A Facebook Blueprint nevű globális képzési programja már egymillió kkv-t segít világszerte

forrás: Prím Online, 2017. november 13. 09:48

A Facebook Blueprint egy globális képzési és minősítési program a Facebookon és Instagramon folytatott marketingtevékenységről. Az oktatási programra mostanra 1 millió kis-, és középvállalat regisztrált világszerte.

A Facebook Blueprint egy ingyenes online képzési és minősítési program, amelyet a Facebook 2015-ben indított el azért, hogy elősegítse vele a kis-, és középvállalatok növekedését. A programhoz idén novemberre már 1 millió vállalkozás csatlakozott világszerte.

 

A Blueprinten több mint 90 online tanfolyamatot lehet elvégezni, ezeket ingyenesen végezhetik el a vállalatok munkatársai, mindössze egy Facebook-fiókra van szükség az elvégzésükhöz. Ennek köszönhetően indulása óta a világ 150 országából több mint másfélmillió felhasználó eddig mintegy 3,5 millió elektronikus tanfolyamot végzett el rajta. 

 

Az online tanfolyamok elvégzésével a vállalatok kibővíthetik azoknak az eszközeiknek a körét, amelyek segítségével a Facebookot használhatják vállalatuk tevékenységének bővítéséhez. A közösségi oldal szolgáltatásainak szakszerű, rutinos használata ma már kulcsfontosságú, a Facebook nemrég készült Future Business Survey című kutatása szerint azonban a világszerte működő kis-, és középvállalatok 42 százaléka leginkább egymástól szerez új ismereteket a témában.

 

Nem csak kis-, és középvállalatok, de ügynökségek is használják a Blueprintet elsősorban munkatársak toborzása során, míg a non-profit szervezetek ezen a platformon keresztül képezik önkénteseiket arra, hogy még hatékonyabban tudjanak adományokat gyűjteni. A digitális és reklámügynökségek munkatársai pedig azért szereznek minősítést a Blueprinten keresztül, hogy igazolni tudják azt, hogy értenek a facebookos marketinghez.

 

Az alábbiak a legnépszerűbb online tanfolyamok a Facebook Blueprinten:

  • Üdvözöljük a Facebook-marketingben! (Welcome to Marketing on Facebook)
  • Hirdetési irányelvek a tartalomhoz, kreatívokhoz és targetáláshoz (Ad Policies for Content, Creative, and Targeting)
  • Best Practice-ek márkák számára (Brand Best Practices)
  • Így terjeszd ki a kampányod elérését az Audience Network rendszerrel! (Extend Your Campaign's Reach with Audience Network)
  • Targetálás: alapvető célközönségek (Targeting: Core Audiences)

 

„A Facebook elkötelezett az iránt, hogy a Blueprint oktatási és minősítési rendszeren keresztül megismertesse a vállalatokat a Facebookon és az Instagramon elérhető marketingmegoldásokkal, így segítve a munkájukat” - mondta el Robert Bednarski, a Facebook közép-kelet-európai régiós vezetője.

 

A Blueprint három típusú edukációs szolgáltatást kínál: az eLearning szekcióban online kurzusokat lehet elvégezni, melyek között egyszerű, akár 15 perc alatt elvégezhető kurzusok is különböző nehézségi színvonalat képviselnek a kezdőtől a haladóig. A Blueprint Live egy meghívásos rendszerben elérhető interaktív, személyre szabott képzési program ügynökségek és ügyfeleik számára, amely a Facebook-, és Instagram-marketing stratégiai alapjainak elsajátítását teszi lehetővé. Azok a vállalatok, akik csatlakoztak a programhoz, a megfelelő vizsgál elvégzésével megszerezhetik a hivatalos Blueprint Certification minősítést, amely igazolja haladó szintű szakmai ismereteiket a Facebook platform használatában.

 

A Facebook Blueprint oktatási programról további információkat ezen az oldalon találhat: facebook.com/blueprint. További tanácsokért, más Blueprintet használó cégek növekedést szolgáló tapasztalataiért érdemes felkeresni a Blueprint oldalát a Facebookon és az Instagramon.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01