Chatbot kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Chatbot

Chat Norris segít a munkaerőpiacon
Az elmúlt hetekben már bizonyos szintű visszarendeződés volt érzékelhető a hazai munkaerőpiacon a járvány első hullámát követően. Átlagosan a korábbi termelés 40-60%-án indultak újra a cégek a HR-szolgáltatásokra specializálódott WHC Csoport tapasztalatai szerint, ami hatással volt a munkaerő-keresletre is, azonban egyelőre nehéz előre látni, hogyan alakul a toborzási terület az év további részében. Az biztos, hogy kulcsfontosságú lesz a gyors reagálás és a rugalmasság. Ehhez szállított mesterséges intelligencia megoldást a cégnek a ChatBoss Team a máris népszerű Chat Norris „személyében”: a hi-tech toborzóeszközzel folytatott beszélgetések harmada zárult eddig jelentkezéssel.

Chatbottal erősít a Jägermeister!
A Jägermeister idei, nyári országos fogyasztói promócióját most egy chatbot teszi még izgalmasabbá, ami egyedülállóként lép színre a trade piacon. Az innovatív megoldáson a Talk-A-Bot és a PROMOLAB csapata, míg a teljeskörű kreatív anyag fejlesztésén a 1080p Reklámügynökség dolgozott.

Elérhető a WHO és a Rakuten Viber interaktív, többnyelvű chatbotja
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a Rakuten Viber a mai napon bejelentette legújabb partnerségét - a COVID-19-ről szóló téves információk leküzdésére egy interaktív, többnyelvű chatbotot hoztak létre, amely világszerte elérhető. A bot célja a vírusról gyorsan terjedő hamis hírek és valótlan információk leküzdése.

Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team
A koronavírus járvány rendkívül nehéz helyzetbe hozta a hazai cégek többségét, egy csapásra az eddig elodázott digitális megoldások váltak a túlélés kulcsává. Habár az elsődleges kihívást az üzleti tevékenységek akadálytalan fenntartása jelenti, ehhez elengedhetetlen a kollégák távmunkájának megszervezése és támogatása, valamint a feléjük és a külvilág felé irányuló aktív és átlátható kommunikáció. Nagy teher és felelősség ez a vállalkozások számára, nem csoda, hogy egyre többen fordulnak a mesterséges intelligencia felé. Az MI-alapú chatbotokat fejlesztő magyar ChatBoss Team most számukra nyújt segítséget: kifejezetten ilyen helyzetekre fejlesztett Home Office chatbotjukat most ingyenesen használhatják a cégek.

A világ legígéretesebb mesterséges intelligencia startupjai között a magyar Chatboss Team
A világ legígéretesebb mesterséges intelligenciával foglalkozó startupjai közé válogatták be az innovatív üzleti és kimondottan HR chatbot megoldásokat fejlesztő magyar ChatBoss Team-et. A cég a francia fővárosban lépett be a deep tech szektor nagyágyúi közé a Choose Paris Region (párizsi befektetési ügynökség) által szervezett nemzetközi üzleti kapcsolatépítő eseményen, ahol a magyar startup olyan óriáscégeknek mutatkozhatott be, mint az Accenture, a Cisco, az Oracle, a PSA konszern vagy a Total.

Megérkezett a Nestlé intelligens chatbotja, a Nestella
Mostantól átfogó tudással rendelkező chatbot segíthet azoknak, akik a Nestlé Fogyasztói Szolgálatához fordulnak kérdéseikkel vagy észrevételeikkel. A Nestella egyedülálló fejlesztésnek számít hazánkban, hiszen a leggyakoribb témák mellett széleskörű ismeretekkel rendelkezik az egész termékportfólióra vonatkozóan.

A chatbot a cégvezető legjobb barátja
Employer branding, onboarding, HR-applikációk – divatos és gyakran puffogtatott kifejezések nem csak a toborzók és kommunikációs szakemberek, de a cégvezetők körében is. Mindeközben kevés vállalatot jellemez tudatosság a HR-stratégiát, a toborzásra fordított erőforrásokat és a járulékos költségeket tekintve, holott egy új kolléga kiválasztása átlagosan 50 napba és közel 1,2 millió forintba kerül a cégeknek. A kihívás és a verseny óriási, de a technológia ebben is partner: mesterséges intelligenciával a toborzásra fordított idő és a költségek is jelentősen csökkenthetők, így minden cégnek érdemes újragondolnia a hagyományos kiválasztási folyamatokat és eszközöket.

Városnéző túra a Hipernet TúraBOT segítségével
Mit csinál egy Columbo szobor Pesten? Mi történhet, ha valaki elsétál Szegeden Dankó Pista szobra mellett? És vajon miért terelte Jókai a teheneit minden évben a nyolckerből Hűvösvölgybe?

Chat Botond segít az ideális LG televízió kiválasztásában
Az elektronikai üzletekben szinte végeláthatatlan a tévékészülékek kínálata, a vásárlónak pedig nem csak az árról, a dizájnról és a méretről kell döntenie: nem mindegy ugyanis, hogy milyen okostévés platformot, milyen felbontást és milyen paneltípust választunk. Az átlagos vásárló könnyen elveszhet az információk rengetegében — éppen ezért alkotta meg az LG hazai képviselete a cég digitális promóterét, Chat Botondot. Az LG hivatalos weboldalán elérhető chatbot az elmúlt két hónapban több mint tizenötezer magyar felhasználónak segített az ideális televízió és a legjobb akciók megtalálásában.

