KLM kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: KLM
Mesterséges intelligencia segítségével csökkenti az ételhulladék mennyiségét a KLM
A legújabb technológiát is beveti a KLM annak érdekében, hogy csökkentse a járatkiszolgálási folyamatban keletkező ételhulladék mennyiségét. Mesterséges intelligencia segítségével a holland királyi légitársaság szakemberei pontosabb előrejelzést kaphatnak a várható fogyasztásról, az első eredmények 63 százalékos csökkenést mutatnak az ételhulladék mennyiségében.
Ötven Airbus A350-es repülőgépet rendel az Air France-KLM Csoport
A szélestörzsű flotta megújításának felgyorsítása érdekében a korábban leadott megrendelést kiegészítve újabb 50 darab Airbus A350-es repülőgépet rendel az Air France-KLM Csoport. A francia-holland vállalat fogja a legtöbb A350-est üzemeltetni a világon az évtized végére.
A KLM Cityhopper virtuális valóság segítségével képzi az új pilótákat
A KLM Cityhopper november ötödikén, a világon elsőként vezeti be a saját fejlesztésű virtuális valóság képzését az Embraer 175 és 190-es repülőgépek pilótái számára. A fejlesztés segítségével költség- és időhatékonnyá válik a szakemberek kiképzése.
A KLM és a Delfti Műszaki Egyetem bemutatta a Flying-V első sikeres repülését
Sikeresen lezajlott a Flying-V repülőgépmodell első próbaútja. A formabontó és üzemanyagtakarékos gépforma a KLM és a Delfti Műszaki Egyetem kollaborációjának eredménye, és célja a légiközlekedés fenntarthatóbbá tétele.
Izgatottan várja a KLM, mit hoz a 2020-as év a technológia és a repülés világában
Az utasok keresési, foglalási és utazási szokásai folytonos mozgásban vannak. De hogyan is fogja a technológia és a fogyasztó megváltoztatni az utazást 2020-ban? A KLM Holland Királyi Légitársaság alábbi előrejelzésében a turizmus jövőjébe nyerhetünk betekintést a hangfelismeréssel támogatott foglalási rendszereken, a fenntartható megoldásokon és a vasúton át egészen az arcfelismerő biztonsági ellenőrzésekig.
Utazzon el otthonában a KLM új VR élményével!
Mindig is vágyott arra, hogy otthonában, a fotelben ülve utazhasson el messzi, egzotikus tájakra? A KLM iFly virtuális valóság programjával ez többé nem álom, hiszen ki sem kell tennünk a lábunkat a lakásból ahhoz, hogy egy majdnem élethű utazási élménnyel legyünk gazdagabbak!
A KLM utasai podcastban mesélnek élményeikről
Új kommunikációs csatornán lép kapcsolatba a Holland Királyi Légitársaság utasaival: a „The Journey” elnevezésű, angol nyelvű podcastban utasok osztják meg legkülönlegesebb élményeiket a nagyközönséggel.
A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
A holland légitársaság a mesterséges intelligencia terén élenjáró DigitalGenius-szal közösen hozott létre automatizált válaszokat, amelyek általános, visszatérő ügyfélszolgálati kérdésekre képesek válaszolni emberi beavatkozás nélkül. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársaknak több idejük jut a bonyolultabb ügyek kivizsgálására, és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra. A KLM az első légitársaság, amely az emberi munkaerőt ötvözi a mesterséges intelligenciával a Twitteren, Messengeren és WhatsAppon.
A KLM hangvezérlésű szolgáltatással segít becsomagolni az utazásra
A KLM bemutatta új, interaktív hangvezérlésű csomagolási segédjét a Google Home-on. A BB (Blue Bot) nevet viselő szolgáltatás egy olyan mesterséges intelligenciával rendelkező funkció, amely a kiválasztott célállomást, az utazás időtartamát és a helyi időjárást figyelembe véve látja el az utasokat személyre szabott tanácsokkal arról, hogy mi is kerüljön bőröndjükbe.
