A Gartner többszörösen elismeri a Fujitsu átfogó hibrid IT kínálatát
A Fujitsu az egyetlen olyan technológiai megoldásszállító, amely a Gartner három IT-infrastruktúra szállítási stratégiákat vizsgáló jelentésében is szerepel. A Gartner nemrég a „vezetők” (Leader) szegmensébe sorolta a Fujitsut az adatközponti outsourcing- és infrastruktúra-szolgáltatások európai piacáról készített jelentésében, és ezenkívül két új felhőinfrastruktúra-piaci jelentésében is név szerint említi a Fujitsut.
A menedzselt hibridfelhő-üzemeltetés európai piacáról készített 2017-es Magic Quadrant jelentésben a Gartner úgy definiálja a menedzselt hibridfelhő-üzemeltetést, mint „termékként kínált, szabványosított üzemeltetési szolgáltatást, amely egy számítási, hálózati és tárolóhardverekből álló, felhőkész rendszerinfrastruktúra-platform, valamint az önkiszolgálást és a gyors bevezetést támogató, szoftveres felhőinfrastruktúra keretrendszer kombinációjára épül”. A Fujitsu a szolgáltatásként nyújtott felhőinfrastruktúra globális piacáról készült 2017-es Magic Quadrant jelentésben is szerepel. A jelentés a felhőalapú IaaS-erőforrásokon túl az erőforrások automatikus kezelését, a szolgáltatásként igénybe vehető felügyeleti eszközöket és a felhőszoftverekhez kapcsolódó infrastruktúra-szolgáltatásokat is figyelembe veszi a szállítók értékelésénél.
„Úgy gondoljuk, hogy a Gartner azért szerepeltette a Fujitsut mindhárom szállítói Magic Quadrant jelentésben, mert cégünk erősen elkötelezett a magasabb szintű innovációt és interoperabilitást nyújtó, következő generációs hibrid IT-környezetek fejlesztése iránt. A Fujitsu mélyreható szakértelemmel és hatékony szolgáltatásösszehangolási képességekkel támogatja a hibrid IT kialakítását. Minden igényre kínálunk ügyfeleinknek megoldást – legyen szó végponttól végpontig terjedő, következő generációs IT-környezet kialakításáról vagy a teljes infrastruktúra kiszervezéséről. Emellett úgy gondoljuk, hogy a jelentésekben való szereplésünk független megítélés szerint is bizonyítja, hogy az ügyfelek minden lépésnél számíthatnak a Fujitsura a hagyományos és felhőalapú szolgáltatások tökéletes egyensúlyának megteremtése, azaz működésük átalakítása terén” – nyilatkozta Conway Kosi, a Fujitsu EMEIA menedzselt infrastruktúraszolgáltatásokért felelős vezetője.
A Fujitsu egyedülállóan alkalmas a hibrid felhőkörnyezet üzemeltetésére, emellett integrált módon támogatja az adatközponti outsourcing és a felhőalapú infrastruktúraszolgáltatások nyújtását – azon belül a külső szállítóktól származó felhőplatformok összehangolt üzemeltetését. A digitális szolgáltatások átfogó kínálatát jól kiegészíti a Fujitsu Cloud Service K5 globális felhőplatform, amely támogatja a gyors és a robusztus IT megteremtését. A szolgáltatásként nyújtott infrastruktúra és a szolgáltatásként nyújtott platform (IaaS és PaaS) megoldások kombinálásával a K5 fokozza a szervezetek reagálókészségét, költséghatékonyságát, és támogatja a felhőnatív alkalmazások gyors fejlesztését. A Fujitsu ügyfeleivel szorosan együttműködve szabja testre az adott üzleti környezetnek megfelelő mértékű és ütemű felhőátállást segítő megoldásokat. Az átállást megkönnyíti a K5 felhő univerzális elérhetősége, ami mindenütt garantálja a szükséges teljesítményt és a hatósági megfelelést.
Kapcsolódó cikkek
- A Kärcher a DXC felhő szolgáltatásával váltott valós idejű, intelligens IT-környezetre
- A legújabb PRIMEFLEX a kulcs a jövőbiztos IT-infrastruktúra gyors bevezetéséhez
- Biztonságos a vállalati adatok tárolása a Google Drive vagy hasonló szolgáltatóknál?
- A hangsebességnél is gyorsabb autóval népszerűsítik a tudományos, műszaki tárgyakat a fiataloknak
- Magyar siker a nemzetközi logisztikában
- A Check Point Infinity biztonsági víziója és innovációja a nagy- és a kisvállalatok számára
- Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában
- A Fujitsu a digitális világ igényeihez igazította szerverportfóIióját
- Dariusz Kwieciński a Fujitsu új kelet-európai vezetője
- Európában is elérhető a Fujitsu digitális kor igényeire szabott Finplex pénzügyi megoldása
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.