A Kärcher a DXC felhő szolgáltatásával váltott valós idejű, intelligens IT-környezetre

forrás: Prím Online, 2017. július 26. 09:01

A dél-német székhelyű Kärcher a tisztítási technológiában elért világpiaci vezető szerepén túl úttörőnek mutatkozik a valós idejű adatelemzésben is. A Kärcher, a DXC Technology-val karöltve alakította át adatközpontjának SAP rendszerét, amely a felhőtechnológiának köszönhetően a jövőben nagy mennyiségű adattömegeket, üzleti mérőszámokat és piaci adatokat tud összehasonlítani. 

 A Kärcher, így valós időben sokkal magasabb szintű üzleti elemzésekre lesz képes. Mindezt a DXC Technology segítségével alakították ki úgy, hogy a meglévő adatállományt SAP HANA (High-Performance Analytic Appliance) környezetbe migrálták át.

 

“A jövő-orientált elemzések egyre nagyobb szerephez jutnak az üzleti életben, különösen a mi területünkön. A korábbi informatikai platformunk képes volt a historikus adatok kiértékelésére. A jövőben viszont valós idejű elemzésekre is képesek leszünk. Jelenleg több mint 2 ezer felhasználó, 67 országban használja a r vendszerünket – növekvő számban.” -mondta Prof. Dr. Matthias Mehrtens, a Kärcher informatikai rendszereiért felelős alelnöke.

 

A Kärcher teljes SAP infrastruktúráját a DXC felhő alapú megoldásával üzemelteti egy németországi adatfeldolgozó központból. „Mindössze 3 hónap alatt sikerült az SAP üzleti adattárház rendszereket – a Kärcher teljes tudásállományát – SAP HANA alapokra migrálni.” – mondta Jürgen Stauber, a DXC Németország ügyvezető igazgatója.

 

A projekt első lépése a meglévő SAP platform frissítése volt, ezt követően a csapat előkészítette a rendszert az SAP HANA-ra. Az implementációs fázisban a rendszer aktiválásával a hatékonyabb szegmentáció által csökkent a fő memória adatmennyisége. 

 

„Úgy érezzük, hogy az új rendszerrel és a DXC-vel a legjobb kezekben vagyunk - biztonsági, üzemeltetési és fejlesztési szempontból is” – mondta a Kärcher alelnöke.

 

“Az SAP HANA alapokon működő adattárak révén a Kärcher mára képessé vált a vásárlói attitűdök mélyebb megértésére és elemzésére. Minél több ügyféloldali adatot dolgozunk fel, annál célzottabban lehet a piaci igényekhez igazítani a termékeket és szolgáltatásokat.” – nyilatkozta az együttműködésről Jürgen Stauber, a DXC Németország igazgatója.

 

A Kärcher szándéka az SAP HANA kapacitások jövőbeli bővítésével a gyors in-memory technológiában rejlő lehetőségek kiaknázása, hiszen a vállalat szerint a historikus adatok elemzése már korántsem elég, mostantól a valós idejű elemzések készítésével törekszenek minél előre mutatóbb támogatást nyújtani ügyfeleiknek.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01