A KLM a Fujitsu segítségével megduplázta kritikus üzleti alkalmazásai teljesítményét
A Fujitsu technológiája segít tartani a menetrendet Európa egyik legforgalmasabb repülőterén. A magas rendelkezésre állási szintű, egységes Fujitsu ETERNUS tárolófürttel a KLM Equipment Services B.V. (KES) megduplázta kritikus nagyvállalati alkalmazásai sebességét és teljesítményét – fokozva ezzel a földi támogatás hatékonyságát és megbízhatóságát, ezen keresztül pedig a járatok pontosságát Amsterdam fő légikikötőjében, a Schiphol repülőtéren.
Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!
A KLM ügyfelei Messengeren keresztül is lefoglalhatják repülőjegyeiket, amelyhez mesterséges intelligencia nyújt segítséget. A holland légitársaság új chatbotja, a BlueBot (BB) szöveges üzenetekben segít az ügyfeleknek – a mesterséges intelligenciának köszönhetően anélkül vásárolhatják meg jegyeiket, hogy kapcsolatba kellene lépniük a KLM munkatársaival.
A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél
A holland királyi légitársaság utasai már a WeChat Pay alkalmazáson keresztül is fizethetnek repülőjegyeikért. A KLM az első nem-kínai légitársaság, aki ezzel a szolgáltatással könnyíti meg utasai életét.
A repülőjegy messengeren érkezik
A Holland Királyi Légitársaság március 30-án indított új szolgáltatásával az utasok repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. A KLM az első a légitársaságok között, aki már a Facebook Messengeren is biztosít ügyfélszolgálatot.
Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
A Holland Királyi Légitársaság legújabb Boeing 787-es repülőgépein már elérhető a fedélzeti wifi szolgáltatás. A KLM bejelentette, hogy 2017-től a hosszú távú flotta összes járatán kiépítik a vezeték nélküli internetkapcsolatot.
Apple Watch-ra fejlesztett alkalmazást a KLM
A KLM Holland Királyi Légitársaság bemutatta az első Apple Watch-ra kifejlesztett applikációját. Az Apple Watch-csal rendelkező utasok ezáltal a csuklójukon hordhatják a legfontosabb utazási tudnivalókat.
A gondolatainkban olvas a KLM új applikációja
A KLM Holland Királyi Légitársaság bemutatta új telefonos applikációját iOS és Android készülékekre.
A KLM új mobilos játékot dobott piacra
A KLM útjára indította új, Jets évre keresztelt mobilos játékát, amely már az App Store-ból és a Google Play Store-ból is ingyenesen letölthető. A játék egy különlegességet is kínál az utasoknak: a beszállókapuhoz pontosan érkező utasok a játékban extra pontokat kapnak.
KLM Smartwatch app – a jól informált utasokért
Az új applikáció egyelőre még csak teszt-üzemmódban Android készülékeken érhető el, lényege, hogy az utasok beszállókártyájuk mellé a lehető legtöbb, leghasznosabb információkhoz jussanak.
Fedélzeti internet az Air France és a KLM járatain
Az Air France és KLM járatok utasai nemsokára élvezhetik a webes böngészés előnyeit, vagy élő közvetítésű műsorokat nézhetnek a repülőút során. A Panasonic Avionics társasággal együttműködésben a két légitársaság közös fedélzeti csatlakozási programot vezet be a hosszú távú járataikon 2013. elején induló tesztüzemmel.
Elektronikus beszállókártya a KLM-nél
2008. szeptember 4-től a KLM utasai mobiltelefonjukra is kérhetik beszállókártyájukat. Az Air France és KLM új, közös szolgáltatását eleinte azok az utasok vehetik igénybe, akik az Amszterdam-Párizs útvonalon közlekedő 15 napi járat valamelyikén utaznak. Az elektronikus beszállókártya a hagyományos beszállókártyán található összes információt tartalmazza.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!