Stratégiai partnerségre lép a VCC Live és az OTP Mobil
Elsőként a nemzetközi sajtó adott hírt a VCC Live és az OTP Mobil új stratégiai partnerségének bejelentéséről. Az együttműködés kulcsát a VCC Live Pay, egy egyedülálló fizetési megoldás jelenti, melynek köszönhetően a telefonos ügyfélszolgálatokon az ügyfelekkel történő beszélgetés közben a megállapodás és a fizetés egyidőben történik. A jelentős lépésről több rangos, nemzetközi üzleti portál – köztük a Yahoo Finance, Market Watch, Finanz Nachrichten – is beszámolt.
A szolgáltatást jellemzően telekommunikációval, telesalesszel és követeléskezeléssel foglalkozó vállalatok, közszolgáltatók és webáruházak veszik igénybe. Ezen vállalatok ügyfelei a telefonbeszélgetés alatt a készülék nyomógombjainak segítségével, vagy egy biztonságos, online kártyás fizetést biztosító weboldalra vezető linkre kattintva fizethetnek. A linket a szolgáltatók e-mailben és SMS-ben is elküldhetik az ügyfeleknek, akik így valós időben kifizethetik a termékeket és szolgáltatásokat anélkül, hogy ehhez alkalmazást telepítenének vagy telefonjaikon internet-hozzáféréssel rendelkeznének.
A legújabb fejlesztéseket követően hamarosan webes chatfelületeken és a közösségimédia- oldalakon is megvalósulhat az azonnali bankkártyás fizetés az OTP Mobil one-click payment megoldásával, valamint egyéb pénznemekben történő fizetés is lehetővé válik.
Az integrált rendszer gyorsan üzembe helyezhető, és nem igényel jelentősebb informatikai támogatást. Ha a két szolgáltató közül már bármelyik kapcsolatban áll egy adott céggel, a szolgáltatás bővítése – akár contact center megoldással, akár a fizetési opcióval – rendkívül gyors, kevés fejlesztéssel és adminisztrációval jár.
A szolgáltatás olyan iparági szereplők számára érdekes – telesales, telemarketing, behajtás vagy ügyfélszolgálat –, amelyek szeretnék kihasználni ügyfeleik vásárlási vagy fizetési motivációját. Ez a motiváció a telefonos ügyfélszolgálati munkatárssal folytatott beszélgetés alatt jóval magasabb. Azok a szolgáltatók például, amelyeknél a kinnlevőség jelentős része az ügyfelek figyelmetlenségéből keletkezik, látványosan javították a befizetések arányát egy emlékeztető telefonhívás és a hozzá kapcsolt fizetési lehetőség segítségével.
A felhasználók többsége két dolgot vár el a kommunikációs csatornáktól és a fizetési megoldásoktól: biztonságot és kényelmet. A VCC Live és az OTP Mobil stratégiai partnerségével megvalósuló szolgáltatás pontosan ezt nyújtja.
A fizetés biztonságára nagyon szigorú előírások vonatkoznak. A VCC Live fizetési módja megfelel az öt legnagyobb kártyatársaság – többek között a MasterCard a Visa és az AMEX – szabványkövetelményeinek, a PCI DSS-nek (Payment Card Industry Data Security Standard), valamint a QS tanúsítványnak, amely lehetővé teszi a kártyaadatok kezelését a tranzakciók ideje alatt.
A VCC Live Pay technológia segítségével a vásárlások kifizetése az ügyféllel történő első kapcsolatfelvétel után átlagosan öt percen belül teljesíthető, ami potenciálisan kilencszer magasabb megtérülési arányt eredményezhet, mint a telefonhívást követő egy órán belül. További előny, hogy valós időben könnyebb az ügyféligények felmérése, a felmerülő kérdések megválaszolása és a követeléskezelés.
A megoldás fogadtatása kedvező volt az utazási irodák, repülőjegy – értékesítők, biztosítók és követeléskezelők ügyfeleinek körében, illetve a rendszeres fizetési lehetőséget is nyújtó szolgáltatások esetében. A kártyás fizetéssel a statisztikák szerint a behajtás sikeressége két százalékról harmincra ugrott, sőt, az ügyfelek az ismétlődő fizetésekről is rendelkezhetnek telefonon keresztül.
Dr. Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil ügyvezető-helyettese szerint: "Nagyon fontos, hogy az ügyfelek egy ötperces időkereten belül döntést hozzanak a kifizetésről, és azt meg is valósítsák. Ez csak akkor lehetséges, ha biztonságos és kényelmes megoldást kínálunk nekik. A közös projektünk bebizonyította, hogy a VCC Live és az OTP Mobil kombinált megoldása mindkettőt biztosítja ügyfélbázisunk számára."
"Partnereink visszajelzései alapján a VCC Live Pay szolgáltatást 2016-os bevezetése óta az ügyfeleik közel 30%-a használja a telefonbeszélgetések alatti kifizetésekhez" – mondta el Tóth Szabolcs, a VCC Live ügyvezető igazgatója. „A rendszeres kifizetési funkcióval ez a szám minden bizonnyal emelkedni fog. Ez a lehetőség kínálja a leggyorsabb megoldást az olyan havi kifizetések intézéséhez, mint például a biztosítások, előfizetések, közüzemi díjak vagy akár az adósság-törlesztések és adományok. Alig várjuk, hogy az OTP Mobillal együttműködve professzionális támogatást nyújthassunk ügyfeleinknek."
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.