Applikációkra és optimalizálásra költenek a kkv-k 2018-ban
Mi lehet a legnagyobb üzlet a dokumentumkezelési szektorban jövőre? Mit fejlesztenek, és mire költenek majd inkább a vállalkozások? Mire érdemes nagyobb hangsúlyt fektetniük a szolgáltatóknak a siker érdekében?
A Xerox várakozásai szerint a digitalizáció jelentősen átformálja ezt a szektort, és számtalan lehetőséget teremt a kis- és középvállalatok számára is arra, hogy hatékonyabban működjenek. Több mint 27 éves iparági tapasztalattal a háta mögött Darren Cassidy, a Xerox USA partnerkapcsolatokért felelős vezetője úgy látja, hogy a 2018-as év izgalmas változásokat hoz, és ezeknek a legfőbb nyertesei azok a cégek lehetnek, amelyek bátran belevágnak az irodai fejlesztésekbe és bizalmat szavaznak az új dokumentumkezelési megoldásoknak.
A Xerox szakértő úgy látja a digitalizáció felpörgeti a kis-és középvállalatokat is, amelyek többsége – a várakozásai szerint – felismerve a saját érdekeiket komolyan számol a menedzselt nyomtatatási szolgáltatásokkal (MPS), hogy a dokumentumkezelési folyamataik újragondolásával, racionalizálásával tovább javítsák a versenyképességüket. Már 2017-ben is jelentős előrelépést lehetett tapasztalni ezen a területen, de Cassidy meglátása szerint jövőre még nagyobb kereslet generálódhat az optimalizált nyomtatási infrastruktúrát garantáló MPS megoldások piacán. Egyrészt azért, mert ezekkel, cégmérettől függetlenül, jól kimutatható kiadáscsökkentés érhető el akár már rövid idő alatt is, másrészt az is a bevezetésük mellett szól, hogy a menedzselt nyomtatási szolgáltatásokkal szavatolható a vállalkozások adatainak, információinak védelme is, ami egyre jobban felértékelődik a döntéshozók szemében a napjainkban tapasztalható rengeteg hackertámadás és adatlopási kísérlet miatt.
Az applikáció fejlesztés szintén nagyobb figyelmet kap a kkv-k körében 2018-ban. A Xerox szakértője úgy látja, hogy a gyorsan változó piaci igények miatt elengedhetetlen a vállalati munkafolyamatok fejlesztése, ami leginkább az újabbnál újabb alkalmazások bevezetésével biztosítható. Ezekkel a multifunkciós berendezéseken könnyedén egyszerűsíthetőek a dokumentumkezelési folyamatok, optimalizálhatóak a munkamenetek és hatékonyabbá tehető a működés. Sőt az applikációk már bevételt is hozhatnak. Szemléletes példa erre a Just-Tech esete. Az általuk kifejezetten a Xerox ConnectKey multifunkciós eszközökre fejlesztett Support Connect alkalmazással az amerikai IT cég 10 százalékkal növelte a bevételeit egy év alatt. Pont ezért, Cassidy minden piaci résztvevőt arra ösztönöz, hogy folyamatosan kutassák, keressék azokat az alkalmazás-alapú innovációkat, amelyek megoldást jelenthetnek a vállalkozások elé tornyosuló technológiai, vagy éppen üzleti problémákra.
A jövő év a színes nyomdai termékek felfutásának is kedvezni fog. Darren Cassidy arra számít, hogy ez a szegmens fejlődik majd a legjobban 2018-ban a nyomdaiparon belül. Ezt a várakozását főként annak tulajdonítja, hogy a digitális technológiának köszönhetően akár a kis példányszámos megrendelések is költséghatékonyan teljesíthetőek, így egyre többen látnak fantáziát, illetve fedezik fel az üzleti célokra használható színes nyomatokban rejlő potenciális lehetőségeket.
Kapcsolódó cikkek
- Quocirca: hét éve folyamatosan vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Rendeljen Főtaxit a megújult aplikációval
- Világszerte felpörgeti az alkalmazásfejlesztést a Xerox
- Megakadályozható, hogy ellopják az adatokat a céges nyomtatókon keresztül
- IDC: a Xerox biztonsági megoldásai áttörést hoztak
- Beköszöntött a virtuális valóság a Xerox új irodai berendezéseivel
- Egyre több vállalat használ MPS-t az adatai védelmében
- Az okos nyomtatók átalakítják az irodai munkát
- A kis irodákat is felpörgeti okos dokumentumkezelő eszközökre épülő technológiai váltás
- Ha eltűnik a papír, megáll az élet?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.