Chatbottal erősít a Jägermeister!
A Jägermeister idei, nyári országos fogyasztói promócióját most egy chatbot teszi még izgalmasabbá, ami egyedülállóként lép színre a trade piacon. Az innovatív megoldáson a Talk-A-Bot és a PROMOLAB csapata, míg a teljeskörű kreatív anyag fejlesztésén a 1080p Reklámügynökség dolgozott.
A Jägermeister fogyasztóit mindig is a különleges élmények hajtották, így a nyereményjáték és a mögötte lévő motor felépítése során is ennek a megteremtése volt a cél. Idei nyári országos fogyasztói promóciójuk már ennek a szellemében indult útjára július 15-én.
„Ahogy sokan a piacon, úgy mi is átértékeltük a szerepünket, és arra jutottunk, hogy a COVID-19 miatt visszaesett általános vásárlási kedv ösztönzésére egy komplex és újszerű - bolti, online, és vendéglátóhelyi - fogyasztói promócióval jelentkezünk. A rohanó bevásárlások korában egyedülálló, figyelemfelkeltő bolti installációk kivitelezése volt a cél, könnyebb játékmechanizmussal, és mindezt olyan egyedi ajándékkal támogatva, ami igazán vonzó a célcsoportunk részére.” – ismertette a promóció hátterét Becs József, a Jägermesiter márkamenedzsere.
A kampány megvalósítását a Jägermeisterrel már évek óta szorosan együttműködő partnerük, a 1080p Reklámügynökség menedzselte. Full service ügynökségként média, digitális és fejlesztési részlege összehangoltan dolgozta ki az egyes elemeket. A kampányhoz dedikált microsite és a nyereménymotor fejlesztését stratégiai partnerük végezte, míg a másik két divízió a szakmai kompetenciájának megfelelő feladatokat teljesítette: a TV, digital és social media foglalások mellett a kreatív anyagok készítését, mint például: POS és trade anyagok, bolti megjelenések, és a boltok online felületein (webshop) brandingelt megjelenések.
A promóció technikai megvalósítása egyedülálló, ugyanis a játékosok a chatboton keresztül tölthetik fel képként a bolti blokkokat és az azon szereplő AP kódot, míg online számla vagy vendéglátóhelyi bizonylat esetén pedig egyszerű szöveges üzenetben küldhetik be a sorszámot. A Talk-A-Bot fejlesztése az OCR (Optical Character Recognition) képfelismerő segítségével látja az AP kódot, a dátumot és a vásárlás konkrét időpontját is. A chatbot továbbá kezeli, hogy hányszor, hány kóddal játszottak, GDPR proof és kiszűri a 18 éven aluli fogyasztókat is. A chatboton belül a nyereményjáték motort, a PROMOLAB biztosítja egy egyedi nyereményjáték motor integrációval, ami valós idejű statisztikát biztosít az ügyfélnek és az ügynökségnek a promóció adatairól.
„A Jägermeister elsőként alakítja át chat-alapú beszélgetéssé a hosszú évek óta ugyanúgy működő AP kódos nyereményjátékokat. Egy ilyen gyors és intuitív megoldás várhatóan a játékkedvet is megnöveli majd, hiszen a kassza elhagyása után egyetlen fotóval nevezhetünk a nyereményekért. A chatbot a játék mellett brandépítő szereppel is rendelkezik: megválaszolja a Gyakran Ismételt Kérdéseket, megjeleníti a termékeket és jellemzőiket és van benne ügyfélszolgálat is. A chatbot a promóció vége után is aktív marad és tovább segíti majd a gyorsabb fogyasztói interakciókat.” – mondta Nagy Nikolett, a Talk-A-Bot kommunikációs és marketingvezetője.
A promóció július 15-én indult és egészen augusztus 31-ig tart, napi nyereményként Sony PlayStation 4-ért és Playstation VR szemüvegért lehet játszani, illetve hetente egy-egy Jägermeister Csapológépet sorolunk ki a játékosok között.
Kapcsolódó cikkek
- A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
- Elérhető a WHO és a Rakuten Viber interaktív, többnyelvű chatbotja
- Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team
- A világ legígéretesebb mesterséges intelligencia startupjai között a magyar Chatboss Team
- Megérkezett a Nestlé intelligens chatbotja, a Nestella
- A chatbot a cégvezető legjobb barátja
- Városnéző túra a Hipernet TúraBOT segítségével
- Chat Botond segít az ideális LG televízió kiválasztásában
- Valóra válik a karácsonyi varázslat a Viber exkluzív ünnepi csomagjával
- Chatbotok: a kapocs a márka és a fogyasztók között
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.