Világhírű írók írtak e-könyvet a Xerox-nak
Milyen a reklámipar egy fiatalember első élményein keresztül? Hogyan dolgoznak az emberek a nyitott irodában, illetve akkor, ha el vannak szeparálva egymástól és mit gondol minderről egy vezető?
Csupán két történetszál a több mint egy tucatnyi közül, amely helyet kapott a Xerox ösztönzésére és gondozásában most megjelent online könyvben, a Speaking of Work: A Story of Love, Suspense and Paperclips-ben. A 14 világhírű író, művész közreműködésével, különféle stílusok és műfajok ötvözésével megszületett kötet szórakoztató módon, inspirációkat nyújtva ad betekintést a modern munkahelyek mindennapjaiba, képet alkotva az emberek közti kapcsolatokról, a technológiai fejlődésről, a régmúltról és új kor adta lehetőségekről.
„A Set The Page Free programunkban most elkészült könyv annak az értékrendszernek a kreatív megnyilvánulása, amit a Xerox az alapítása óta magáénak vall. Régen ez azt jelentette, hogy berendezéseinkkel, megoldásainkkal az emberek munkáját, a köztük zajló kommunikáció és együttműködés sikerességét segítjük elő. Mindez mára kiegészült azzal, hogy hidat is képezünk számukra a digitális és a fizikai világ közt a szabadabb munkavégzés, illetve kapcsolatteremtés érdekében.” – hangsúlyozta a Speaking of Work: A Story of Love, Suspense and Paperclips megjelentetése kapcsán Jeff Jacobson, a Xerox vezérigazgatója.
A kötet az alábbi írók, költők, dalszerzők, esszéisták közreműködésével készülhetett el (zárójelben az ismertebb műveik):
- Lee Child (Jack Reacher sorozat)
- Billy Collins (The Rain in Portugal, Aimless Love)
- Jonathan Coulton (Solid State, Smoking Monkey)
- Sloane Crosley (The Clasp, I Was Told There’d be Cake)
- Joshua Ferris (Aztán eljött a vég - Egy reklámügynökség tündöklése és bukása)
- Jonathan Safran Foer (Here I Am)
- Roxane Gay (Hunger, Bad Feminist)
- Chip Kidd, illusztrátor
- Valeria Luiselli (Tell Me How it Ends, The Story of My Teeth)
- Alain Mabanckou (Törött pohár)
- Aimee Mann (Mental Illness, Save Me)
- Joyce Carol Oates (Megtört szívek balladája, Én nem az vagyok, akinek ismersz)
- Gary Shteyngart (Orosz rulett kezdőknek, Abszurdisztán)
- Jonathan Ames (Író és kamuhős)
A Set The Page Free program a 92nd Street Y és a Worldreader nonprofit szervezetekkel közösen valósult meg. Továbbá annak kidolgozásában a Y&R New York és a médiastratégiát megvalósító MEC Global voltak a Xerox partnerei.
A Speaking of Work: A Story of Love, Suspense and Paperclips című, online kiadásban megjelent könyv ingyenesen, bárki számára letölthető a https://setthepagefree.com/ oldalról, ahol további információk, podcastok, és egyéb érdekességek találhatóak a kötet megszületéséről.
Kapcsolódó cikkek
- IDC: a Xerox biztonsági megoldásai áttörést hoztak
- Beköszöntött a virtuális valóság a Xerox új irodai berendezéseivel
- Hiány van nyomdászokból
- Innovatív tinta bevezetésével bővíti az inkjet nyomtatás üzleti lehetőségeit a Xerox
- Magyarországon is debütál a Xerox új, fehér száraz tintája
- Neves írók közreműködésével készül a Xerox idei nagy könyvmeglepetése
- Magyarországra is elhozta a jövő irodai megoldásait a Xerox
- Minden eszközzel küzd a Xerox a hamisítványok ellen
- Üzletileg is jövedelmezővé vált a kutatás-fejlesztés a Xerox-nál
- Egyre több vállalat használ MPS-t az adatai védelmében
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.