Testreszabott feladatkiosztás az emeléstechnikai szektorban
Egy hazai tulajdonú telematikai vállalat egy kifejezetten az emeléstechnikai szektor igényeire szabott, vállalatirányítási rendszerrel összehangolt feladatkiosztó és megbízáskezelő alkalmazást mutatott be az INSIDE ITB 2017 szakmai nap keretein belül az IT Business Award 2017 pályázatait elbíráló szakmai zsűrinek.
Korunk felgyorsult üzleti világában mind egyre nagyobb szükséglet mutatkozik a széles körben felhasználható, de egyéni igényekre szabott, okostelefonról és egyéb okoseszközről is kezelhető feladatkiosztó rendszerekre. Az effajta hálózatba kapcsolt megoldások képesek minden vállalatnál jelentősen lerövidíteni az egyes projektek sikeres végrehajtásának életciklusát és megkönnyíteni a feladat végrehajtásában segédkező munkatársak közötti kommunikációt is.
A 2017. szeptember 5-én tartott INSIDE ITB 2017 szakmai napon az IT Business Award 2017„Termékfejlesztés” szekciójának zsűrije az infokommunikációs piac egyik kiemelkedő megoldásai között tartotta számon azt az Android-alapú feladatkiosztó megoldást, amely alkalmazásával a terepre kihelyezhetővé válnak a vállalatok életében eddig irodához kötött feladatok is. Az i-Cell Kft. egyedi fejlesztésének köszönhetően az egyes megbízások aktuális fázisait a felhasználók jól elkülöníthetően, letisztultan, egyetlen felületen követhetik nyomon. Az adatok a rendszerintegrációnak köszönhetően pedig azonnal megjelennek a cég vállalatirányítási rendszerében is.
„Az emeléstechnikában élen járó MegaKrán Kft-vel szorosan együttműködve dolgoztuk ki a cég vállalatirányítási rendszerébe integrált fejlesztést. Kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy az alkalmazás a vállalat eddigi működését is új alapokra helyezze és a daruzási munkálatok során felmerülő összes nehézségre megoldást jelentsen. Ennek eredményeképpen egy olyan komplex applikáció született, ami nemcsak a feladatok ütemezésében, delegálásában és ezek végrehajtásának pontos végigkövetésében és adminisztrálásában segít, hanem a munkafolyamatok személyhez rendelhetősége, a feladatkörök áttekinthetősége és a távoli elérhetőség is biztosított általa” – hangsúlyozta Farkas Károly, az i-Cell Kft. operatív igazgatója.
Az i-Cell Kft. ezen túl a telematikai szektorban elsők között valósította meg a banki és csomagküldési folyamatokban már régebb óta használt digitális, időbélyeggel hitelesített aláírópad tableten történő felhasználását, ami a biztonságos és hiteles munkavégzés biztosításán túl a papíralapú munkavégzést is száműzi a folyamatból. Segítségével a papírhulladék keletkezésének is elejét lehet venni, támogatva a fenntarthatóságot és csökkentve az ökológiai lábnyomot.
Farkas Károly hozzátette: „A jelenlegi munkaerő-piaci viszonyokat is felmérve olyan testre szabott megoldásokat kínálunk, amelyek a partnereink erőforrásait optimalizálva tesznek eleget a legmagasabb műszaki és technológiai követelményeknek. Az elektronikus aláírópad is e digitális fejlesztési programunk része, amely nemcsak lépést tart a technológia terén folyamatosan változó trendekkel, hanem hosszú távú versenyelőnyt is képes biztosítani partnereink számára.”
Kapcsolódó cikkek
- Azonnali készülékelemzést és gyártóüzemi együttműködést biztosító új eszközöket fejlesztett a Rockwell Automation
- Sendee: futárnak lenni menő
- A Rakuten Viber felvásárolta a Chatter Commerce-t
- A Kaspersky Lab Battery Life-fal nem merül le az androidos telefon
- Huawei: 2025-re már közel 100 milliárd IoT eszközt tartunk majd számon
- Mobilbiztonsági kockázatok a roaming díj eltörlése után
- 6 milliárd potenciálisan sebezhető okos eszköz van világszerte
- Két új okos egészségügyi eszközt mutatott be a Nokia
- Digitális oktatás Samsung eszközökkel a Mobil Digitális Iskola országjárásán
- Felkapcsol a villany, visszanéz a kamera – az okosotthonok kora
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.