Lezárult a 26. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat
A Magyar Innovációs Nagydíj pályázati felhívására sok jelentős, és néhány kiemelkedő innovációs teljesítményt, összesen 29 pályázatot nyújtottak be különböző magyar cégek.
A bírálóbizottság, a kutatási és fejlesztési eredmények alkalmazása révén, elsősorban a gazdasági mutatók – 2017-ben elért többleteredmény vagy többlet árbevétel –, valamint az egyéb műszaki, gazdasági előnyök alapján választja ki a 2017. évben legnagyobb jelentőségű és már az üzleti életben is sikeres innovációkat.
A pályázatra a gazdaság különböző ágazataiból – különösen gyógyszeripar, agrár és élelmiszeripari területről – érkeztek, kreatív és kiemelkedő eredményt bemutató pályamunkák.
A 2017. évi Magyar Innovációs Nagydíjat tudósokból, elismert gazdasági szakemberekből álló bírálóbizottság, az NKFI Hivatal elnökének vezetésével, választja ki.
Az évente egyszer kiadásra kerülő Innovációs Nagydíj (bronz kisplasztika és jelentős pénzjutalom) az elmúlt időszakban a gazdasági élet egyik legjelentősebb elismerésévé vált.
Az ünnepélyes díjátadásra március 28-án kerül sor az Országház, Felsőházi Termében. ahol további innovációs díjak is átadásra kerülnek.
A 2017. évi Innovációs Nagydíj átadására az Országgyűlés elnökét kérték fel.
A legsikeresebb kezdő vállalkozás részére a MISZ Start-up Innovációs Díja kerül átadásra.
Az ünnepségen csak névre szóló meghívóval lehet részt venni.
A projekt a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal támogatásával, az NKFI Alapból valósul meg.
Kapcsolódó cikkek
- Versenyben az ország legjobb fenntarthatósági projektjei
- A digitális eszközök használatát ösztönzi a kormány új programja
- Közeleg a 26. Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat beadási határideje
- Biztonságos Internet Nap 2018
- Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC
- Elbírálták az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Verseny pályázatait
- A jobb internet veled kezdődik
- Januárban indul az ABB női mentor-, és egy új gyakornoki programja a jövő mérnökeinek képzéséhez
- Egyre többen használják fizetésre a mobiljukat
- 26. Magyar Innovációs Nagydíj
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.