Drágulnak a csomagautomaták, de nem a Vaterafutáron
Kellemetlen meglepetés érte október első napján azokat, akik rendszeresen igénybe veszik a Magyar Posta csomagautomata-szolgáltatását, az ugyanis jelentősen megdrágult. Az eddigi 490 forint helyett – ami a szolgáltatás bevezető díja volt –, az új ár 889 forint lett.
Az áremelés hátterében komoly fejlesztések állnak, például az érintés nélküli fizetési lehetőség és az automaták kapacitásának bővülése novembertől. Jó hír a Vaterafutáron keresztül csomagot feladóknak, hogy ők november 1-ig még garantáltan a régi, 490 Ft-os áron rendelhetik meg ezt a szolgáltatást. A Vaterán történt adásvételek esetén pedig november 1. után is a lakossági postai szolgáltatás áránál kedvezőbben tudják majd igénybe venni a csomagküldést.
Népszerűek az automaták
A csomagautomaták használata az elmúlt évben ugrásszerűen megnövekedett hazánkban, ezáltal mára a legnépszerűbb logisztikai szolgáltatások közé tartozik. A Vaterafutár kínálatában a Magyarországon jelenlevő mindkét szolgáltató, a Magyar Posta és a Foxpost automatái is elérhetők, így összesen több mint 110 automata használata biztosított az ország különböző pontjain. Fontos tényező továbbá, hogy mindehhez a Vaterafutár kedvezőbb árakat is biztosít, mintha közvetlenül vennénk igénybe a fenti szolgáltatásokat.
Nem csak vaterázóknak éri meg
A Vaterafutár eredetileg az online piactéren gazdát cserélő áruk szállításának egyszerűsítésére jött létre, de bárki számára elérhető. Sőt, a Vatera tavaszi felmérése alapján a szolgáltatást igénybe vevők közel fele (46%) a megbízhatósága és az alacsony ára miatt nem vaterás tranzakciókhoz veszi azt igénybe. A Vaterafutár sikerének egyik titka, hogy jelentős mértékű csomagforgalmat koncentrál, ezért a szolgáltatókkal a piacinál kedvezőbb egyedi díjakat tud kialkudni a felhasználók számára. Forgalma 2012 óta több mint húszszorosára nőtt, és szolgáltatási köre folyamatosan bővül rugalmas és változatos szállítási módokkal.
Kapcsolódó cikkek
- Már külföldre is adhatunk el online, akár százezrekért
- A futárhiány nehezítheti az online rendelések kiszállítását
- A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
- Ma már bátran rendelünk hűtőt a netről
- A jövő kulcsa a személyre szabott ajánlatokban rejlik
- A szülőknek is megterhelő a tanévkezdés
- PayPal: Úton a virtuális próbafülke felé
- Miben különböznek az európai online vásárlók?
- Online is pörögnek a nyári slágertermékek
- Magyar megoldás szorítja vissza az internetes fizetési csalásokat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.