Péntektől díjmentes mobilkészülék hálózat-függetlenítés a Telekomnál
A Telekom már a törvényben megjelölt határidő előtt, október 20-tól biztosítja a díjmentes hálózat-függetlenítést lakossági ügyfelei számára, és erre egy olyan megoldást biztosít, ami a nap 24 órájában rendelkezésére áll az ügyfeleknek, és amivel a sorban állást is elkerülhetik.
A lakossági szerződéses ügyfelek és a Domino kártyás ügyfelek egyaránt a 1414-es telefonszámon, az automata menüben tudják jelezni igényüket a hálózat-függetlenítésre, amihez csak a készülékük IMEI számát és egy mobilszámot kell megadniuk, ahova a típustól függő feloldó kódot és a feloldás menetéről szóló tájékoztató linket SMS-ben küldi a Telekom. Amennyiben a szükséges adatok rendelkezésre állnak, ezt az SMS-t az igény leadásától számított egy munkanapon belül, de minden esetben a lehető leghamarabb megkapja az ügyfél.
A Telekom üzleti ügyfelei szintén október 20-tól kérhetik a készülékeik díjmentes hálózat-függetlenítését a fent leírt módon a 1400 és 1435-ös telefonszámon, az automata menün keresztül.
A cégnél a mobilkészülékek döntő többségét már most is SIM lock nélkül értékesítik, és ez így is marad a jövőben is. A korábban vásárolt készülékek esetében a termék cikkszámában szerepelő „SL” betűk jelzik, ha nem hálózat-független készülékről van szó, a fenti folyamatot tehát csak ezekben az esetekben kell elindítani. A cikkszámot az ügyfelek a vásárláskor kapott számlán tudják ellenőrizni.
Fontos tudni, hogy Az iPhone 7 és korábbi verziók esetében technikai okok miatt a cikkszám még minden esetben tartalmazza az SL betűket, de ettől függetlenül már minden iPhone típust hálózat-függetlenül értékesít a Telekom.
Kapcsolódó cikkek
- Népszerű a Telekom 4G mobilszolgáltatása
- Ajándék csatorna a Telekom TV előfizetőknek
- Exkluzív ajánlat és konstrukció a Telekomtól az igazi Apple rajongóknak
- A fiataloknak a net már alapszükséglet
- Elindult az iPhone 8 előrendelése a Telekomnál
- Az ügyfelek kérésére a Telekom változtatott korlátlan mobilnet ajánlatán
- Ajándék adatkeret a Telekomtól
- 5G: tízből hét netező használná
- Bővül a választás szabadsága a Magenta 1 csomagban
- Újabb Telekom előfizetőknél aktiválják a 4G Hang képességet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.