A KLM utasai podcastban mesélnek élményeikről
Új kommunikációs csatornán lép kapcsolatba a Holland Királyi Légitársaság utasaival: a „The Journey” elnevezésű, angol nyelvű podcastban utasok osztják meg legkülönlegesebb élményeiket a nagyközönséggel.
A KLM az első légitársaság, amely podcaston keresztül mutatja be az utazás páratlan varázsát. Minden epizód egy másik élményről szól majd, így a hallgatók a világ minden tájáról megtudhatnak érdekességeket, legyen szó a havas Alaszkáról, vagy Újdelhi forgalmas utcáiról.
„A podcast egy egyedi megközelítéssel egészíti ki meglévő kommunikációs csatornáinkat. A podcast remek medium a légitársaság számára, hiszen a hallgatókat akár 30-40 percre is le tudja kötni.” – nyilatkozta Natasha van Roode, a KLM marketing kommunikációs vezetője.
A podcast ingyen hallgatható a podcast.klm.com oldalon, ahol háttérinformációk is találhatóak a különböző epizódokról, valamint itt oszthatják meg az utasok saját történetüket, hiszen a légitársaság folyamatosan keresi a különleges utazási élményeket. Mi több, a „The Journey” olyan népszerű podcast platformokon is elérhető, mint az Apple Podcast, a Spotify vagy a Google Play. A KLM utasai pedig a fedélzeti szórakoztatórendszerben is megtalálják a hanganyagokat a hosszú távú járatokon.
Kapcsolódó cikkek
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- A KLM hangvezérlésű szolgáltatással segít becsomagolni az utazásra
- A KLM a Fujitsu segítségével megduplázta kritikus üzleti alkalmazásai teljesítményét
- Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!
- A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél
- A repülőjegy messengeren érkezik
- Apple Watch-ra fejlesztett alkalmazást a KLM
- A gondolatainkban olvas a KLM új applikációja
- A KLM új mobilos játékot dobott piacra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.