a világ első több megapixeles kamerával rendelkező mobiltelefonja, és más szabványteremtő készülék a Nokia Nseries telefonoktól a Nokia PureView technológiáig. Ez a megújított szövetség egy hosszútávú elkötelezettséget takar, amely ezekre a technológiai innovációkra épít a következő években.
Arto Nummela, a HMD Global vezérigazgatója elmondta: ,,A ZEISS-szel való együttműködés fontos része azon elkötelezettségünknek, hogy mindig a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk ügyfeleinknek. A rajongók többet várnak egy jó okostelefon-kameránál, ők teljes képalkotó élményt szeretnének, amely nem csupán megteremt egy szabványt, hanem újra is definiálja azt. Ügyfeleink ezt várják tőlünk, éppen ezért a ZEISS-szel eleget is teszünk ezeknek a kívánalmaknak a mindenki számára elérhető közös képalkotó megoldások kifejlesztésével.”
Dr. Matthias Metz, a ZEISS Csoport igazgatótanácsának tagja úgy fogalmazott: ,,A HMD Global és a ZEISS együttműködése során újra nagy hangsúlyt fektet majd a felhasználók innováción és kiválóságon alapuló holisztikus képalkotási tapasztalataira. Ez a partnerség szilárd alapokon nyugszik, így együtt várjuk az izgalmas utazást a kifinomult okostelefonos képalkotás jövője felé.”
A ZEISS-szel kötött partneri megállapodás további bizonyíték arra, hogy a HMD Global az iparág legjobb és legelismertebb partnereivel együttműködve tovább tökéletesíti a telefonok tervezési és gyártási folyamatainak minden részét. A vállalat elkötelezett az iránt, hogy a felhasználók a lehető legjobb képalkotási élményt tapasztalják meg a Nokia okostelefonokon.
Kapcsolódó cikkek
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- A három új, Android operációs rendszert futtató Nokia okostelefon és a Nokia 3310 júniusban lesznek elérhetők
- Új, Android operációs rendszert futtató okostelefonok a Nokiától
- Forgalmazói szerződést kötött a Huawei Magyarország az ABC Datával
- A Nokia ismét az okostelefon piacon próbál szerencsét
- Hazánkba érkezett a Lumia 830
- Magyarországon is kapható a Lumia 735
- Hazánkban is kapható a Lumia 530 okostelefon
- Három új Nokia mobil csúcskategóriás képalkotással
- Megfizethető Windows Phone mobil – Lumia 530
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.