NMHH Médiatanács: október 2-án lehet beadni a Budapest 98,6 MHz rádiós frekvenciára vonatkozó pályázati ajánlatokat
Augusztus 21-én formai okok miatt pontosította a július 25-én elfogadott, Budapest 98,6 MHz körzeti rádiós frekvenciát érintő pályázati felhívását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa, emiatt viszont a beadási időpont szeptember 6-áról október 2-ára módosul.
A Médiatanács július 28-án tette közzé a Budapest 98,6 MHz körzeti rádiós frekvencia pályázati felhívását, ám a hatóság a felhívás nyilvánosságra hozatala után észlelte, hogy szükség van a pályázati felhívás pontosítására. A testületnek ezért a félreértések elkerülése és a benyújtandó pályázati ajánlatok egyértelműsége érdekében rendkívüli ülésen kellett módosítania a korábbi pályázati felhívást: a pályázóknak ugyanis nem a formanyomtatványon, hanem nyilatkozati formában kell meghatározniuk az öt évnél nem régebben készült magyar zenei művek vállalt napi minimális arányát. A médiatörvény lehetővé teszi, hogy a Médiatanács a pályázati felhívás közzététele után is módosítson a kiíráson a pályázati ajánlatok benyújtását megelőző legfeljebb 15 napig.
A Médiatanács a módosítás miatt augusztus 21-én új, módosított pályázati felhívást tett közzé, amelynek új beadási időpontja október 2., hétfő. A dátumot a médiatörvény szerinti kötelező határidő beszámításával állapították meg az eredeti felhívásban szereplő szeptember 6. helyett.
Kapcsolódó cikkek
- Kétéves az NMHH Szélessáv.net oldala
- Elkészült az első, hálózatsemlegességről szóló éves jelentés
- Internetáfa-csökkentés: a szolgáltatók zöme betartotta a szabályokat
- Sok előfizető lecsúszott az adategyeztetésről
- NMHH: Már csak három napjuk maradt az előrefizetős SIM-kártyásoknak az adategyeztetésre
- Egerben kilencedik egyetemi médiaműhelyét nyitotta meg az NMHH
- Ne hagyd figyelmen kívül! Jelentsd be!
- Három aktuális hatósági hír a hírközlési piacról
- Megújult az NMHH honlapja
- NMHH: Jogszerűtlenül, idő előtt nyújtott kábeltévés szolgáltatást a UPC Jászberényben
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.