Munkáltatói márkaépítésben a régió legjobbja a BT
A BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) díjat nyerte el az idei CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban. Hazánk egyik legsokoldalúbb szolgáltatóközpontja nyolc Közép- és Kelet-európai cég közül lett kategóriájának legjobbja.
A CEE Shared Services and Outsourcing Awards zsűrije idén 172 cég közül választott ki a régió legjobbjait az SSC szektorban, vagyis azokat a vállalatokat, amelyek valamilyen területen kiemelkedő teljesítményt nyújtottak az elmúlt évben. A régió legjelentősebb szereplőit felvonultató megmérettetésen a British Telecommunication 2007-ben megnyitott magyarországi szolgáltató központja (BT ROC) a legjobb munkáltatónak járó elismerést érdemelte ki.
A multicég hazánkba kihelyezett Regionális Operációs Központja 2016-ban kezdte felépíteni munkáltatói márka stratégiáját. A projekt alapjait egy, a dolgozók több, mint a felét bevonó felmérés segítségével fektették le, amely rávilágított a vállalat versenyképes értékeire és a valós munkavállalói igényekre. Az eredmények mentén megfogalmazott célokat a cég 10. születésnapjának apropóján kezdték el kommunikálni a a #next10 elnevezésű kampány során. Ahhoz, hogy minél tágabb lehetőségeket nyithassanak jelenlegi és jövőbeli dolgozóik előtt, arra kérték a kollégákat és a cég iránt érdeklődő fiatalokat, hogy osszák meg velük az ötleteiket és álmaikat a karrierrel, a közösséggel és az életükkel kapcsolatban, mert ebből egy közös jövő születhet. Az egy évet felölelő kommunikációs kampány felütéseként egy sokakat megmozgató felhívás keretében választottak ki azt a 10 kollégát, akik személyiségük és egyéni látásmódjuk alapján a leghatékonyabban közvetíthetik a BT értékeit a jövő munkavállalói felé.
Mivel a stratégia egyik nem titkolt célja a toborzás, a projekt részeként szoros együttműködés alakult ki több egyetemmel és középiskolával, ahol a diákok többek közt üzleti készségfejlesztő tréningeken és üzleti nyelvtanfolyamokon készülhettek fel a pályaválasztásra. Mivel a BT naprakészen kíván reagálni a jövő munkavállalóinak elvárásaira és problémáira, egy, a piacon egyedülálló Z-generációs felmérés alapján mérték fel fiatalok oktatásról és a munkahelyről alkotott véleményét.
Bár a kampány még nem ért véget, eredményei már most mérhetőek. Az egyetemi és iskolai programokon közel 2000 diák vett részt a tanév során, a rendezvény megjelenésekkel pedig több, mint 120 ezer diák találkozhatott személyesen is a BT-vel. A kampány hatására a karrieroldalon meghétszereződött a látogatók száma, a vállalati microsite-ot tízszer annyian nézték meg havonta, mint korábban, a Facebook oldal újabb 1400 követővel bővült, és másfélszer annyian jelentkeztek a BT álláshirdetéseire is.
Kapcsolódó cikkek
- A BT lett a legvonzóbb munkahely kategóriájában
- Másfélszeresére nőtt a British Telecom alkalmazottainak száma Magyarországon
- Mobilszolgáltatóban vásárolt többséget a BT
- Tízezres leépítés a BT-nél - még nincs vége
- A BT Global Services magyarországi beruházása nyerte el az év legjobb befektetése díját
- BT: folyamatos befektetés Magyarországon
- World Communication Award: nemzetközi elismerés a BT-nek
- Akár 600 főt is alkalmazhat hazánkban a BT
- BT - új közép-kelet-európai ügyvezető igazgató
- Regionális központot nyit Debrecenben a BT