Fedélzeti internet az Air France és a KLM járatain
Az Air France és KLM járatok utasai nemsokára élvezhetik a webes böngészés előnyeit, vagy élő közvetítésű műsorokat nézhetnek a repülőút során. A Panasonic Avionics társasággal együttműködésben a két légitársaság közös fedélzeti csatlakozási programot vezet be a hosszú távú járataikon 2013. elején induló tesztüzemmel.
A két légitársaság 2013. során teszteli az új szolgáltatást egy-egy Boeing 777-300-as repülőgépén. A tesztüzem során az utasok a wifi kapcsolattal rendelkező okostelefon, laptop vagy tablet PC segítségével csatlakozhatnak az Internethez rögzített sávszélességen, és a mobiltelefonjuk segítségével sms vagy elektronikus üzeneteket küldhetnek bármelyik osztályon. Az ügyfeleinktől visszajelzést kérünk majd az elvárásaikkal és javaslataikkal együtt az új szolgáltatások javítása és jövőbeli fejlesztése érdekében.
„A folyamatos Internet-kapcsolat ma már az ügyfeleink napi életstílusának részét képezi. A tesztek jelentik az első lépést az Air France és a KLM hosszú távú stratégiája keretében, hogy Internet-csatlakozást biztosítsunk a hosszú távú járatainkon. Tovább folytatjuk befektetéseinket az ügyfeleink jobb kiszolgálása érdekében, és hogy megtartsuk vezető pozíciónkat az innováció és a mobil szolgáltatások terén”, tájékoztatott Christian Herzog, az Air France KLM marketing vezérigazgató-helyettese.
Kapcsolódó cikkek
- A webes támadások 96 százaléka mindössze ujjgyakorlat
- KSH: 2 millió felett a mobilinternet-előfizetések száma
- NRC: a magyar internetezőknek csaknem a fele egyetért az internet jogi szabályozásával
- Rábízható-e számítógépekre a légi irányítás? - Többféle előnnyel járna
- Ötdekás a világháló
- Az internet maga a digitális vadnyugat
- Az Amnesty International elitéli, hogy Vodafone engedelmeskedett az egyiptomi tiltásnak
- Az egyiptomi kormány kötelezte a szolgáltatókat, hogy állítsanak le minden internet-kapcsolatot
- Az ENSZ az internet szabályozását mérlegelheti
- Egyre fontosabb az internet az amerikaiak számára
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.