Megújul a Lila Füge
Online gasztro magazinként működik tovább Havas Dóra blogja
A boldogság otthon készül. Ezt vallja Havas Dóra is vagy ahogyan sokan ismerik Lila Füge, aki mindig is a főzés szerelmese volt, ezért is fogott bele egy blog írásába. A hobbi lassan munkává nőtte ki magát, a szenvedély azonban megmaradt, olyannyira, hogy a Lila Füge a napokban újjászületett és még több, még izgalmasabb recepttel, konyhai tippel várja az olvasókat. A megújult online magazin célja, hogy a főzés és sütés vidám, kreatív és örömteli oldalát mutassa be számunkra.
Havas Dóra 2006-ban kezdett el blogot írni, ahogy ő mondja, a főzéssel kapcsolatos közléskényszerének csatornája volt a Lila Füge. Néhány évig ez így is maradt, ám a főzés iránti szenvedély szépen lassan kezdte teljesen átformálni életét. Már nem csak az ételek elkészítése vagy éppen kikísérletezése érdekelte, de azok befotózása is, hogy minél érzékletesebben adhassa át szépségüket. Az évek alatt rengeteget tanult, formálódott ízlése és finomodott látásmódja, aminek köszönhetően a Lila Füge ma már nem csak egy blog, annál sokkal többről szól: szép dolgok teremtéséről a gasztronómián belül.
„Nehéz volt felismerni, hogy mindaz, amit kitűztem célul már nem lehet egyszemélyes felállásban megvalósítani. Egyre többen noszogattak, bíztattak és kérték, hogy legyen több videó, több cikk, több recept, ötlet és tanács. Most jött el annak az ideje, hogy ezt teljesíteni tudjam, illetve tudjuk” – árulta el Dóra. „A Lila Füge oldal mostantól nem blogként működik tovább, hanem folyamatosan frissülő online magazin formájában, szerkesztőséggel a háttérben, tartalmilag pedig az eddigiek tovább gondolt változata lesz” – tette hozzá Dóra, aki azt is elmondta, igyekeznek megtartani mindent, ami eddig jó volt és hozzátenni azt, amiből nem volt elég. Bízik benne, hogy minden eddiginél jobban fogják szeretni az oldalt azok, akik eddig is, sok éven át kitartottak a márka, a receptek és az életérzés mellett.
A lilafuge.hu online gasztro és lifestyle magazin célja, hogy bemutassa számunkra a sütés és főzés vidám, kreatív és örömteli oldalát. A folyamatosan frissülő oldal pedig nem csak a gyakorlott kuktáknak tartogat izgalmas tippeket és tanácsokat, de néhány perces kisvideók segítségével még azok is könnyedén elkészíthetik a recepteket, akik csak most ismerkednek a gasztronómia rejtelmeivel.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországon is új honlappal jelent meg a Vredestein
- Elindult a HelloWorld Online
- Ki nyeri a mobil gyorsasági versenyt?
- Megújult az NMHH honlapja
- Weboldal indult a férfi-női bérkülönbség csökkentéséért
- Már több mint 200 hazai étterembe foglalhatunk asztalt a neten is
- Kisebb forgalmat és kevesebb vevőt hozhat a vállalkozásoknak a Chrome és a Firefox újítása
- Mi az a szex? Ha lefeküdtünk, akkor járunk?
- Hogyan legyünk biztonságban a közösségi oldalakon?
- Karanténba zárja jövőre a nem biztonságos oldalakat a Google
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.