Fontos információ az internet áfacsökkenésről a Telenor ügyfeleinek
A tavalyhoz hasonlóan 2018-ban is átadja ügyfeleinek az áfacsökkentés árelőnyét a Telenor. Az internet szolgáltatások általános forgalmi adó mértéke 2018.01.01-től 18%-ról 5%-ra módosul, és az ezzel elérhető árelőnyt a cég az előfizetőinek átadja, miután tarifái és szolgáltatásai nettó díjai nem emelkedtek.
Fontos tudni, hogy a számlás előfizetések esetén az árcsökkenés a jogszabály alapján abban a számlázási ciklusban érvényesül először, amelyben az elszámolási időszak kezdete 2018. január 1. vagy azt követő időpont. Tehát a 2017. decemberben kezdődő és 2018. januárban záródó számlákban még minden esetben a 18%-os áfakulcs érvényesül. 2018. január 28-tól azonban minden számlás előfizető már a csökkentett áron rendelheti meg a szolgáltatásokat. Ha azonban januárban rendel meg az ügyfél egy internet szolgáltatást úgy, hogy az előfizetésére irányadó számlázási ciklus még nem zárult le, akkor még a korábbi 18%-os általános forgalmi adóval terhelt magasabb díjat kell fizetnie.
Feltöltőkártyás előfizetések esetén az 5%-os áfa 2018. január 1-től érvényesül. Havi/egyszeri díj esetén, amennyiben a 18% áfa tartalmú díj levonása megtörtént 2017. december 31-ig, a szolgáltatás a 2018-ra átnyúló időszakban is használható, a szolgáltatás érvényességének a végéig.
További információ és a részletes tarifa árváltozások itt találhatók:
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor ügyfelek időt és korlátlanságot kapnak ajándékba
- Változtatásokat vezetett be a Telenor
- Ál-vírusirtók emelt díjas áron, nyereményről szóló üzenetek
- Kedvezményes mobilinternet a Telenortól
- Így használják az emberek a korlátlan mobilinternetet Magyarországon
- Globális kampányt indít a Telenor Csoport az internetes zaklatás megfékezésére
- Átadták a Telenor NetBiztos pályázat díjait
- Korlátlan mobilinternet a Telenortól
- NMHH: Újabb döntés a megkülönböztetéstől mentes internetezésért
- 1,2 Gbps feletti adatátviteli sebességet ért el mobilinterneten a Telenor
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.