Együttműködés a biztonságos jövőért
Partnerségi megállapodást kötött a Fujitsuval a hazai BioSec Group Kft., amely biometrikus technológiára fejleszt megoldásokat. Az együttműködés célja a biztonságtechnikai megoldások új generációjának bevezetése az EMEIA térségben. A megállapodás középpontjában a BioSec tenyérvéna-mintázat alapú biztonsági megoldásai állnak, többek között a BioSec beléptetési-, IT biztonsági- és stadionbiztonsági megoldásai, melyek a Fujitsu termékportfóliójában is elérhetőek lesznek hamarosan.
A megállapodás egy részeként, a Fujitsu a BioSec megoldásokat az EMEIA térségben fogja értékesíteni, ahol jelentős az érdeklődés az innovatív, magas biztonságú technológiák iránt, mint például a biometrikus megoldások, melyek kényelmes alternatívát jelentenek jelszavak-, PIN kódok-, kulcsok-, kártyák- és tokenek helyett. A biometrikus megoldások titka nem más, mint hogy az azonosítás alapját maga a felhasználó jelenti, így nem kell többé bonyolult jelszavakat észben tartanunk, vagy kulcsok- és belépőkártyák után kutatnunk.
A BioSec hisz abban, hogy a jövő biztonsága a kezünkben van, egészen pontosan a vénáinkban. Mivel a vénastruktúra egy teljesen egyedi fizikai jellemvonás, amely minden embernél más és más, tökéletes alapot nyújt a biztonságos személyazonosításhoz. „Ahogy az emberek egyre jobban megismerik a biometrikus megoldásokat, azt tapasztalhatják, hogy igen nagy különbség van az egyes technológiák között. Bár jelenleg az ujjlenyomat alapú azonosítás az egyik legelterjedtebb technológia, ez nem jelenti azt, hogy ez egyben a legbiztonságosabb is. Természetesen 100%-os biztonsági megoldás nem létezik, de a tenyérvéna-mintázat alapú azonosítás igencsak közel áll hozzá.”
A BioSec közel egy évtizede fejleszt biometrikus megoldásokat a Fujitsu PalmSecure technológiára, a magas biztonságot kényelemmel kombinálva. Mindezt számos neves referencia is alátámasztja, köztük a hazai Groupama Aréna beléptető rendszere, ahol a BioSec stadionbiztonsági koncepciója a biometria Forma-1-évé vált az évek során. A nagy szurkolói létszám és a széleskörű felhasználói réteg ellenére, a BioSec rendszer bebizonyította, hogy a magas biztonság nem kell, hogy a szurkolói élmény rovására menjen. A BioSec technológia egy biztonságos-, gyors- és egyszerűen használható beléptetési megoldást nyújt több mint 100 000 szurkoló számára. Legyen szó magas biztonságú helyiségekről, bank automatákról, számítóképekről, kórházakról vagy egyéb létesítményekről, egy vagy éppen egy milliós felhasználói létszámmal, a BioSec készen áll, hogy biztonságosabbá és egyszerűbbé tegye a felhasználók életét, mindezt egy szempillantás alatt.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu vizsgálata szerint nagyobb mértékben kell automatizálni az az IT-működést
- A Fujitsu válasza a mainframe-mérnök hiányra
- Biztonságos biometrikus technológiával gyorsul az ügyintézés a Telenornál
- Magyar szívekben is működhet a visszahívott pacemaker
- A Kaspersky Lab kutatói felfedezték a NeutrinoPOS bankvírus új változatát
- Logisztikai cégek százai menekültek meg
- Álom az alkalmazottnak, rémálom a munkáltatónak?
- Mondd, mennyit ér a biztonság?
- Új backdoor programot fedezett fel az ESET
- A Fujitsu mainframe-innovációval erősíti a digitális világ gerincét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.