Chatbot kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Chatbot
Chat Norris segít a munkaerőpiacon
Az elmúlt hetekben már bizonyos szintű visszarendeződés volt érzékelhető a hazai munkaerőpiacon a járvány első hullámát követően. Átlagosan a korábbi termelés 40-60%-án indultak újra a cégek a HR-szolgáltatásokra specializálódott WHC Csoport tapasztalatai szerint, ami hatással volt a munkaerő-keresletre is, azonban egyelőre nehéz előre látni, hogyan alakul a toborzási terület az év további részében. Az biztos, hogy kulcsfontosságú lesz a gyors reagálás és a rugalmasság. Ehhez szállított mesterséges intelligencia megoldást a cégnek a ChatBoss Team a máris népszerű Chat Norris „személyében”: a hi-tech toborzóeszközzel folytatott beszélgetések harmada zárult eddig jelentkezéssel.
Chatbottal erősít a Jägermeister!
A Jägermeister idei, nyári országos fogyasztói promócióját most egy chatbot teszi még izgalmasabbá, ami egyedülállóként lép színre a trade piacon. Az innovatív megoldáson a Talk-A-Bot és a PROMOLAB csapata, míg a teljeskörű kreatív anyag fejlesztésén a 1080p Reklámügynökség dolgozott.
Elérhető a WHO és a Rakuten Viber interaktív, többnyelvű chatbotja
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a Rakuten Viber a mai napon bejelentette legújabb partnerségét - a COVID-19-ről szóló téves információk leküzdésére egy interaktív, többnyelvű chatbotot hoztak létre, amely világszerte elérhető. A bot célja a vírusról gyorsan terjedő hamis hírek és valótlan információk leküzdése.
Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team
A koronavírus járvány rendkívül nehéz helyzetbe hozta a hazai cégek többségét, egy csapásra az eddig elodázott digitális megoldások váltak a túlélés kulcsává. Habár az elsődleges kihívást az üzleti tevékenységek akadálytalan fenntartása jelenti, ehhez elengedhetetlen a kollégák távmunkájának megszervezése és támogatása, valamint a feléjük és a külvilág felé irányuló aktív és átlátható kommunikáció. Nagy teher és felelősség ez a vállalkozások számára, nem csoda, hogy egyre többen fordulnak a mesterséges intelligencia felé. Az MI-alapú chatbotokat fejlesztő magyar ChatBoss Team most számukra nyújt segítséget: kifejezetten ilyen helyzetekre fejlesztett Home Office chatbotjukat most ingyenesen használhatják a cégek.
A világ legígéretesebb mesterséges intelligencia startupjai között a magyar Chatboss Team
A világ legígéretesebb mesterséges intelligenciával foglalkozó startupjai közé válogatták be az innovatív üzleti és kimondottan HR chatbot megoldásokat fejlesztő magyar ChatBoss Team-et. A cég a francia fővárosban lépett be a deep tech szektor nagyágyúi közé a Choose Paris Region (párizsi befektetési ügynökség) által szervezett nemzetközi üzleti kapcsolatépítő eseményen, ahol a magyar startup olyan óriáscégeknek mutatkozhatott be, mint az Accenture, a Cisco, az Oracle, a PSA konszern vagy a Total.
Megérkezett a Nestlé intelligens chatbotja, a Nestella
Mostantól átfogó tudással rendelkező chatbot segíthet azoknak, akik a Nestlé Fogyasztói Szolgálatához fordulnak kérdéseikkel vagy észrevételeikkel. A Nestella egyedülálló fejlesztésnek számít hazánkban, hiszen a leggyakoribb témák mellett széleskörű ismeretekkel rendelkezik az egész termékportfólióra vonatkozóan.
A chatbot a cégvezető legjobb barátja
Employer branding, onboarding, HR-applikációk – divatos és gyakran puffogtatott kifejezések nem csak a toborzók és kommunikációs szakemberek, de a cégvezetők körében is. Mindeközben kevés vállalatot jellemez tudatosság a HR-stratégiát, a toborzásra fordított erőforrásokat és a járulékos költségeket tekintve, holott egy új kolléga kiválasztása átlagosan 50 napba és közel 1,2 millió forintba kerül a cégeknek. A kihívás és a verseny óriási, de a technológia ebben is partner: mesterséges intelligenciával a toborzásra fordított idő és a költségek is jelentősen csökkenthetők, így minden cégnek érdemes újragondolnia a hagyományos kiválasztási folyamatokat és eszközöket.
Városnéző túra a Hipernet TúraBOT segítségével
Mit csinál egy Columbo szobor Pesten? Mi történhet, ha valaki elsétál Szegeden Dankó Pista szobra mellett? És vajon miért terelte Jókai a teheneit minden évben a nyolckerből Hűvösvölgybe?
