Mi érdekelte leginkább a magyarokat az idei évben?
Az év sporteseményei, a FINA és az Andorra – Magyarország futballmérkőzés mellett a Black Friday, az Eurovíziós Dalfesztivál és a Fidget spinner szerepeltek a Google magyarországi keresési toplistájának élén, de az óraátállítás és a csirkemell recept is előkelő helyen végeztek.
Az idén tizenhetedik alkalommal publikált lista az év legnépszerűbb kereséseit sorakoztatja fel, több mint 70 ország többszáz toplistáját ismertetve, többféle tematika szerint, úgy, mint kultúra, sport, mozifilmek, tévéműsorok és a legkeresettebb receptek.
A Google minden év végén nyilvánosságra hozza, melyek voltak a keresőjébe világszerte leggyakrabban beírt szavak, melyeket az idei évben is tematikus listán tett közzé a magyarokat legjobban foglalkoztató sport és kulturális eseményekről, továbbá a legnagyobb keresési számot elérő receptekről, mozifilmekről és tévéműsorokról. A keresőmotor kifejlesztője saját módszertan alapján szűri ki a felkapott kereséseket, összehasonlítva a tavalyi évvel így megjelenítve azt, ami a kor emberét kiemelten és huzamosabb ideig érdekelte. A keresési toplisták elkészítéséhez anonim, statisztikailag összesített keresési információkat használ.
A magyarországi abszolút lista élén a Black Friday szerepel, mely még a FINA világbajnokságnál és az Eurovíziós Dalfesztiválnál is jobban érdekelte a hazai internetezőket. A listán szerepel még az óraátállítás, és a Fidget spinner is illetve az iPhone8. Tévéműsorok körében az X-Faktor jár az élen, receptek között pedig csirkemell és a frankfurti leves elkészítési módjára kerestek rá a legtöbben. Mozifilmek között pedig az Az című film, a Pappa Pia és a Kincsem vezetik a sort.
Magyarország és a többi 70 ország idei listái, valamint a korábbi évek eredményei a google.com/2017 oldalon találhatóak.
Kapcsolódó cikkek
- Ki nyeri a mobil gyorsasági versenyt?
- 2016-ban sport eseményekre és filmekre kerestek legtöbben a magyarok
- Karanténba zárja jövőre a nem biztonságos oldalakat a Google
- Újabb büntetést jelentett be a Google, vége a felugró ablakoknak!
- Király Gábor a „legkeresettebb” magyar focista
- Horvátországba és Montenegróba utazna a magyar
- A Google 4,3 millió weboldalt büntetett meg tavaly
- AI-szakértő veszi át a Google keresési részlegét
- Erre keresett Magyarország 2015-ben
- A Microsoft a Google-lel együttműködve veszi fel a harcot a bosszúpornó oldalakkal
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.