Partnerségre lépett a Speedo és a Samsung
A Samsung Electronics és a Speedo International támogatják a világ úszóit, hogy folyamatosan monitorozhassák saját teljesítményüket, ezért hozzáférést biztosítanak számukra a Speedo On platformhoz, amely a kategóriája jelenlegi legjobb megoldása.
A Speedo On úszáskövető alkalmazás elérhető lesz a Samsung új Gear Sport és Gear Fit2 Pro okosóráin. Mindkét készülék 5 ATM nyomásig vízálló, ami közel 50 méteres mélységet jelent. Mivel azonnali hozzáférést biztosítanak a Speedo On rendszeréhez, így a Gear Sport és a Gear Fit2 Pro okosórák ideális társai lehetnek bármely úszónak.
A Speedo On úszáskövető alkalmazás képes mérni az úszás legfontosabb értékeit, mint a leúszott hosszak számát, a hosszak idejét és az úszás típusát, így könnyedén követhetővé válnak az úszási eredmények, amelyek aztán összehangolhatók a személyes edzési célokkal. Ez a két okoskészülék választási lehetőséget biztosít a vásárlóknak, hogy a nekik inkább megfelelő eszközt válasszák az úszáshoz: a Gear Sport egy áramvonalas és stílusos okosóra prémium szolgáltatásokkal, míg a Gear Fit2 Pro egy teljesen új ergonómiát követő fitneszkarkötő, folyamatos szívritmusméréssel és GPS-helykövetéssel. A Speedo On alkalmazás adatai kompatibilisek a Samsung Health alkalmazással, vagyis a Samsung általános fitneszkövető platformjával, amely átfogóbb rálátást biztosít az egészségi állapotra és a teljesítményadatokra.
Az új Samsung Gear Fit2 Pro okosórára gyárilag telepítésre kerül a Speedo On úszáskövető platform, amely a Speedo szakértői által kifejlesztett algoritmusok segítségével optimális mérési pontosságra képes, majd a mért adatok pedig könnyedén feltölthetők a Speedo On webes platformba. Ez a megoldás a számokra is figyelő úszóknak készült, mivel az interaktív úszóplatform egyben átfogó edzőpartnerként is funkcionál. Lehetőséget kínál az úszások kielemzésére, követi a fejlődést a kitűzött úszási célokhoz képest, továbbá személyre szabott edzési programot, tippeket és tanácsokat kínál, amelyeket a világ legjobb edzői és atlétái állítottak össze. A Speedo On a szociális térbe emeli az úszást, lehetővé téve más úszók követését, a próbatételeken való részvételt és az eredmények megosztását. A Samsung Gear Sport és a Gear Fit2 Pro okosórákon a Speedo On alkalmazás egyaránt lehetővé teszi az úszóknak, hogy időcélokat teljesítsenek, majd megkapják SWOLF-pontszámukat (az úszás hatékonyságának mutatószáma).
„A Gear sorozat vásárlói már régóta várták a teljesen vízálló termékeket, és most, a Speedo vállalattal való együttműködésünknek, valamint a Gear Sport és a Gear Fit2 Pro okosóráinknak köszönhetően végre elérhetővé vált a legjobb élmény, amely megfelel az elvárásoknak – mondta Kiseon Kim, a Samsung Electronics Mobilkommunikációs üzletágában a viselhető termékek stratégiai csapatának vezető alelnöke. – Mindent megteszünk a vásárlók folyamatosan változó igényeinek kielégítéséért, így azért is, hogy pontosan tudják követni a tevékenységeiket és sportteljesítményüket. Nagy izgalommal mutatjuk be új termékeinket, elsősorban azoknak a vásárlóknak, akik imádják a vizet.”
„A Speedo mindig is elkötelezett volt amellett, hogy inspirálja az embereket, és a vízbe csábítsa őket, hogy ott beteljesítsék sportolói ambícióikat. A Samsunggal való együttműködésünk egyedülálló, és lehetőséget biztosít arra, hogy társítsuk a Samsung technológiai innovációit a Speedo úszássportban szerzett tapasztalataival, így teljesen újféle teljesítménykövetési lehetőségeket kínálhatunk az úszás szerelmeseinek – mondta Rob Hicking, a Speedo International márkaigazgatója. – Alig várjuk, hogy kiderüljön, mire vagyunk képesek együtt a medencében!”
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung Galaxy S6 edge 2015 legjobb okostelefonja
- Neves óragyártók között szerepel a Samsung a 2017-es Baselworld kiállításon
- iOS-kompatibilisek a Samsung legújabb viselhető okoseszközei
- A Samsung az életminőséget, a munka és a játék élményét javító innovációkat mutatott be a 2017-es CES-en
- Az Under Armour fitnesz applikációival bővül a Samsung viselhető okoseszközeinek kínálata
- Utazó alkalmazással bővül a Samsung Gear S3 kínálata
- Hódítanak a viselhető okoseszközök a digitális bennszülöttek körében
- Ha akarod óra, ha akarod jóval több annál
- Itt a Gear S3: bővül a Samsung okoskaróra választéka
- Egy év alatt négyszer több alkalmazás a Gear S2 okosórához
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.