A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
Az LG Electronics (LG) mobilkommunikációs divíziójának új vezetője a barcelonai Mobile World Congress (MWC) kiállításon beszélt a vállalat mobilpiaci stratégiájáról.
A vállalat a valós fogyasztói igényeknek kíván megfelelni az LG márka iránti bizalom erősítésével, az alapvető technológiai újításokra koncentrálva. A divízió elnöke, Hwang Jeong-hwan szerint a sikeres prémium készülékeken alapuló csúcskategóriás termékek, mint például a V30S ThinQ, fontos szerepet játszanak ennek megvalósításában.
„Az okostelefonok vásárlóinak többsége manapság kiváló felhasználói élményre vágyik, amely intelligensen alkalmazkodik a felhasználói szokásokhoz, legyen szó akár munkáról, akár játékról” — mondta Hwang. A szakértő úgy látja, hogy az LG vásárlói a négy alapvető technológia terén — hang, akkumulátor, kamera és kijelző (angol rövidítéssel ABCD - audio, battery, camera, display) — azt várják el a cég telefonjaitól, hogy verhetetlenek legyenek. „E tulajdonságok nem csak az új zászlóshajó készülékeink esetében élveznek majd elsőbbséget, hanem az olyan, két termékgeneráció közötti telefonoknál is, mint az LG V30S ThinQ, melyet épp most mutattunk be itt, Barcelonában.”
Az elődmodell, az LG V30 sikeres okostelefon-platformjára építve a most bemutatott V30S ThinQ frissített szoftverekkel és megújított dizájnnal képes hosszabb és méginkább kielégítő felhasználói élményt nyújtani a már meglévő ügyfelek számára. Az átgondolt funkciók és az egyedi színválaszték kiemelik az LG eszközeit a piaci versenytársak közül, a továbbfejlesztett termékminőség és az értékesítés utáni szolgáltatások, köztük például az AI-csomagfrissítések pedig még vonzóbbá teszik őket azok számára, akik okostelefon vásárlása előtt állnak.
A nagyszerű hangzás az egyik olyan kulcsfontosságú termékjellemző a felső kategóriás okostelefonok esetében, amiért a fogyasztók az LG mobilokat választják. A jövőbeli készülékekbe az LG fejlett és folyamatosan továbbfejlesztett Hi-Fi Quad DAC technológiáját építik, az iparágvezető LG Chemmel fejlesztett akkumulátor-megoldások pedig szintén a vállalat fő prioritásai között szerepelnek. Az LG okostelefonok kamerái nem csak a lencsék és a kedvezőtlen fényviszonyok melletti megnövelt fotózási teljesítmény miatt lesznek a piac leginnovatívabb eszközei, de a mesterséges intelligencia révén a felhasználók a legjobbat hozhatják ki a kamerás képességekből, a tökéletes kép érdekében. A fogyasztói elektronikai termékek piacvezető vállalataként az LG az LCD és az OLED technológiák kutatás-fejlesztésébe is jelentős összegeket fektet be a jövőben.
„Az okostelefonok piaca nagyot fejlődött az elmúlt évtizedben, a kihívást pedig most az jelenti, hogy meghatározzuk a saját utunkat az elkövetkező 10 évre” — mondta Hwang. „Kevés másik olyan vállalat létezik, amely olyan mélységű tapasztalattal és termékismerettel rendelkezne, mint az LG. Feltett szándékunk, hogy még nagyobb szeletet hasítsunk ki a mobilpiacból, és a mesterséges intelligencia révén vezető szerepet töltsünk be a kivívott területen.”
Kapcsolódó cikkek
- Jason Statham főszereplésével érkezik az LG első G5-reklámfilmje
- Az LG 33 díjat söpört be az MWC-n
- Az LG az MWC-n mutatja be az új, X sorozatú okostelefonokat
- Megérkezett az LG Zero okostelefon
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- Az LG K szériás készülékei kitöltik az űrt a közép- és prémium kategóriák között
- Mesterséges intelligenciával irányít önvezető autót a Huawei
- Megújult Alcatel portfólió az MWC-n
- Sony okostelefonok mutatkoztak be az MWC-n
- A Nokia öt új készüléket mutatott be
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.