120 ezer UPC ügyfél örülhet a gyorsabb netnek
Másodpercenként 120 megabitre emeli az internet sebességét a UPC közel 120 ezer ügyfele számára. Az érintett ügyfeleknek nem jelent többletköltséget a sebességnövelés, és azt külön igényelniük sem kell, mivel a UPC központilag állítja be a módosítást.
Gyorsabban netezhetnek mostantól azok a UPC ügyfelek, akik eddig másodpercenként 15 és 60 megabit közötti sebességgel kapcsolódtak az internetre, és műszakilag megvalósítható náluk a sávszélesség 120 megabitre történő emelése. A szóban forgó ügyfelek többsége jellemzően 30 megabites letöltési sebességgel netezett eddig, hiszen számos díjcsomagban hosszú ideig ez volt a leginkább elterjedt sávszélesség.
A UPC most automatikusan 120 megabitesre állítja át náluk a szolgáltatást, méghozzá úgy, hogy mindeközben havidíjuk és a szerződésükben foglalt egyéb feltételek is változatlanok maradnak. A jó hírről e mailben és a számlalevélen is értesíti a szolgáltató az érintett ügyfeleket, amelyben arról is tájékoztatják őket, hogy a módosítást központilag állítják be, ezért nekik semmilyen tennivalójuk nincs, csupán hátradőlni és élvezni az eddigihez képest többszörös sebesség élményét.
A sebességnöveléssel megközelítőleg 120 ezer előfizetőjének nyújt még intenzívebb online élményt a UPC. Szeptemberben, a Happy Home ajánlatok bevezetésekor már bejelentették, hogy az új szolgáltatások megrendelői számára másodpercenként 120 megabit lesz a belépő sebesség, mostantól pedig a korábban szerződött ügyfelek jelentős részének sebességmérője is ezt az értéket mutatja majd. Azon ügyfelek számára, akiknél műszaki vagy valamilyen egyéb okból egyelőre nem lehetséges a sebességnövelés – így például a Digitális Jólét Alapcsomagot használók számára – a UPC igyekszik a jövőben megvalósítani a fejlesztést.
„Szeretünk mindig egy lépéssel elébe menni ügyfeleink elvárásainak, és igyekszünk a lehető legkorszerűbb megoldásokat elérhetővé tenni számukra. Azt gondolom, hogy a manapság már tömegesen hozzáférhető vezetékes és mobil eszközök, illetve applikációk kényelmes használatához alapvető követelmény a gyors és stabil netkapcsolat, ezért folyamatosan azon dolgozunk, hogy minden ügyfelünknek megfelelően magas sávszélességet biztosítsunk” – mondta Robert Redeleanu, a UPC Magyarország vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- Átlépte a 2 milliót az előfizetések száma a UPC Magyarországnál
- Magenta 1 All-in prémium kedvezménycsomag a Telekomtól
- Új, még gyorsabb otthoni net csomagok a Telekomtól!
- A gigabites szolgáltatások pörgethetik fel az európai gazdaságot
- Ajándék adatkeret a Telekomtól
- Új kinevezéssel erősíti vállalati kommunikációját a UPC
- Megújult arculat és HAPPY HOME ajánlatok a UPC-nél
- Tempóváltás a világhálón
- Te mit csinálnál szívesen a Borfesztiválon?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.