Új háromlépcsős partnerprogram a Zyxeltől
A Zyxel bevezette új, ösztönzőkkel és akciókkal bővített partnerprogramját. A hálózati kommunikációs gyártó szerint a fogyasztók jobb kiszolgálásához a viszonteladókon keresztül vezet az út: negyedéves jutalmazással, árengedményekkel és technikai támogatással igyekszik a partnerek kedvében járni.
A Zyxel első lépésben három részre bontotta partnerségi együttműködéseit (Zyxel Ally Program, ZAP): Szövetséges, Ezüst és Arany szinteket különböztet meg.
A partnereket a befektetett eszközök szerint is különböző csoportokba sorolják:
- Kifutó megoldások (1 pont) - A kisvállalkozások számára tervezett és a hagyományos viszonteladóknak vagy az interneten keresztül értékesített termékek
- KKV megoldások (3 pont) - Vertikális technológiai termékek továbbfejlesztett funkciókkal, amelyeket képzett/akkreditált VAR-okon keresztül értékesítenek
- Felhő megoldások (5 pont) – Felhőalapú megoldások a VAR közösség által biztosítva
A partnereknek létrehozott új webfelület a márka disztribúcióját végzők közvetlen elérése mellett negyedéves ösztönzőket, promóciókat, marketinganyagokat is tartalmaz. Az egyéb új programfunkciók közé tartoznak továbbá a disztribúció előtti árengedmények, a technikai támogatás és a betanítás is.
„A partnerprogramunk újratervezése illeszkedik a márka globális céljaihoz.” - mondta Treso Tamás, a Zyxel Communications magyarországi vezetője. Hozzátette: „Partnereinkhez hasonlóan mi is többet szeretnénk adni a fogyasztóink részére, az extra hozzáadott értéket pedig együtt sokkal hatékonyabban tudjuk nyújtani. Új növekedései lehetőségeket nyitottunk meg például a felhő alapú Nebula megoldással, ami egy platformon kezeli a switcheket, a vezeték nélküli hálózatot és a biztonságot is. Ezáltal sokkal egyszerűbbé vált a gyorsan változó ügyféligények kiszolgálása is.”
Az újítás másik kulcsfontosságú összetevője a vertikális szakemberek támogatása. Ezek a partnerek kizárólagos hozzáférést kapnak a Zyxel Kutatási és Fejlesztési Partner Tanácsadó Tanácsához (PAC), végfelhasználói vezetőkhöz, kiterjesztett ajánlattételi támogatáshoz és ipari képzéshez. A Zyxel új partnerprogramját videós formában is bemutatta, amely itt tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom megállapodott az érdekképviseletekkel
- Új vezetői kinevezések a KPMG-nél
- A Tech Data új globális márkát vezet be
- Új vezető a Deloitte-nál
- GEFCO Csoport: növekedés és kiemelkedő pénzügyi teljesítmény 2017 első felében
- A Dell Technologies már egy éve a világ legnagyobb magánkézben lévő technológiai vállalata
- Globális gyártási rendszereket támogató szoftverfejlesztő központot nyit a Continental
- Családi extrákkal erősít a Microsoft
- Új kinevezéssel erősíti vállalati kommunikációját a UPC
- Új operatív cégvezető a Virgo Systemsnél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.