Webes vásárlók: "Köszönjük, csak nézelődünk!"
A Caravan, Opinion Research Corporation International október 19-23. között végezte vizsgálatát, melyben 1085 internetes vásárlót kérdeztek meg.
Az eredmények szerint a megkérdezettek:
- 21 százaléka vallja, hogy az interneten csak kiválasztják a megfelelő terméket, amit aztán a helyi kereskedőnél próbálnak megvásárolni.
- 5 százalékuk mondja azt, hogy az interneten felkutatott, kiválasztott terméket on-line vásárolják meg.
- 65 százalékuk a régi, jól bevált módszert alkalmazza, azaz ezek az emberek a helyi boltokat járják végig, és ott is vásárolnak.
- 56 százalék szerint a web kitűnő felületet biztosít az árak összehasonlítgatására.
- 46 százalék azért csatlakozik az internetre, hogy a márkák közötti különbségékről tájékozódjon.
"Az internet a vásárlási folyamat fontos részét képezi, még akkor is, ha végül off-line vásárolnak a vevők. A hálózat segíthet abban, hogy az emberek jobb döntéseket hozzanak. A webnek köszönhetően kiválaszthatják, hogy mikor, hol, mit és mennyiért kívánnak megvásárolni" - nyilatkozta Patrick Marshall a Verizon Information Servicestől.
Patrick Marshall igyekezett leszögezni, hogy az on-line boltok kitűnő szolgáltatást biztosítanak a vásárlóknak, különösen azon időszakok alatt, amikor sok ember vásárol ajándékot.
Kapcsolódó cikkek
- Milyen lesz a jövő közlekedése?
- 77 ezerrel több mobil-előfizető júniusban
- Árcsökkenésre várva: lassuló PC eladások
- Kimentek a divatból a vírusok?
- Várakozások feletti PC-eladások
- Fej fej mellett az Internet Explorer és a Firefox
- A szervezetek nem tudják szavatolni a személyes adatok biztonságát
- IT: Amerika a legversenyképesebb, Magyarország térségi első
- Májusban tovább nőtt a szélessávú előfizetések száma
- Fokozottan veszélyeztetett a hazai KKV-k informatikai rendszere