Chat Botond segít az ideális LG televízió kiválasztásában
Az elektronikai üzletekben szinte végeláthatatlan a tévékészülékek kínálata, a vásárlónak pedig nem csak az árról, a dizájnról és a méretről kell döntenie: nem mindegy ugyanis, hogy milyen okostévés platformot, milyen felbontást és milyen paneltípust választunk. Az átlagos vásárló könnyen elveszhet az információk rengetegében — éppen ezért alkotta meg az LG hazai képviselete a cég digitális promóterét, Chat Botondot. Az LG hivatalos weboldalán elérhető chatbot az elmúlt két hónapban több mint tizenötezer magyar felhasználónak segített az ideális televízió és a legjobb akciók megtalálásában.
Valóra válik a karácsonyi varázslat a Viber exkluzív ünnepi csomagjával
Közeleg a karácsony, de valljuk be, az egyre hűvösebb időjárás miatt kevesebb lehetőség nyílik vásárolni és időt tölteni a szabadban, így kicsit a négy fal közé szorítva érezhetjük magunkat. Az is előfordulhat, hogy távol vagy szeretteidtől az ünnepek alatt, amikor az összetartozás érzése a legerősebb, és ez kihathat a karácsonyi hangulatra is. De ne aggódj, a Vibernek köszönhetően a karácsony varázsa csupán egyetlen kattintásra van tőled!
Chatbotok: a kapocs a márka és a fogyasztók között
Ha gyors és gondtalan kommunikációra vágysz, ami egyszerre nyújt értékes információt és szórakoztat is, akkor a Viber chatbotok lesznek az új kedvenc csevegőtársaid a hideg téli napokon.
Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!
Hatalmas sikernek örvend a Cewe sticker kampánya Szerbiában, mely pár hét alatt meghódította a Viber felhasználókat. A korábbi sikeres Viber együttműködést alapul véve, a vállalat idén az Extreme Net Kommunikációs és Digitális Ügynökség chatbotjával kiegészülve ért el kimagasló eredményeket.
Chatbot segít eligazodni a Port.hu-n
Elindult a Port.hu műsorkereső chatbotja, az Extreme Net Digitális és Kommunikációs Ügynökség közreműködésével. Segítségével nagyon egyszerűen tájékozódhatsz a mozik kínálatáról és azok újdonságairól.
A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
A tizenévesek készségszinten használják az internetet, ami mindennapi életük része; a biztonságos nethasználat viszont már korántsem ennyire egyértelmű fogalom számukra. A „ChatStory – a te sztorid” chatbot alkalmazással a Telenor a fiatalok számára ismert környezetben – Messengeren – jelentkezik egy tudatos nethasználatra buzdító új fejlesztéssel.
Okos technológia segíti az ügyfeleket az E.ON Facebook oldalán
Az E.ON nemrég indította az éjjel-nappal rendelkezésre álló Chat Botit, a tanulékony chatbotot. Az új szolgáltatás célja, hogy az ügyfelek minél gyorsabban választ kapjanak kérdéseikre, illetve megoldást találjanak problémáikra.
Intelligens kulcsot ad a vállalatok kezébe az SAP
Új termékeket jelentett be az SAP szoftvercég, amelyek segítségével a vállalatok könnyen ki tudják használni a legújabb innovációk - mint például a mesterséges intelligencia – által nyújtott előnyöket. A fejlesztések mindegyike a felhőből érkezik.
A Viber és a Fanbot.ai különleges matricái és chatbotjai gamereknek
A világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása, a Rakuten Viber bejelentette legújabb együttműködését a Fanbot.ai-val, amelynek értelmében az oldal eSports chatbotja kizárólag a Viber alkalmazáson keresztül lesz elérhető.
Egy insurtech is a Fintechshowra keveredett
Akit érdekel a pénzügyi rendszer fejlődése és mondanak neki azok a szavak valamit, hogy PSD2 vagy GDPR, azok jó eséllyel ott voltak a múlt heti Fintechshow-n. Egyúttal megismerkedhettek a 12 legígéretesebb haza fintech startuppal, akik igyekeznek egyre egyszerűbbé, biztonságosabbá és olcsóbbá tenni a bankolást, sőt esetenként kiváltani a nagy multinacionális közvetítő szereplőket. És a legjobb 12 között ott volt egy biztosítási megoldásra szakosodott megoldás is.
Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
A digitális forradalom az ügyfélszolgálatok munkáját is átalakítja, hiszen egyre terjednek a chatbotok, az automatizált hívások, és a mesterséges intelligenciával működő rendszerek.
Fél perc alatt is elvégezhető egy kárbejelentés
Az utóbbi idők egyik legnagyobb digitális hype-ja kétségtelenül a tavalyi évben ismertté váló chatbotok körül alakult ki. A trend ezúttal a szokottnál gyorsabban érte el hazánkat, február elején ugyanis publikálásra került az első magyar chatbot, mely a biztosítási kárbejelentést egyszerű, már-már szerethető folyamattá varázsolja.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.