Partnerségre lép az LG és a Meridian Audio
Az LG Electronics (LG) és a Meridian Audio bejelentette, hogy partnerségre lépnek, mellyel céljuk, hogy még több vásárló számára biztosítsanak magas minőségű hangzási élményt szerte a világon.
Az LG díjnyertes, innovatív fogyasztói elektronikai termékei, valamint a Meridian páratlan hangtechnológiája és úttörő hozzáállása együtt olyan egyedi megoldásokat eredményez, melyek páratlan élményt nyújtanak majd a felhasználók számára.
Az LG története a globális fogyasztói piacra szánt audiotermékek fejlesztésében régre nyúlik vissza — a kezdetekben ez volt az első koreai márka, amely a helyi piacra gyártott rádiókat. A brit központú Meridiannal partnerségre lépve az LG által szolgáltatott hangminőség új szintre lép: a természetes és valósághű hangzást szigorú kísérletek és fejlesztések biztosítják. A két vállalat közösen dolgozik majd az LG változatos audiotermék-portfólióján, beleértve a hangprojektorokat és a vezeték nélküli hangszórókat is.
40 évvel ezelőtti alapítása óta a Meridian úttörő a kiváló teljesítmény és a magas hangzáshűség terén, folyamatosan előremozdítva az audioipart. A vállalat — a jelfeldolgozó műveletvégzés (Digital Signal Processing, DSP) és a pszichoakusztika szaktekintélyeként — az iparág minden területére hatást gyakorolt. A Meridian kulcsfontosságú szerepet játszott az olyan forradalmi audiotechnológiák fejlesztésében és elterjedésében, mint a Hi-Res Audio és az MQA (Master Quality Authenticated), de a cég gyártotta a világ első digitális, nagyteljesítményű, aktív hangszóróját is. A Meridian szakértelme 2012-ben új mércét állított az autós audiorendszerek terén a világ első járműbe szerelt 3D térhangzású rendszerével.
„Együttműködésünk a Meridiannal jól példázza az LG elkötelezettségét a prémium audiorendszerek gyártása iránt, mely termékeinkkel az iparág legjobbjaival vehetjük fel a versenyt” – mondta Seo Young-jae, az LG szórakoztatóelekrtonikai részlegének üzletágvezetője. „Az új partneri kapcsolat célja, hogy kimagasló szórakozási élményt nyújtsunk az vásárlóinknak világszerte.”
John Buchanan, a Meridian Audio vezérigazgatója hozzátette: „Büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen egyedi együttműködésben dolgozhatunk együtt az LG-vel. Meggyőződésünk, hogy a két cég szakértelmére és közös értékeire alapozva számos különleges innovációt vihetünk a piacra most és a jövőben is.”
Kapcsolódó cikkek
- A ThinQ márkával nyit a mesterséges intelligencia felé az LG
- A Cellum és a TransferTo együttműködésében új funkciókkal bővülhetnek a mobiltárcák
- Az ABB és a Kawasaki együttműködik a kollaboratív robotokra épülő automatizálás területén
- Az ABB és a HPE közös megoldásaival intelligens ipari üzemek jönnek létre
- Mostantól Dolby TrueHD minőséget élvezhetnek az LG OLED tévé tulajdonosok
- Az LG egyetlen rendszerbe integrálja otthoni IoT platformját és okos háztartási gépeit
- Vezetőségi és üzleti változásokkal erősíti pozícióját az LG
- Új monitorokat mutatott be az LG a Medica 2017 szakkiállításon
- Ünnepi tévéválasztó tippek a szakértőtől
- Gamerek álmait teljesíti az LG első G-sync monitorja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.