Valóra válik a karácsonyi varázslat a Viber exkluzív ünnepi csomagjával
Közeleg a karácsony, de valljuk be, az egyre hűvösebb időjárás miatt kevesebb lehetőség nyílik vásárolni és időt tölteni a szabadban, így kicsit a négy fal közé szorítva érezhetjük magunkat. Az is előfordulhat, hogy távol vagy szeretteidtől az ünnepek alatt, amikor az összetartozás érzése a legerősebb, és ez kihathat a karácsonyi hangulatra is. De ne aggódj, a Vibernek köszönhetően a karácsony varázsa csupán egyetlen kattintásra van tőled!

Chatbotok: a kapocs a márka és a fogyasztók között
Ha gyors és gondtalan kommunikációra vágysz, ami egyszerre nyújt értékes információt és szórakoztat is, akkor a Viber chatbotok lesznek az új kedvenc csevegőtársaid a hideg téli napokon.

Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!
Hatalmas sikernek örvend a Cewe sticker kampánya Szerbiában, mely pár hét alatt meghódította a Viber felhasználókat. A korábbi sikeres Viber együttműködést alapul véve, a vállalat idén az Extreme Net Kommunikációs és Digitális Ügynökség chatbotjával kiegészülve ért el kimagasló eredményeket.

Chatbot segít eligazodni a Port.hu-n
Elindult a Port.hu műsorkereső chatbotja, az Extreme Net Digitális és Kommunikációs Ügynökség közreműködésével. Segítségével nagyon egyszerűen tájékozódhatsz a mozik kínálatáról és azok újdonságairól.

A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
A tizenévesek készségszinten használják az internetet, ami mindennapi életük része; a biztonságos nethasználat viszont már korántsem ennyire egyértelmű fogalom számukra. A „ChatStory – a te sztorid” chatbot alkalmazással a Telenor a fiatalok számára ismert környezetben – Messengeren – jelentkezik egy tudatos nethasználatra buzdító új fejlesztéssel.

Okos technológia segíti az ügyfeleket az E.ON Facebook oldalán
Az E.ON nemrég indította az éjjel-nappal rendelkezésre álló Chat Botit, a tanulékony chatbotot. Az új szolgáltatás célja, hogy az ügyfelek minél gyorsabban választ kapjanak kérdéseikre, illetve megoldást találjanak problémáikra.

Intelligens kulcsot ad a vállalatok kezébe az SAP
Új termékeket jelentett be az SAP szoftvercég, amelyek segítségével a vállalatok könnyen ki tudják használni a legújabb innovációk - mint például a mesterséges intelligencia – által nyújtott előnyöket. A fejlesztések mindegyike a felhőből érkezik.

A Viber és a Fanbot.ai különleges matricái és chatbotjai gamereknek
A világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása, a Rakuten Viber bejelentette legújabb együttműködését a Fanbot.ai-val, amelynek értelmében az oldal eSports chatbotja kizárólag a Viber alkalmazáson keresztül lesz elérhető.

Egy insurtech is a Fintechshowra keveredett
Akit érdekel a pénzügyi rendszer fejlődése és mondanak neki azok a szavak valamit, hogy PSD2 vagy GDPR, azok jó eséllyel ott voltak a múlt heti Fintechshow-n. Egyúttal megismerkedhettek a 12 legígéretesebb haza fintech startuppal, akik igyekeznek egyre egyszerűbbé, biztonságosabbá és olcsóbbá tenni a bankolást, sőt esetenként kiváltani a nagy multinacionális közvetítő szereplőket. És a legjobb 12 között ott volt egy biztosítási megoldásra szakosodott megoldás is.

Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
A digitális forradalom az ügyfélszolgálatok munkáját is átalakítja, hiszen egyre terjednek a chatbotok, az automatizált hívások, és a mesterséges intelligenciával működő rendszerek.

Fél perc alatt is elvégezhető egy kárbejelentés
Az utóbbi idők egyik legnagyobb digitális hype-ja kétségtelenül a tavalyi évben ismertté váló chatbotok körül alakult ki. A trend ezúttal a szokottnál gyorsabban érte el hazánkat, február elején ugyanis publikálásra került az első magyar chatbot, mely a biztosítási kárbejelentést egyszerű, már-már szerethető folyamattá varázsolja.
Cikkgyűjtő
További híreink
Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?
Szoboszlai Dominik csatlakozása a Liverpool FC-hez nem csak a magyar, hanem a nemzetközi futballrajongók figyelmét is felkeltette. A középpályás teljesítménye és a csapat sikerei iránti érdeklődés folyamatosan növekszik. A nagy népszerűséghez természetesen hozzájárulnak a közösségi oldalak és azok az infokommunikációs lehetőségek, amelyekkel ma már akár útközben is nyomom követhetjük Szoboszlai Dominik játékát.
IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit
Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.