A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
Az LG Electronics (LG) mobilkommunikációs divíziójának új vezetője a barcelonai Mobile World Congress (MWC) kiállításon beszélt a vállalat mobilpiaci stratégiájáról.
A vállalat a valós fogyasztói igényeknek kíván megfelelni az LG márka iránti bizalom erősítésével, az alapvető technológiai újításokra koncentrálva. A divízió elnöke, Hwang Jeong-hwan szerint a sikeres prémium készülékeken alapuló csúcskategóriás termékek, mint például a V30S ThinQ, fontos szerepet játszanak ennek megvalósításában.
„Az okostelefonok vásárlóinak többsége manapság kiváló felhasználói élményre vágyik, amely intelligensen alkalmazkodik a felhasználói szokásokhoz, legyen szó akár munkáról, akár játékról” — mondta Hwang. A szakértő úgy látja, hogy az LG vásárlói a négy alapvető technológia terén — hang, akkumulátor, kamera és kijelző (angol rövidítéssel ABCD - audio, battery, camera, display) — azt várják el a cég telefonjaitól, hogy verhetetlenek legyenek. „E tulajdonságok nem csak az új zászlóshajó készülékeink esetében élveznek majd elsőbbséget, hanem az olyan, két termékgeneráció közötti telefonoknál is, mint az LG V30S ThinQ, melyet épp most mutattunk be itt, Barcelonában.”
Az elődmodell, az LG V30 sikeres okostelefon-platformjára építve a most bemutatott V30S ThinQ frissített szoftverekkel és megújított dizájnnal képes hosszabb és méginkább kielégítő felhasználói élményt nyújtani a már meglévő ügyfelek számára. Az átgondolt funkciók és az egyedi színválaszték kiemelik az LG eszközeit a piaci versenytársak közül, a továbbfejlesztett termékminőség és az értékesítés utáni szolgáltatások, köztük például az AI-csomagfrissítések pedig még vonzóbbá teszik őket azok számára, akik okostelefon vásárlása előtt állnak.
A nagyszerű hangzás az egyik olyan kulcsfontosságú termékjellemző a felső kategóriás okostelefonok esetében, amiért a fogyasztók az LG mobilokat választják. A jövőbeli készülékekbe az LG fejlett és folyamatosan továbbfejlesztett Hi-Fi Quad DAC technológiáját építik, az iparágvezető LG Chemmel fejlesztett akkumulátor-megoldások pedig szintén a vállalat fő prioritásai között szerepelnek. Az LG okostelefonok kamerái nem csak a lencsék és a kedvezőtlen fényviszonyok melletti megnövelt fotózási teljesítmény miatt lesznek a piac leginnovatívabb eszközei, de a mesterséges intelligencia révén a felhasználók a legjobbat hozhatják ki a kamerás képességekből, a tökéletes kép érdekében. A fogyasztói elektronikai termékek piacvezető vállalataként az LG az LCD és az OLED technológiák kutatás-fejlesztésébe is jelentős összegeket fektet be a jövőben.
„Az okostelefonok piaca nagyot fejlődött az elmúlt évtizedben, a kihívást pedig most az jelenti, hogy meghatározzuk a saját utunkat az elkövetkező 10 évre” — mondta Hwang. „Kevés másik olyan vállalat létezik, amely olyan mélységű tapasztalattal és termékismerettel rendelkezne, mint az LG. Feltett szándékunk, hogy még nagyobb szeletet hasítsunk ki a mobilpiacból, és a mesterséges intelligencia révén vezető szerepet töltsünk be a kivívott területen.”
Kapcsolódó cikkek
- Jason Statham főszereplésével érkezik az LG első G5-reklámfilmje
- Az LG 33 díjat söpört be az MWC-n
- Az LG az MWC-n mutatja be az új, X sorozatú okostelefonokat
- Megérkezett az LG Zero okostelefon
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- Az LG K szériás készülékei kitöltik az űrt a közép- és prémium kategóriák között
- Mesterséges intelligenciával irányít önvezető autót a Huawei
- Megújult Alcatel portfólió az MWC-n
- Sony okostelefonok mutatkoztak be az MWC-n
- A Nokia öt új készüléket mutatott be
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.