Az LG a 2018-as ISE kiállításon mutatja be új kijelző-termékcsaládját
Az OLED termékek globális piacvezető gyártójának számító LG Electronics a 2018-as Integrated Systems Europe (ISE) kiállításon mutatja be azokat az optimális vertikális kijelző-megoldásokat, melyek bármely üzleti környezetben használhatók, a kiskereskedelemtől kezdve a nyilvános tereken át az irodákig. Futurisztikus, sokoldalú kijelzők, köztük az átlátszó OLED, az Open Frame OLED, az ultravékony kávás OLED videófal és más termékek kápráztatják majd el az ISE látogatóit.
Az LG standjának központi eleme a legkorszerűbb technológiát használó, 55 hüvelykes Transparent OLED típus, amely pengevékony kávájával és elegáns formavilágával ejti rabul a látogatókat. A készülék leglátványosabb eleme az átlátszó OLED kijelző: ez az egyedi technológia különösen jól mutat kiskereskedelmi környezetben vagy művészeti galériákban, ahol a készülék mögött elhelyezett termékek, tárgyak látványát a képernyőn futó videók vagy speciális effektek teszik izgalmasabbá.
Az ISE 2018 kiállításon az LG Open Frame OLED kijelzői egy kanyont formázva mutatják meg képességeiket: a 60 darab készülékből kialakított domború és homorú falak garantálják a lélegzetelállító élményt. Ezek a digitális képernyők ideálisak az OLED testreszabható alakjának és kiváló képminőségének szemléltetésére. Az Open Frame OLED kijelzők alakja és mérete az iparág igényei szerint alakíthatók, a technológia így akár nagyméretű videoinstallációként, akár az adott üzlet méretére szabott tájékoztató kijelzőként is felhasználható.
Az LG standjának másik, kiemelkedő terméke a mindössze 0,6 milliméter vékony Even Bezel videófal, amely letisztult és lenyűgöző vizuális élményt kínál. A készülék rendkívül keskeny kávája nem zavarja meg a vizuális élményt, így csúcsminőségű divat- és szépségápolási termékek reklámozására kiválóan alkalmas. Az LG a kiállításon egy videofalat is bemutat, amely 1500 nites fényerejének köszönhetően kivételesen tiszta és világos képmegjelenítésre képes, így bátran alkalmazható fényes környezetben is.
Az LG sokoldalú kereskedelmi kijelzői bármely üzleti környezet igényeihez illeszthető, optimális vertikális megoldásokat kínálnak, a vállalat fejlesztései révén pedig immár a közlekedésben is használhatók ezek a készülékek. Az LG repülési információs kijelzőrendszerei (flight information display systems, FIDS) széles méret- és képarány-választékban állnak rendelkezésre. E rendszerek fejlett tükröződésgátló funkciója lehetővé teszi az utasok számára, hogy egy pillanat alatt áttekintsék a repülési információkat anélkül, hogy zavaró becsillanásokat tapasztalnának.
Az LG 86 és 88 hüvelykes Ultra Stretch kijelzői tökéletesen alkalmasak az irányokat mutató információk, illetve értesítések több nyelven való továbbítására. Az UHD képminőséget nyújtó korszerű IPS Interactive Digital Board (IDB) erőteljes, kollaboratív eszközökkel segít javítani az üzleti hatékonyságon. Az LG IDB fejlett érintőképernyős megoldása pontos írásmegjelenítést kínál, egyszerre pedig akár több felhasználó is kényelmesen és maximális hatékonysággal oszthatja meg ötleteit az intuitív érintési technológiának köszönhetően.
Az LG a rendezvényen bemutatja 65 hüvelykes UHD videokonferencia-megoldását is, melyet a Ciscóval együttműködve fejlesztett ki. Ez a korszerű B2B megoldás ötvözi az LG prémium UHD kijelzők gyártása során szerzett tapasztalatait a Cisco iparág-vezető technológiájával.
A LG díjnyertes OLED Wallpaper televíziója egy csapásra osztályon felülivé teheti a szállóvendégek hotel-élményét, hiszen a készülék galéria üzemmódja például kiváló képminőségben varázsol valódi műalkotásokat egy hotelszoba falára. A szálloda vezetése számára hasznos eszköz a készülék Pro:Centric okosplatformja, amely olyan, egyszerűen használható szerkesztési eszközöket kínál, amikkel a tartalmak könnyen testre szabhatók az egyes létesítmények igényeinek megfelelően. A Smart Hotel televízióra épülő, hotelszobán belüli IoT-megoldások lehetővé teszik a vendégek számára, hogy a függönyöket, az ajtózárakat, a világítást és a szoba más funkcióit a Pro:Centric Direct felhasználói felület segítségével távvezéreljék.
„Rendkívül büszkék vagyunk rá, hogy vezető szerepet töltünk be a globális B2B kijelzőpiacon, de még inkább arra, hogy ilyen kreatív megoldásokat kínálhatunk vertikális ügyfeleinknek” – mondta Koo Kwang-mo, az LG Electronics B2B üzletágának információs kijelzőkért felelős vezetője. „Elsődleges célunk, hogy széles vásárlóközönség számára kínáljunk értékes, praktikus és hatékony megoldásokat, beleértve a kiskereskedelmi, kormányzati, vendéglátóipari, oktatási és szállítmányozási szektorokat.”
Az LG az ISE 2018 kiállításon a fentieken túl olyan különlegességeket is bemutat, mint az In-glass Wallpaper OLED Signage, az Ultra Stretch, a High Brightness Signage, az 1,5 milliméteres Pixel-pitch LED kijelző és a Transparent Color LED film.
Kapcsolódó cikkek
- Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe
- Fejlesztések a kijelzőtechnológiában
- Az LG OLED és más technológiák innovatív lehetőségeit mutatja be az ISE-n
- Új monitorokat mutatott be az LG a Medica 2017 szakkiállításon
- Házioltárból dizájntermék
- Tévét venne karácsonyra? Így válasszon készüléket!
- Az LG első Super Bowl reklámfilmjének fókuszában az OLED technológia áll
- Az LG a magyar fővárosban forgatta legújabb OLED tévés reklámfilmjét
- A világ két legnagyobb OLED kijelzője az LG műhelyéből
- Az LG OLED tévéin elevenednek meg Vasarely op-art művei